Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?

Data: 2010-12-02 09:10:41
Autor: tarnus
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Już który¶ raz z rzędu przyniosła mi s±siadka tuner który notorycznie gubi kanały lub traci audio.
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Marek

Data: 2010-12-02 09:46:30
Autor: Robert_J
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Może Bibli±? ;-))) Tudzież Rydzyjkiem :-)

Data: 2010-12-02 09:50:24
Autor: Ghost
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7mdl$r3o$1news.onet.pl...
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Może Bibli±? ;-)))

Bylo by nawet zboznie.

Data: 2010-12-02 10:25:37
Autor: tarnus
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7mut$hcn$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7mdl$r3o$1news.onet.pl...
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Może Bibli±? ;-)))

Bylo by nawet zboznie.

A tak na temat to potraficie co¶ sklecić i napisać?

Marek

Data: 2010-12-02 13:07:25
Autor: Robert_J
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
A tak na temat to potraficie co¶ sklecić i napisać?

Zupełnie poważnie powiem Ci, że je¶li nie wiesz czym można zast±pić TO o czym piszesz, to lepiej nie zabieraj się za temat :-). TO jest najzwyklejszym w ¶wiecie tunerkiem FTA (przynajmniej nie piszesz że jest czym¶ szczególnym), który w tym przypadku odbierał nawiedzony kanał z Astry. I można go zast±pić w zasadzie KAŻDYM dostępnym na rynku. Nawet badziewiem z Lidla czy Tesco :-). St±d moja ironia w pierwszej odpowiedzi... Mam nadzieję że nie uraziłem? ;-)
Pozdrawiam
RJ

Data: 2010-12-02 13:44:44
Autor: tarnus
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id826c$66l$1news.onet.pl...
[...]

Moja niewiedza w temacie tunerów do TV Trwam wynika z faktu że mam na nich alergię.

Marek

Data: 2010-12-02 14:38:27
Autor: Robert_J
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Moja niewiedza w temacie tunerów do TV Trwam wynika z faktu że mam na nich alergię.

Ja też mam :-). Ale to nie chodzi akurat o TV Trwam, ale o to że masz problem jakim tunerem zast±pić tuner FTA :-).

Data: 2010-12-02 09:51:24
Autor: Cavallino
[...]

Jaka¶ terapia by była nie od rzeczy.

Data: 2010-12-02 10:46:54
Autor: blur
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
?Użytkownik "tarnus"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4cf75483$0$27025$65785112@news.neostrada.pl...

Już który¶ raz z rzędu przyniosła mi s±siadka tuner który notorycznie gubi
kanały lub traci audio.
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?
-- -- -- -- -- -- -- -

Tuner trzeba zanie¶ć do egzorcysty, pewnie się komu¶ omcknoł palec na pilocie i przez przypadek wł±czył jaji¶ sex kanał i HolyChip zablokował tuner, a tak na poważnie to każdy tuner nie tylko ten po¶więcony odtwarza TV Trwam

Data: 2010-12-02 11:22:48
Autor: MF[PL]
W dniu 2010-12-02 09:10, tarnus pisze:
Już który¶ raz z rzędu przyniosła mi s±siadka tuner który notorycznie
gubi kanały lub traci audio.
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

A czy na ten tuner nie ma wieczystej gwarancji?

Data: 2010-12-02 11:39:36
Autor: tarnus
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "MF[PL]" <star_bright@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cf77379$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A bo ja wiem? Z s±siadka się nie idzie dogadać.

Marek

Data: 2010-12-02 12:30:50
Autor: boxfish
W dniu 2010-12-02 11:39, tarnus pisze:

A czy na ten tuner nie ma wieczystej gwarancji?

A bo ja wiem? Z s±siadka się nie idzie dogadać.

tak jakby z tob± szło ... ale ubaw będzie jak nadal tak będziesz pisał o niczym

Data: 2010-12-02 13:42:17
Autor: tarnus
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7vun$4e7$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-02 11:39, tarnus pisze:

A czy na ten tuner nie ma wieczystej gwarancji?

A bo ja wiem? Z s±siadka się nie idzie dogadać.

tak jakby z tob± szło ... ale ubaw będzie jak nadal tak będziesz pisał o niczym

Ubaw to jest z tob± bo nadal o niczym nie piszesz.
Tymczasem ci co co¶ wiedz± w przeciwieństwie do ciebie na temat zd±żyli mi napisać na priva sensowne podpowiedzi  i nowy tuner Fergosona już jest zamówiony.

