Tuner DVB-T (USB)

Data: 2010-12-31 22:38:28
Autor: JaC
Tuner DVB-T (USB)
Czy jaki¶ Szanowny Użytkownik Tuner DVB-T (USB)
doł±czanego do dekodera n-ki może się podzielić wrazeniami i do¶wiadczeniami.
kalapita Małpa vp pl

Data: 2011-01-01 11:36:40
Autor: Arek.
Tuner DVB-T (USB)
Czy jaki¶ Szanowny Użytkownik Tuner DVB-T (USB)
doł±czanego do dekodera n-ki może się podzielić wrazeniami i do¶wiadczeniami.
kalapita Małpa vp pl

cze
a czym tu się dzielić ?
mam DVB-T w TV Panasonic i ten z N-ki ,porównywałem jako¶ć odbioru między nimi i nie znalazłem żadnych różnic

Arek.

Data: 2011-01-01 17:30:35
Autor: JaC
Tuner DVB-T (USB)

Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:ifn03n$ood$1news2.ipartners.pl...
[...]

Na przykład czy czułość wejścia antenowego jest wystarczająca, czy trzeba stosować specjalną antenę.
W sklepie nki piszą, że "wymagana antena do cyfrowej telewizji naziemnej" . Jest więc podejrzenie, że z czułością tunera coś nie bardzo.
Przykładowo mam kartę telewizyjną Avermedia i  nie "łapie" cyfrowych kanałów.
Czy nka dodaje do tego tunera jakąś instrukcję - w ich sklepie z akcesoriami nic na ten temat nie ma.
Jak obsługuje się cyfrowe kanały naziemne z poziomu dekodera. Dodają się do menu?
Czy będzie też osługiwała telewizję HD ponieważ przykładowo karta moduł CI Neotion Mpeg4\Mpeg2 w które można wyposażyć np starsze odbiorniki  zgodnie z opisem producenta nie będzie.
JaC

Data: 2011-01-01 20:20:53
Autor: Arek.
Tuner DVB-T (USB)
Na przykład czy czułość wejścia antenowego jest wystarczająca, czy trzeba stosować specjalną antenę.

ja odbieram na siatkowej odległo¶ć od nadajnika kilkana¶cie km, odbiór taki sam jak z tunera TV

Czy nka dodaje do tego tunera jakąś instrukcję - w ich sklepie z akcesoriami nic na ten temat nie ma.

jest na pudełku
1.Podł tunerDVB-T USB do gniazdka USB,a następnie podł kabel antenowy do tunera.
2. Poczekaj aż na ekranie pojawi się okno informuj±ce o gotowo¶ci urz±dzenia
3. Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiaj±cymi się na ekranie.

Jak obsługuje się cyfrowe kanały naziemne z poziomu dekodera. Dodają się do menu?

po zakończeniu szukania kanałów możesz przej¶c do ich ogl±dania .Znajduj± się one na pozycjach od 1001 na li¶cie kanałów.

Czy będzie też osługiwała telewizję HD ponieważ przykładowo karta moduł CI Neotion Mpeg4\Mpeg2 w które można wyposażyć np starsze odbiorniki  zgodnie z opisem producenta nie będzie.

kanały HD jeżeli bed± niekodowane to tak ,jeżeli zakodowane to nie widzę takiej możliwo¶ci ,urz±dzenie ma wtyk USB i gniazdo antenowe nic więcej, to jest taki pendrive z wej¶ciem antenowym :)

Arek.

Tuner DVB-T (USB)