Tunerek z DVD i kolumienkami do podłączenia dekodera

Data: 2009-06-08 11:40:49
Autor: Łukasz Sporyszkiewicz
Tunerek z DVD i kolumienkami do podłączenia dekodera
Witam,

Szukam taniego zestawu (około 700zł) DVD z DVIX, radiem, USB i kolumnami.
Zadaniem sprzętu poza standardowymi działaniami, ma być podłączenie do
nagrywarki UPC MediaBox Recorder. Chciałbym by dźwięk z TV szedł właśnie przez
kolumny tego zestawu. Sam tuner musi być jak najcieńszy. Maksymalnie 16 cm
wysokości pod warunkiem że będzie otwierał się "szufladkowo".
Znalazłem w sumie dwa takie zestawy:
http://www.euro.com.pl/zestawy-muzyczne/philips-mcd179.bhtml

W sumie na temat pierwszego znalazłem bardzo mało informacji. Czy moglibyście
mi napisać czy macie zdanie na temat tych zestawów? Czy będą one spełniać moje
wymagania?
Co byście mi polecili z tych dwóch? A może coś innego w podobnej cenie?

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź,

lelek

--

Tunerek z DVD i kolumienkami do podłączenia dekodera