Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?

Data: 2010-12-02 09:46:30
Autor: Robert_J
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Może Bibli±? ;-))) Tudzież Rydzyjkiem :-)

Data: 2010-12-02 09:50:24
Autor: Ghost
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7mdl$r3o$1news.onet.pl...
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Może Bibli±? ;-)))

Bylo by nawet zboznie.

Data: 2010-12-02 10:25:37
Autor: tarnus
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7mut$hcn$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7mdl$r3o$1news.onet.pl...
Czy jest możliwo¶c zast±pienia tego czym¶ innym?

Może Bibli±? ;-)))

Bylo by nawet zboznie.

A tak na temat to potraficie co¶ sklecić i napisać?

Marek

Data: 2010-12-02 13:07:25
Autor: Robert_J
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
A tak na temat to potraficie co¶ sklecić i napisać?

Zupełnie poważnie powiem Ci, że je¶li nie wiesz czym można zast±pić TO o czym piszesz, to lepiej nie zabieraj się za temat :-). TO jest najzwyklejszym w ¶wiecie tunerkiem FTA (przynajmniej nie piszesz że jest czym¶ szczególnym), który w tym przypadku odbierał nawiedzony kanał z Astry. I można go zast±pić w zasadzie KAŻDYM dostępnym na rynku. Nawet badziewiem z Lidla czy Tesco :-). St±d moja ironia w pierwszej odpowiedzi... Mam nadzieję że nie uraziłem? ;-)
Pozdrawiam
RJ

Data: 2010-12-02 13:44:44
Autor: tarnus
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id826c$66l$1news.onet.pl...
[...]

Moja niewiedza w temacie tunerów do TV Trwam wynika z faktu że mam na nich alergię.

Marek

Data: 2010-12-02 14:38:27
Autor: Robert_J
Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?
Moja niewiedza w temacie tunerów do TV Trwam wynika z faktu że mam na nich alergię.

Ja też mam :-). Ale to nie chodzi akurat o TV Trwam, ale o to że masz problem jakim tunerem zast±pić tuner FTA :-).

Data: 2010-12-02 09:51:24
Autor: Cavallino
[...]

Jaka¶ terapia by była nie od rzeczy.

Tuner TV Trwam da się czym¶ zastapić?