Tuning Chinczyka

Data: 2012-06-04 19:16:38
Autor: emilson121
Tuning Chinczyka
Siemka chcę trochę podrasować mój skuterek jakim jest yiyang 50 (taki jak coliber).
Zastanawiam się nad tym zestawem:http://moto.allegro.pl/skuter-gy6-4t-cylinder-100-cm-glowica-tuning-139qm-i2333125985.html powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie rozpad podczas jazdy ;) .

Data: 2012-06-04 13:02:20
Autor: Mnich
Tuning Chinczyka

Data: 2012-06-04 13:09:13
Autor: Mnich
Tuning Chinczyka
> powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie > rozpad podczas jazdy ;) .

NIe jest dobry. Uszkodzisz sobie sprzęta.  Zwiększ kompresję na wydechu - tak jak pisałem - trzeba nieznacznie zwęzić wylot z tłumika najlepiej przy pomocy kulki łożyskowej i delikatnie migomatem oblać spoiną ową kulkę.
W pierwszym lepszym warsztacie samochodowym zrobią ci to za 5 zelek.

Nie zapomnij o takich świszczących nakładkach na wentyle - po 3 złote za sztuka - tylko nie daj siem nabrać na alegro  - oni sprzedają takie same do Harleja za 120 złotych. Śmiesni, co nie.

Na ścigaczu jest kilku forumowiczów którzy piszą artykuły - jakbyś do nich wysłał ten link to pewnie chętnie ci odpowiedzą albo jeszcze lepiej napiszą jakiś artykuł i twój sprzęt dadzą na stronę

Trzymaj się

Data: 2012-06-04 21:19:06
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-04 21:16, emilson121 pisze:
[...]

O fuck, to juz jest przegiecie paly.

Wyjeb tego chinolka do glinianki i przesiadz sie na pekaes. Jest szybszy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-04 19:24:22
Autor: emilson121
Tuning Chinczyka
Kuczu napisal

[...]

Ja się po prostu pytam czy to będzie "ok" czy lepiej wziąć 80cc i co ewentualnie dokupić do niego. --

Data: 2012-06-04 21:43:41
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-04 21:24, emilson121 pisze:

Ja się po prostu pytam czy to będzie "ok" czy lepiej wziąć 80cc i co
ewentualnie dokupić do niego.

To sie pytaj na forum skuterowym. Najlepiej chinskim.

Data: 2012-06-04 23:30:03
Autor: Jarek S.
Tuning Chinczyka

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqj7mo$qc0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może nie tyle wielkie to nie zmierzone....jak ludzka złośliwość i głupota....

Data: 2012-06-05 02:34:00
Autor: robertbig
Tuning Chinczyka
W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 21:19:06 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]

O fuck, to juz jest przegiecie paly.

Wyjeb tego chinolka do glinianki i przesiadz sie na pekaes. Jest szybszy.

Oto zakompleksione bydle i cham . Stary forumowicz ,jego więc nie obowiazuje FAQ , tylko "was" obowiazuje

Data: 2012-06-05 11:48:55
Autor: Erg
Tuning Chinczyka

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:b322b020-28b5-4251-8b5c-9ab530ea1cc4googlegroups.com...

Oto zakompleksione bydle i cham . Stary forumowicz ,jego więc nie obowiazuje FAQ , tylko "was" obowiazuje

jak ci nie pasuje, to nie czytaj

Eryk

Data: 2012-06-05 12:17:50
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 11:34, robertbig pisze:

Oto zakompleksione bydle i cham .

tak

Stary forumowicz ,

w zyciu nie napisalem chocby slowa na zadnym forum

jego więc nie obowiazuje FAQ

a ktory dokladnie paragraf naruszam ?

tylko "was" obowiazuje

nas ?

Data: 2012-06-05 12:32:27
Autor: AZ
Tuning Chinczyka
On 06/05/2012 12:17 PM, Kuczu wrote:

w zyciu nie napisalem chocby slowa na zadnym forum

Jak to nie? A to: http://grupy.scigacz.pl ? Nawet masz drugie Pióro Miesiąca.

a ktory dokladnie paragraf naruszam ?

Wszyskie.

nas ?

To nie wiesz, że są wszyskie precle, Marcin N i Robert Wielki?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-05 13:43:36
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 12:32, AZ pisze:
On 06/05/2012 12:17 PM, Kuczu wrote:

w zyciu nie napisalem chocby slowa na zadnym forum

Jak to nie? A to: http://grupy.scigacz.pl ? Nawet masz drugie PiĂłro
Miesiąca.

To, że jakiś "sikacz" ściąga sobie zawartość usenetu i kopiuje u siebie
w jakimś "forum" CZYJEŚ wypowiedzi, nie oznacza, że ten ktoś w tymże
forum uczestniczy.

Generalnie jestem przeciwnikiem wszystkich webowych bramek, gdyĹź
powodują one napływ szczeniactwa, półanalfabetów, bezczelnych spamerów i
totalnej lameriady.

Kuczu może wyraził się nieco... frywolnie, ale ma rację - "chińskie
gĂłwno z plastiku" (to akurat nie przytyk do skuterĂłw, tylko do
chińszczyzny - i cytat z Generała Italii) nie jest warte inwestowania i
należy się cieszyć, że bez "podrasowania" się nie rozpada.

Data: 2012-06-05 13:44:41
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 12:32, AZ pisze:
On 06/05/2012 12:17 PM, Kuczu wrote:

w zyciu nie napisalem chocby slowa na zadnym forum

Jak to nie? A to: http://grupy.scigacz.pl ? Nawet masz drugie PiĂłro
Miesiąca.

fuck

a ktory dokladnie paragraf naruszam ?

Wszyskie.

a to dobrze, lubie naruszac

nas ?

To nie wiesz, że są wszyskie precle, Marcin N i Robert Wielki?

no to juz wiem

Data: 2012-06-05 15:54:21
Autor: Szymon Machel
Tuning Chinczyka

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości,

Oto zakompleksione bydle i cham . Stary forumowicz ,jego więc nie obowiazuje FAQ , tylko "was" obowiazuje

To jest forum MOTOCYKLOWE. I nie tłumacz, że odblokowany skuter to motocykl.
Wywołasz najwyżej uśmiech. Znajdź jakieś forum skuterowe i tam doczekaj kat. A.
Jakby ktoś Ci śmiecił pod domem to go zaprosisz na obiad?
Raczej psem poszczujesz.

Szymon

Data: 2012-06-05 15:59:44
Autor: AZ
Tuning Chinczyka
On 06/05/2012 03:54 PM, Szymon Machel wrote:
Oto zakompleksione bydle i cham . Stary forumowicz ,jego więc nie
obowiazuje FAQ , tylko "was" obowiazuje

To jest forum MOTOCYKLOWE.

Nie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-05 17:29:59
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 15:54, Szymon Machel pisze:

To jest forum MOTOCYKLOWE. I nie tłumacz, że odblokowany skuter to motocykl.
Wywołasz najwyżej uśmiech. Znajdź jakieś forum skuterowe i tam doczekaj kat.

No tak, bo prawdziwe motocykle to "som armatury z silnikiem V2" ;->

Usenetowa _grupa_ _dyskusyjna_ pl.rec.motocykle tematyką obejmuje też motorowery, a skuter to tylko fason karoserii - wbrew tezom fundamentalistów religijnych, których co skrajniejsze odmiany nie uznają "ścigaczy" za "prawdziwe motocykle" (swoją szosą ciekaw jestem, jakby fundziaki, wg. których motocykl to jednoślad który ma silnik i nie może mieć "przekroku" oraz małych kół, sklasyfikowaliby taki skuter: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_(scooter) )

Dodatkowo mam wrażenie, że dla ciebie skuter to tylko motorower - a są i takie z silnikami o pojemności grubo ponad pół litra.

Data: 2012-06-05 17:42:24
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 17:29, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Ale Ty upierdliwy jestes

Data: 2012-06-05 18:11:48
Autor: RadoslawF
Tuning Chinczyka
Dnia 2012-06-05 17:29, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

No tak, bo prawdziwe motocykle to "som armatury z silnikiem V2" ;->

Usenetowa _grupa_ _dyskusyjna_ pl.rec.motocykle tematyką obejmuje też motorowery, a skuter to tylko fason karoserii - wbrew tezom

Główną cechą dzisiejszego skutera jest nie "przekrok" a brak
klasycznej skrzyni biegów.

