Tunezja jest be

Data: 2010-08-07 01:15:00
Autor: Jwitos
Tunezja jest be
Witam!
wróciłem po tygodniu z Tunezji i - tak jak mówiliście - nurkowanie/
snorkelling odpada. Widoczność przy nawet malutkim falowaniu spada do
2-3 metrów, gdy morze jest spokojne to 5-7 ale i tak mało.
Nawet jeśli już możemy pooglądać to.. nie ma co. Trochę jakichś glonów
się wala, pojedyncze rybki, chyba z dwa razy była malutka ławica ryb.
Nie wiem jak jest z wrakami ( >podobno< są) ani z fauną i florą na
głębokościach, wolałem nie próbować.
Za to spotykałem często takie stworzonka: http://tinyurl.com/345j3w8
Wie ktoś co to to jest i jak z tego agresywnością?

pozdrawiam

Data: 2010-08-07 07:05:01
Autor: Pszemol
Tunezja jest be
"Jwitos" <jwitos@gmail.com> wrote in message news:f6a3ce78-86d0-4684-b108-2e2bf893c5e9g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

W którym miejscu konkretnie byłeś? Nurkowałeś z brzegu czy z łódki?

Za to spotykałem często takie stworzonka: http://tinyurl.com/345j3w8
Wie ktoś co to to jest i jak z tego agresywnością?

Fotka raczej kiepska ale wygląda to na jakąś meduzę.
Wszystkie meduzy mają parzydełka paraliżujące ryby/plankton
bo to ich pokarm. W dużych ilościach mogą poparzyć i Twoją skórę.

Tunezja jest be