Tuner do TNK

Data: 2009-09-24 23:40:54
Autor: Pawel
Tuner do TNK
Dnia 24-09-2009 o 21:56:18 forum <forum_4@gazeta.pl> napisał(a):

Zupełnie jestem początkujący w temacie TVSat, a postanowiłem zakupić  zestaw

Proszę o opinię.
Który z poniższych tunerów będzie się nadawał do TNK
(a przy okazji do odbierania odblokowanej ostatnio TVP) ?
Być może każdy... który zatem wybrać?

Tuner DVB-S Ferguson FK-8500 HD
Tuner DVB-S FERGUSON Ariva 200
Tuner DVB-S/DVB-S2 OPTICUM - 9500 HD PVR 2CI 2CX E Plus

Jaką najlepiej kupić antenę do:
Konwerter TWIN MONOBLOCK Inverto IDLP-231TWMONO 0,2dB White Tech
oczywiście chodzi o średnicę (słyszałem, że największa wcale nie oznacza  najlepsza..?)

drugi się nadaje
oraz trzeci i każdy dekoder który ma wbudowany czytnik kart conax

Data: 2009-09-25 00:57:29
Autor: Cavallino
Tuner do TNK
Użytkownik "Pawel" <pawel.k@message.pl> napisał w wiadomości news:

drugi się nadaje
oraz trzeci i każdy dekoder który ma wbudowany czytnik kart conax

Do czasu aż TVP nie będzie miała kodowanych kanałów.
Na dziś się lepiej wstrzymać, aż będzie wiadomo jaki sprzęt chodzi z kodowaniem platformy TVP.

Data: 2009-09-25 08:45:30
Autor: Pawel
Tuner do TNK
Dnia 25-09-2009 o 00:57:29 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

[...]

masz racje na dzień dzisiejszy lepiej się wstrzymać ale osobiście
brałbym sprzęt z wyższej pułki np:marke TOPFIELD +moduł ci

pawel

Data: 2009-09-25 09:42:59
Autor: pawell32
Tuner do TNK
Pawel pisze:
[...]

to co chcesz kupić dobry dekoder np. dreamboxa, azboxa itp.
za 1500-2000 bp tyle to kosztuje po to by oglądać kilka
kanałów?

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-25 09:45:04
Autor: Pawel
Tuner do TNK
Dnia 25-09-2009 o 09:42:59 pawell32 <pahat@wp.pl> napisał(a):

Pawel pisze:
[...]

taki sprzęt jest uniwersalny i zawsze polata sporo lat

pawel

Data: 2009-11-08 09:59:11
Autor: Adax
Tuner do TNK
(...)
[...]

Podepnę się... Dzięki za temat TnK, bo ainteresowałem się nim w kontekscie nowej plazmy 42" i poszukiwań sygnału cyfrowego. Widzę, że N-ka bije wszystkich na głowę, ale ponieważ z TV-Sat nie miałem wcześniej do czynienia, stąd kilka pytań:
1. czy w TnK jest jakiś sposób na Polasaty sportowe?
2. czy N i TnK wykluczają się, czy jednak jest coś, że razem jest więcej i lepiej?
3. czy przy N i TnK możne być z monoblock twin i w ten sposób więcej kanałów FTA?
4. ceny cyfr. tunerów są wysokie -od jakiego dostawcy można dość tanio wykupić w promocji dobry dekoder?
Pozdrowionka!

Data: 2009-11-08 12:13:15
Autor: Cavallino
Tuner do TNK
Użytkownik "Adax" <Adax_Tnij@op.pl> napisał w wiadomości news:hd6193$p8r$1news.onet.pl...
(...)
[...]

Nie.

2. czy N i TnK wykluczają się

Nie mają sensu.

3. czy przy N i TnK możne być z monoblock twin i w ten sposób więcej kanałów FTA?

Tak.

4. ceny cyfr. tunerów są wysokie -od jakiego dostawcy można dość tanio wykupić w promocji dobry dekoder?

Najtańsze do TnK są poniżej 100 zł (używki).
Do n i tak trzeba brać dekoder z platformy, inaczej nie działa.

Data: 2009-11-08 12:35:37
Autor: Adax
Tuner do TNK
(...)
[...]