Tuner DVB-T dla starszej osoby

Data: 2014-05-17 14:15:23
Autor:
Tuner DVB-T dla starszej osoby
Wczoraj przeglądałem internet i znalazłem dekoder Opticum GLOBO HD N3, ciekawostką jest, że jest to dekoder certyfikowany, ponadto czcionki menu są duże i ładne. Czy ktoś z Was ma taki dekoder, czy sprawia on jakieś problemy, czy lista kolejności progamów zmienia się samoczynnie?

Data: 2014-05-17 20:29:01
Autor: on
Tuner DVB-T dla starszej osoby
> dekoder certyfikowany

Czy mógłbyś nam przybliżyć na czym polega to "certyfikowanie".
Kto i w jakim zakresie go certyfikował?

Data: 2014-05-20 19:49:51
Autor: PiteR
qwerty pisze tak:

[...]

Ja mam dwa takie N3 "w tzw opiece" u starszych ludzi ale nie powiedziałbym że czcionki są wypasione :) Na 21 calach CRT są chudziutkie i słabo widoczne.

Lista się nie zmienia. Włączone sortowanie wg "kanały SD" Jeśli coś mieszają na muxach to kanał ginie całkiem lub traci dźwięk. Trzeba wtedy odświeżyć kanały przeszukując automatycznie pasmo i wszystko jest super do następnego mieszania.

Przy słabej antenie (dwa druty 4mm2 po 30cm) w pionie, 6km od nadajnika, okna od złej strony, dom 100 lat z cegły, jeszcze poprawnie odbiera.

Jest jednak na tej "antenie" wrażliwy na zapalarkę do gazu, piec c.o. odkurzacze, wiertary itp. Na sekundę zamraża obraz.

Generalnie jest nieźle. Kupiłbym go jeszcze raz.

--
Piter

Tuner DVB-T dla starszej osoby