Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów

Data: 2010-01-13 22:01:31
Autor: noy
Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów

Zamierzam zakupić tuner na którym będę mógł oglądać Cyfrę podzieloną
splitterem. Sprzedawca w sklepie RTV-SAT polecił mi aby kupić tuner
'dedykowany' pod cyfrę aby nie było problemów z aktualizacją listy
kanałów.

OPTICUM HD 9600
ponoć ma aktualizacje na cyfrę
http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=107&id=1518

pzdr
J/P

Data: 2010-01-13 22:48:56
Autor: Art
On 13 Sty, 22:01, noy <ja...@kasuj.mati.com.pl> wrote:
> [...]
> splitterem. Sprzedawca w sklepie RTV-SAT polecił mi aby kupić tuner
> 'dedykowany' pod cyfrę aby nie było problemów z aktualizacją listy

Oooo...
Dziękuję za informację :)
Tunerek wart zainteresowania ;)

Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów