Tuner DVB-C i kablówka

Data: 2011-08-16 16:30:21
Autor: Robert_J
Tuner DVB-C i kablówka
Moim problemem jest to że odbieram tylko 5 programów na częstotliwości 346MHz.

A tak na marginesie to znalazłem jeszcze jedną ciekawostkę :-). Jakim cudem oni retransmitują kanał analogowy i multiplex jednocześnie na tym samym kanale? ;-))).
TVN Turbo - 343,25 Mhz
QAM-TV5  - 346 MHz

:-)

Data: 2011-08-16 16:34:06
Autor: Robert_J
Tuner DVB-C i kablówka
[...]

Sorry, dopiero zauważyłem że to dwie różne sieci :-).

Tuner DVB-C i kablówka