Pozdrawiam

Data: 2012-06-05 21:40:10
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 18:11, RadoslawF pisze:

[...]

Aha. Czyli to:

http://www.scigacz.pl/Aprilia,Mana,850,7907.html

to skuter? ;-)

Data: 2012-06-05 21:58:48
Autor: RadoslawF
Tuning Chinczyka
Dnia 2012-06-05 21:40, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

[...]

Nie, motocykl z automatyczną skrzynią.

Pozdrawiam

Data: 2012-06-05 23:11:23
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 21:58, RadoslawF pisze:

to skuter? ;-)

Nie, motocykl z automatyczną skrzynią.

Ale przecież brak klasycznej, manualnej skrzyni biegów miał być główną cechą "bycia skuterem"!

Twoje własne słowa ;->

Data: 2012-06-06 08:10:14
Autor: RadoslawF
Tuning Chinczyka
Dnia 2012-06-05 23:11, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

to skuter? ;-)

Nie, motocykl z automatyczną skrzynią.

Ale przecież brak klasycznej, manualnej skrzyni biegów miał być główną cechą "bycia skuterem"!

Twoje własne słowa ;->

Ale skrzynie biegów ma, można też ręcznie biegi wybierać,
a teraz sprawdź jak wygląda "skrzynia biegów" w małych
skuterkach.

Pozdrawiam

Data: 2012-06-06 08:51:14
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 06.06.2012 08:10, RadoslawF pisze:

Ale przecież brak klasycznej, manualnej skrzyni biegów miał być główną
cechą "bycia skuterem"!

Twoje własne słowa ;->

Ale skrzynie biegów ma, można też ręcznie biegi wybierać,

Ach, czyli w takim razie Suzuki Burgman 650 to nie jest skuter?

Bo w nim można ręcznie biegi wybierać.

a teraz sprawdź jak wygląda "skrzynia biegów" w małych
skuterkach.

Czyli "małe skuterki" to nie motocykle, a większe skutery to motocykle? ;->

Data: 2012-06-06 10:30:59
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-06 08:51, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Wlasciwie to znalazlem jescze jedna cene rozniaca wspolczesne skutery od motocykli. SKutery nie maja w podlodze zadnych pedalow. Wszystko obsluguje sie rekoma. W motocyklu, jaki by nie byl, jednak pedal hamulca istnieje, biegow w wiekszosci rowniez.

Data: 2012-06-06 10:42:57
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 06.06.2012 10:30, Kuczu pisze:

[...]

Czyli Honda Helix to motocykl.

Ma pedał w podłodze.

Zresztą w czasach motocykli z automatycznymi przekładniami i
zintegrowanymi układami hamulcowymi pedały będą zanikać, przynajmniej w
części bardziej nakierowanej na turystykę, a być może także w sportowych
motocyklach (podejrzewam, że w przyszłości więcej będzie miała
odpowiednik samochodowych "ze skrzydełkami").

Coraz bardziej wyglądasz, jak zrozpaczony fanatyk religijny, który
kurczowo trzyma się dogmatów i wymyśla do nich coraz to nowe dodatki i
interpretacje, byle by tylko nie dać się nowym informacjom ze świata
nauki ;)

Data: 2012-06-06 10:51:52
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-06 10:42, Andrzej Lawa pisze:

Czyli Honda Helix to motocykl.

Ma pedał w podłodze.

Wspolczesne - slowo klucz

[...]

A Ty mi wygladasz jak zrozpaczony posiadacz skutera za wszelke cene probujacy udowodnic ze jednak jest motocyklista a nie skutermanem.

Data: 2012-06-06 11:06:36
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 06.06.2012 10:51, Kuczu pisze:

Czyli Honda Helix to motocykl.

Ma pedał w podłodze.

Wspolczesne - slowo klucz

No to może ogranicz jeszcze bardziej - do bieżącego roku?

