Tuner TV z mpeg-4

Data: 2009-04-04 21:49:42
Autor: Leszek K.
Tuner TV z mpeg-4
Dnia Sat, 4 Apr 2009 17:38:42 +0200, Netx napisał(a):

Mam pytanie czy są jakieś karty/tunery TV które odbierają nasz standard telewizji cyfrowej naziemnej - czyli MPEG4? Najlepiej ze sprzętową kompresją przy nagrywaniu, bo czasem chciałbym jakiś film nagrać.
W tej chwili mam dwa tunery, żaden nie potrafi złapać żadnego kanału cyfrowo (lokalizacja Warszawa/Ochota):
- Leadtek WinFast PxDVR3200H
- VideoMate E900F ("Vista")

Pozdrawiam,
Marek

W zeszłym roku nabyłem to:
http://www.nokaut.pl/szukaj/avermedia-avertv-hybrid-volar-hx-usb-2-0.html
Wtedy dałem w komputroniku 250 zet. Teraz zdecydowanie droższe. Z DVB nie
potrzebujesz kompresji bo dostajesz z anteny strumień MPEG4. Nie wiem jak w
Warszwie, w Krakowie łapie wszystko.

Tuner TV z mpeg-4