Tuner DVB-T (USB)

Data: 2010-12-31 22:38:28
Autor: JaC
Tuner DVB-T (USB)
Czy jakiś Szanowny Użytkownik Tuner DVB-T (USB)
dołączanego do dekodera n-ki może się podzielić wrazeniami i doświadczeniami.
kalapita Małpa vp pl

Data: 2011-01-01 11:36:40
Autor: Arek.
Tuner DVB-T (USB)
Czy jakiś Szanowny Użytkownik Tuner DVB-T (USB)
dołączanego do dekodera n-ki może się podzielić wrazeniami i doświadczeniami.
kalapita Małpa vp pl

cze
a czym tu się dzielić ?
mam DVB-T w TV Panasonic i ten z N-ki ,porównywałem jakość odbioru między nimi i nie znalazłem żadnych różnic

Arek.

Data: 2011-01-01 17:30:35
Autor: JaC
Tuner DVB-T (USB)

Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomoœci news:ifn03n$ood$1news2.ipartners.pl...
[...]

Na przykład czy czułoœć wejœcia antenowego jest wystarczajšca, czy trzeba stosować specjalnš antenę.
W sklepie nki piszš, że "wymagana antena do cyfrowej telewizji naziemnej" . Jest więc podejrzenie, że z czułoœciš tunera coœ nie bardzo.
Przykładowo mam kartę telewizyjnš Avermedia i  nie "łapie" cyfrowych kanałów.
Czy nka dodaje do tego tunera jakšœ instrukcję - w ich sklepie z akcesoriami nic na ten temat nie ma.
Jak obsługuje się cyfrowe kanały naziemne z poziomu dekodera. Dodajš się do menu?
Czy będzie też osługiwała telewizję HD ponieważ przykładowo karta moduł CI Neotion Mpeg4\Mpeg2 w które można wyposażyć np starsze odbiorniki  zgodnie z opisem producenta nie będzie.
JaC

Data: 2011-01-01 20:20:53
Autor: Arek.
Tuner DVB-T (USB)
Na przykład czy czułoœć wejœcia antenowego jest wystarczajšca, czy trzeba stosować specjalnš antenę.

ja odbieram na siatkowej odległość od nadajnika kilkanaście km, odbiór taki sam jak z tunera TV

Czy nka dodaje do tego tunera jakšœ instrukcję - w ich sklepie z akcesoriami nic na ten temat nie ma.

jest na pudełku
1.Podł tunerDVB-T USB do gniazdka USB,a następnie podł kabel antenowy do tunera.
2. Poczekaj aż na ekranie pojawi się okno informujące o gotowości urządzenia
3. Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.

Jak obsługuje się cyfrowe kanały naziemne z poziomu dekodera. Dodajš się do menu?

po zakończeniu szukania kanałów możesz przejśc do ich oglądania .Znajdują się one na pozycjach od 1001 na liście kanałów.

Czy będzie też osługiwała telewizję HD ponieważ przykładowo karta moduł CI Neotion Mpeg4\Mpeg2 w które można wyposażyć np starsze odbiorniki  zgodnie z opisem producenta nie będzie.

kanały HD jeżeli bedą niekodowane to tak ,jeżeli zakodowane to nie widzę takiej możliwości ,urządzenie ma wtyk USB i gniazdo antenowe nic więcej, to jest taki pendrive z wejściem antenowym :)

Arek.

Tuner DVB-T (USB)