EOT
Marek

Data: 2010-12-04 00:21:07
Autor: blur
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
?Użytkownik "tarnus"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4cf7942e$0$27023$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

największy kawał zrobił Ci go¶ć doradzaj±c fergusona

Data: 2010-12-08 22:52:40
Autor: Ajgor
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "blur" napisał w wiadomo¶ci news:idbtu4$e5e$1news.onet.pl...

największy kawał zrobił Ci go¶ć doradzaj±c fergusona

Nie jemu, tlyko s±siadce. Ale jak ogl±da taka telewizje, to mi jej nie zal. Niech ma.

Data: 2010-12-02 12:17:08
Autor: pawell32
[...]

KAŻDY odbiornik fta.
np. ferguson, globo

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-03 09:54:52
Autor: adresss
Tuner TV Trwam da się czymś zastapić?
On Thu, 2 Dec 2010 09:10:41 +0100, "tarnus" <marko1a@lycos.de> wrote:

Już który¶ raz z rzędu przyniosła mi s±siadka tuner który notorycznie gubi kanały lub traci audio.
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

skoro gubi kanaly, to mu cos dolega. Moj ojciec ma Technisata od TNK i
w ciagu 24 misiecy uzytkowania ok. 10-12 razy zgubil liste. Kiedys
rozmawialem z goscie z Technisat i mowil, ze na ten model trzeba
uwazac. Stwierdzil, ze problemy wystepuje, gdy ludzie wylaczaja
zasilanie tunera gdy jest dzialajacy (zielona dioda). Wiec trzeba
poczekac jak wylaczymy go pilotem i dopiero wylaczyc z pradu.

Ale nie jest to do konca prawda. Tuner poprawnie wylaczony i po jakims
czasie dopiero wylaczony z pradu. I tez tak sie dzieje. Mowilem ojcu,
aby nie wylaczal pradu, ale .....(uwaga: nie oglada TV Trwam, wiec bez
komentarzy - po prostu wiek 73).

Moze ta twoja sasiadka czyni tak samo? Chociaz pewnie ma inny tuner!

Zastapic tuner innym nowszym za 100-200 zl jezeli nic wiecej nie
chcemy zmieniac. Wez pod uwage, ze uruchamiaja powoli naziemna
telewizje cyfrowa i za chwile taki to wlasnie tuner bedzie potrzebny.
Ja bym kupil tuner satelitarno-naziemny (zdolny do dekodowania HD -
QPSK/MPEG-4 - aby mial nowoczesniejszy demodulator w czesci
satelitarnej)

do czesci satelitarnej zainstalwac/dolozyc - 2 konwertery na Astre (TV
Trwam) i HotBird (inne polskie niekodowane lub np. TNK)
do czescie naziemnej - antena naziemna (uwaga: nie wiem gdzie
mieszkacie, ale moze byc tak, ze juz jest lub bedzie najblizszej
perspektywie - kilka miesiecy lub do 2 lat). Napisz gdzie mieszkacie,
to okreslimy co z ta naziemna.

Dzieki takiemu tunerowi combo za pomoca 1 pilota bedzie dostep do
programow satelitarny i naziemnych (jedna skrzynka, jeden pilot, jedna
lista programow).

Pozdrawiam

ps. zrob babcie dobrze, to sie pomodli za ciebie i za mnie. Jak ktos
chce z grupy to niech dolaczy sie do listy (:-)

--
ThinkXtra

Data: 2010-12-06 09:34:47
Autor: Brooks
On Dec 3, 8:54 am, adre...@poczta.pl wrote:
On Thu, 2 Dec 2010 09:10:41 +0100, "tarnus" <mark...@lycos.de> wrote:
> [...]

ps. zrob babcie dobrze, to sie pomodli za ciebie i za mnie. Jak ktos
chce z grupy to niech dolaczy sie do listy (:-)

TNK do swoich dedykowanych dekoderów wysyla liste kanalów w
przeciwienstwie do telewizji trwam.
Jezeli uruchomisz tuner po czasie, gdy wystapila jakas zmiana w
parametrach odbioru, to dopóki ta lista nie splynie do dekodera mozesz
miec jakies klopoty z odbiorem niektórych kanalów. Tylko, ze zmiany sa
raczej sporadyczne.
Na pewno trzeba sie liczyc z koniecznoscia comiesiecznego ogladania
kanalu po którym splywaja klucze do karty: tvn tvn7,religia tv?
A telewizja trwam to jeden kanal Free-To-Air wiec zdaje sie, ze
uaktualnianie listy kanalów nie jest tu konieczne. Nie mam takiego
doswiadczenia.
Ciekawe ile placom i komu za dosyl sygnalu z wydzialu produkcji TRWAM
do osrodka kosmicznego Telewizji Polskiej?