Nie jesteś czasem spokrewniony z Plumpim? On ma podobną obsesję na
punkcie instalacji TN-C.

[ciach]

[...]

ROTFL

Ja jestem sobą i mam w dupie, jak sklasyfikuje mnie jakiś oszołomski
fundziak, który uważa jeżdżenie "prawdziwym" motocyklem za jakoś
szczególnie nobilitujące.

W sumie w ogóle nie ciągnął bym tego wątku, gdyby nie to, że niezmiernie
bawi mnie to jak się wijesz i ciągle wymyślasz kolejne uzupełnienia
swojej "definicji".

Prędzej czy później staniesz przed koniecznością utworzenia arbitralnej
listy "prawdziwych motocykli" :)

Data: 2012-06-06 11:46:38
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-06 11:06, Andrzej Lawa pisze:
ROTFL

Ja jestem sobą i mam w dupie, jak sklasyfikuje mnie jakiś oszołomski
fundziak, który uważa jeżdżenie "prawdziwym" motocyklem za jakoś
szczególnie nobilitujące.

Nie wiem co w Twojej gwarze podworkowej oznacza slowo fundziak.

Skad wiesz ze juz taka nie istnieje ?

Data: 2012-06-06 11:52:25
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 06.06.2012 11:46, Kuczu pisze:

[...]

Nie "podwĂłrkowa" tylko z klasyki literatury.

Fundziak == pogardliwa nazwa dla fundamentalisty (pierwotnie religijnego)

[...]

Czy nadal nie dostrzegasz, jaki jesteś żałosny w swoim fanatyzmie?

Data: 2012-06-06 10:43:47
Autor: Roman Niewiarowski
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-06 10:30, Kuczu pisze:

[...]

Tak mi sie przypomniala historyjka jak to Platon zdefiniowal czlowieka 'Dwunogie, bezpiore zwierze' na co ktorys z filozofow (nie pomne kto) przyniosl mu oskubanego kurczaka. Wtedy Platon zmienil definicje, a 'dwunogie, bezpiore zwierze z plaskimi paznokciami'.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-06 08:19:59
Autor: Glub
Tuning Chinczyka
On Tue, 05 Jun 2012 21:58:48 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Nie, motocykl z automatyczną skrzynią.

Czyli VFR, Crosstourer i seria NC700N/X/S, wszystkie w wersji DCT takze.

--
Glub,
przerosnieta wrotka SW-T400

Data: 2012-06-06 11:08:41
Autor: AZ
Tuning Chinczyka
On 06/06/2012 08:19 AM, Glub wrote:
[...]

Czemu zawsze o to czy skuter to motocykl najbardziej gardłują się ci pierwsi?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-06 11:20:37
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 06.06.2012 11:08, AZ pisze:
[...]

Czyli skutery "się gardłują"???

ROTFL

Gramatyka i logika w zadaniu to coś, o czym tylko słyszałeś? ;->

Swoją drogą najbardziej gardłują fundziaki typu Kuczu, wyganiając
każdego kto pisze tutaj o motocyklach typu skuter na "fora skuterowe".

Ja tylko reaguję na jego wyganianie, bo mnie bawi jak się tego typu
osoby wiją kombinując, jak utrzymać arbitralny podział na "my" i "oni".

Prześledź jego argumentację - już nie przekrok (bo wiele pojazdów
sprzedawanych jako skutery nie ma go), już nie małe koła (bo to też
nieprawda)... Obudowania nie śmiał nawet wspomnieć, bo zaraz można by
wytknąć Goldwinga czy też inne podobne turystyki... Wcześniej w tym
wątku wymyślił skrzynię biegów i się "przejechał", więc desperacko
rzucił się na... pedały. Że niby muszą być, a wszelkie modele starsze
niż kilka lat się nie liczą. Ciekawe co biedaczek zrobi, jeśli następna
wersja np. Hayabusy będzie miała biegi na guziczki i zintegrowany układ
hamulcowy...

