Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]

Data: 2009-04-20 09:47:25
Autor: adym
Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]
Witam ponownie,
kilka postów pwcześniej pytałem o karte TV.
Pożyczyłem na testy od kolegi kartę, która leżała w jego w biurku i się kurzyła.
Jest to znany dobrze Winfast XP2000 w wersji Expert. Karta oprócz złącz antentowych posiada złącze s-video oraz wejścia kompozytowe AV.
W tunerze Echostar DVB-616 mam dwa złącza Euro VHR i TV.  Podłączyłem do gniazda VHR taką przejściówkę: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=606093780  i z niej kablem s-vhs do karty TV. Obraz jest ale czarno-biały, probowalem tez polaczyc kompozytem ale obrazu w ogóle nie uzyskałem.  Z dźwiękiem też mam problem ale z tym sobie myśle jakoś poradze. martwi mnie jednak brak koloru. Może ktoś ma podobną konfigurację i coś poradzi?  Ewentualnie na jakim forum pytać?

Data: 2009-04-20 14:41:37
Autor: -
[...]

tutaj zobacz - sa dwie mozliwosci S-video i composite:
http://www.spectrum.8bit.pl/projects/svideo2cv/index.html
rozmontuj przejsciowke i zobacz jak maja sie piny 15 i 20 i zmien na druga wersje. u mnie pomoglo zamienienie na composite (bo kabel mialem svideo)

Data: 2009-04-20 15:20:23
Autor: .B:artek.
Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]
adym wyskrobał(a):
[...]

Ja bym pogrzebał w sofcie nagrywającym albo w sterownikach i ustawił tryb (format?) sygnału z NTSC na PAL. Nie jestem szpecem od tych spraw, ale w tych klimatach (NTSC/PAL/SECAM) występowało coś takiego, że był obraz, ale cz-b.

--
..B:artek.

Data: 2009-04-20 15:27:02
Autor: adym
Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]
Użytkownik ".B:artek." :
[...]

Sprawdzałem wszystkie możliwe tryby. Ja tutaj widze raczej problem sprzętowy ale dla pewności dziś jeszcze zauktalziuje soft, drivery i sprawdze jeszcze raz kabel Euro - 6xRCA, a jesli nie pomoże to sprawdze połączenie s-video zgodnie ze wskazówkami kolegi "-"  tylko kondensator musiałbym zakupić :)
Dzięki z góry!

Data: 2009-04-21 07:45:23
Autor: -
[...]

na chwile i _bez kondensatora zadziala_, tyle, ze z nim jest nieco lepsza jakosc obrazu

Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]