Co do dystrybucji dekoderów to o ile pamietam, Lux veritas wysylalo
klientom dekodery w wersji HD-do TRWAM.
Ale jak wiadomo TRWAM mozna zlapac na kazdym dekoderze SD, FTA.
Jedynie trzeba umiec zrobic zeza ;-)

--
Brooks

Data: 2010-12-07 07:41:12
Autor: pawell32
Tuner TV Trwam da się czym zastapić?
W dniu 2010-12-06 18:34, Brooks pisze:
Co do dystrybucji dekoderĂłw to o ile pamietam, Lux veritas wysylalo
klientom dekodery w wersji HD-do TRWAM.

bo miało być w mpeg-4 nadawane

Ale jak wiadomo TRWAM mozna zlapac na kazdym dekoderze SD, FTA.
Jedynie trzeba umiec zrobic zeza ;-)

a może ktoś chciał pogonić dekodery (jak dobrze pamiętam to
ariva)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-07 11:00:51
Autor: tarnus
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cfdd7ac$1news.home.net.pl...
a może ktoś chciał pogonić dekodery (jak dobrze pamiętam to
ariva)

Spoko. Dekoder już od paru dni śmiga u sasiadki.
I nie było tu żadnej reklamy. Ot po prostu taki został polecony jako ten z którym jest najmniej problemów, ponoć z bardzo trwałym pilotem ( to przeważyło) i opłacony przez sponsora babci (jej syna) trafił już na drugi dzień pod strzechę.

Marek

Data: 2010-12-07 08:13:10
Autor: adressss
Tuner TV Trwam da się czym zastapić?
On Mon, 6 Dec 2010 09:34:47 -0800 (PST), Brooks
<xixuowqq@jadamspam.pl> wrote:

> [...]

A telewizja trwam to jeden kanal Free-To-Air wiec zdaje sie, ze
uaktualnianie listy kanalów nie jest tu konieczne. Nie mam takiego

co innego jest comiesieczne dosylanie listy (ale nie jest to automat w
w TNK Technisata S2-CD). Tuner napewno gubi cala liste - gubi wszystko
i sie ponownie inicjuje. U ojca sa 2 konwertery, switch i wszystko
trzeba programowac od nowa !!!

Ostatnio w sklepie, widac biedna i moherowa pani - pytala sie o
baterie do radia (niewiele, ale slucha Radio Maryja i nic
wiecej).....i chodzilo o wybor baterii tanich i dobrych. Nie ma
zegularnie dostepu do pradu. I polecilem jej radio na "korbke". Pare
polek dalej stalo na polce. ..A ile miala radosci?

ThinkXtra

Data: 2010-12-07 10:20:48
Autor: Brooks
Tuner TV Trwam da się czym zastapić?
<ciach>
[...]

Widzialem podobne "radyjko na korbe" i to za calkiem niemale pieniazki
w sklepie ze sprzetem elektronicznym na londynskim lotnisku heathrow.

Niestety nie ta grupa to nie kontynuje watku.

--
Brooks

Data: 2010-12-03 11:57:14
Autor: Gienek
[...]

Najwidoczniej nie tylko ty masz problemy z dekoderem TV Trwam.

Spójrz tu. Ten pan też ma problemy z dekoderem tv Trwam ;)

http://www.youtube.com/watch?v=kmVa5Hwzuik

Data: 2010-12-08 22:50:12
Autor: Ajgor
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "tarnus napisał w wiadomo¶ci news:4cf75483$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

Już który¶ raz z rzędu przyniosła mi s±siadka tuner który notorycznie gubi kanały lub traci audio.
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Słyszałem o tym problemie. Trzeba ogl±dać na kolanach, i regularnie z własnej woli wysyłać "co łaska".

Data: 2010-12-09 08:34:45
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-08 22:50, Ajgor pisze:
[...]

my¶lisz, że puszczaj± wirusa?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-09 08:53:49
Autor: Ajgor
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomo¶ci news:4d0086be$1news.home.net.pl...

[...]

Tak. Rozprzestrzenia sie poprzez zawirusowane umysly. Dodatkowo jest wzmacniany przez.. jak sie ten material nazywa??
Aaa.. Moher..

Data: 2010-12-09 14:21:03
Autor: Robert_J
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
my¶lisz, że puszczaj± wirusa?

Podejrzewam że to może działać na zasadzie "dĽwigni nieboszczyka" w lokomotywach. Tuner ma wbudowany mikrofon i jak np. przez 24 godziny nie zarejestruje odmawianej zdrowa¶ki to się zawiesza i resetuje ;-)))

Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?