Tuner HDMI

Data: 2009-12-13 15:06:34
Autor: Wiktor S.
Tuner HDMI
> Nietypowe pytanie mam... a przynajmniej tak mi się wydaje. Poszukuję
czegoś w stylu "tunera" telewizyjnego z wejściem HDMI. W zasadzie to
wszelkie inne opcje niepotrzebne a nawet lepiej jakby ich nie było
(czyli "tuner" bez tunera, samo złącze HDMI).

Zaraz zaraz. Nie nazywaj nie-tunera tunerem, bo nie wiadomo o co tobie chodzi.

Mile widziane na USB lub FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.

Więc potrzebujesz w komputerze wejścia HDMI, tak?

http://www.hdtvsupply.com/hdmivideocard1.html

Ale na PCI i drogo.

Chyba nie ma łatwego rozwiązania, na dodatek możesz się odbić od problemu z HDCP.

--
Azarien

Data: 2009-12-13 11:56:19
Autor: Jasko Bartnik
Tuner HDMI
Zaraz zaraz. Nie nazywaj nie-tunera tunerem, bo nie wiadomo o co tobie
chodzi.

To takie uproszczenie... bo jeszcze do niedawna nie wiedziałem jak
takie coś się nazywa. Teraz obstawiam, że mam na myśli kartę
przechwytywania obrazu :)

> Mile widziane na USB lub FireWire, ponieważ w komputerze brak wolnych PCI.
Więc potrzebujesz w komputerze wejścia HDMI, tak?
http://www.hdtvsupply.com/hdmivideocard1.html
Ale na PCI i drogo.

Dokładnie coś takiego... chyba cena jest przesadzona, bo wersja "Pro",
posiadająca dodatkowo część analogową jest o 100$ tańsza.

Dziękuję za odpowiedź.

Tuner HDMI