Tuner HDMI

Data: 2009-12-13 05:06:03
Autor: Jasko Bartnik
Tuner HDMI
Witam.

Nietypowe pytanie mam... a przynajmniej tak mi się wydaje. Poszukuję
czegoś w stylu "tunera" telewizyjnego z wejściem HDMI. W zasadzie to
wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
(czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI). Mile widziane na USB lub
FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI. Czy ktoś coś takiego
w ogóle widział? Potrzebuję z możliwie najmniejszymi stratami nagrać
sygnał HD 720p@50fps, który mam dostarczony za pomocą złącza HDMI..
Urządzenie wyjściowe ma też złącze analogowe... ale jakoś nie wydaje
mi się aby udało się to przechwycić bez wspomnianych strat. Byłbym
wdzięczny za pomoc.

--
Pozdrawiam,
Jaśko Bartnik

Data: 2009-12-13 14:36:37
Autor: KILu
Tuner HDMI
Jasko Bartnik wrote:
[...]

A PCI-E ma? :)
www.allegro.pl/item830690833.html
Obawiam sie, ze taniej sie nie da. Dobrym polsrodkiem bylaby stacjonarna
nagrywarka, ale nie znam modelu, ktory posiadalby wejscie hdmi/dvi, a i ze
znalezieniem czegos z wejsciem component w HD moga byc problemy.
Pewnie byloby prosciej cos doradzic gdybys napisal co jest zrodlem
sygnalu.

--
KILu

Data: 2009-12-13 12:05:28
Autor: Jasko Bartnik
Tuner HDMI
[...]

Da się:
http://www.allegro.pl/item850161707.html
Ale to i tak drogo i za dużo na moje potrzeby. Przy tej cenie chyba
taniej wyjdzie kupić odpowiednio dostosowaną kamerę.

PCI-E nie ma. Źródłem sygnału jest kamera HD Samsunga z wyjściem HDMI.
Sygnał potrzebuję przetwarzać w czasie rzeczywistym na pececie. Wolne
porty PCI-E przeznaczone są na karty graficzne z CUDA.

Data: 2009-12-13 15:06:34
Autor: Wiktor S.
Tuner HDMI
> [...]
wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
(czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI).

Zaraz zaraz. Nie nazywaj nie-tunera tunerem, bo nie wiadomo o co tobie chodzi.

Mile widziane na USB lub FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.

Więc potrzebujesz w komputerze wejścia HDMI, tak?

http://www.hdtvsupply.com/hdmivideocard1.html

Ale na PCI i drogo.

Chyba nie ma łatwego rozwiązania, na dodatek możesz się odbić od problemu z HDCP.

--
Azarien

Data: 2009-12-13 11:56:19
Autor: Jasko Bartnik
Tuner HDMI
Zaraz zaraz. Nie nazywaj nie-tunera tunerem, bo nie wiadomo o co tobie
chodzi.

To takie uproszczenie... bo jeszcze do niedawna nie wiedziałem jak
takie coś się nazywa. Teraz obstawiam, że mam na myśli kartę
przechwytywania obrazu :)

> Mile widziane na USB lub FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.
Więc potrzebujesz w komputerze wejścia HDMI, tak?
http://www.hdtvsupply.com/hdmivideocard1.html
Ale na PCI i drogo.

Dokładnie coś takiego... chyba cena jest przesadzona, bo wersja "Pro",
posiadająca dodatkowo część analogową jest o 100$ tańsza.

Dziękuję za odpowiedź.

Tuner HDMI