Czy to nie żałosne? ;)

Data: 2012-06-06 12:40:29
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-06 11:20, Andrzej Lawa pisze:

Gramatyka i logika w zadaniu to coś, o czym tylko słyszałeś? ;->

Swoją drogą najbardziej gardłują fundziaki typu Kuczu, wyganiając
kaĹźdego kto pisze tutaj o motocyklach typu skuter na "fora skuterowe".

o jednosladach typu skuter

Ja tylko reaguję na jego wyganianie, bo mnie bawi jak się tego typu
osoby wiją kombinując, jak utrzymać arbitralny podział na "my" i "oni".

Przeciez nikt cie nie wygania. Twoja mania przesladowcza osiaga granice absurdu

[...]

Drogi Andrzeju, zwisa im co uwazasz za zalosne .Naprawde. Dotychczas spor ten traktowalem z mocnym przymruzeniem oka. Zaczynasz byc jednak agresywny a stad juz krok do inwektyw (akurat z tego jestes szeroko znany w usenecie). Pasuje wiec.
Aby jednak ukierunkowac Twoja frustracje spowodowana posiadaniem skutera proponuje Ci abys rozpoczal walke z szyldami typu "motocykle i skutery" ktore znajduja sie przy co drugim sklepie z jednosladami.

Data: 2012-06-06 13:04:23
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 06.06.2012 12:40, Kuczu pisze:

[...]

[ziew]

[...]

Tak się zacietrzewiłeś, że przenośni nie zauważyłeś ;)

[...]

Agresywny?? Ach, wg. twojej definicji "wytknięcie niekonsekwencji" to
"agresja". No cóż, to pięknie pasuje do twoich kolejnych definicji
"prawdziwego motocykla" oraz "skutera".

Aby jednak ukierunkowac Twoja frustracje spowodowana posiadaniem skutera

ROTFL

Frustrację? Frustrację przeżywałem na motocyklu bez automatycznego
sprzęgła (w warszawskich korkach) oraz bez porządnej obudowy (przy
drobnej mĹźawce).

Na dłuższej "luźnej" trasie przy pięknej pogodzie jazda była równie
przyjemna na obu moich motocyklach. No, łańcuch mnie nieco wkurzał w
"prawdziwym" motocyklu i konieczność jego smarowania - może dorzuć
łańcuch jako kryterium "prawdziwego motocykla"? ;->

proponuje Ci abys rozpoczal walke z szyldami typu "motocykle i skutery"
ktore znajduja sie przy co drugim sklepie z jednosladami.

Toż to tylko chwyt marketingowy (jeśli w ogóle występuje), a nie fanatyzm.

Data: 2012-06-06 14:49:22
Autor: Glub
Tuning Chinczyka
On Wed, 06 Jun 2012 11:08:41 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

> [...]
> Glub,
> przerosnieta wrotka SW-T400

Czemu zawsze o to czy skuter to motocykl najbardziej gardłują się

bo dosc czesto z tego powodu sie ich umniejsza

Data: 2012-06-05 22:49:06
Autor: Monster
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 21:40, Andrzej Lawa pisze:

Aha. Czyli to:

http://www.sikacz.pl/Aprilia,Mana,850,7907.html

to skuter? ;-)

Miało nie być nabijania oglądalności.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-05 18:16:37
Autor: Piotr Rezmer
Tuning Chinczyka
Andrzej Lawa pisze:
[...]

To jest gdzieś zdefiniowane czym zajmuje się grupa? Pytam bo naprawdę nie wiem, bez złośliwości

  a skuter to tylko fason karoserii - wbrew tezom
fundamentalistów religijnych, których co skrajniejsze odmiany nie uznają
"ścigaczy" za "prawdziwe motocykle"

Ok, skuter to fason karoserii tak jak kabriolet, coupe. Ma też zwykle kilka innych bardzo często występujących cech: automat, przekrok.
Zdaję sobie sprawę że do podziału podchodzisz biorąc pod uwagę przepisy czyli:
wszystko < 50cm i < 45 km/h -> motorower
pozostałe jednoślady -> motocykle.

Zdecydowana większość motorowerów to skutery. Wg powyższego, część motocykli też skutery.
Z kolei Kuczu podchodzi do podziału skuter/motocykl z punktu widzenia różnic technicznych a nie pojemności czy prędkości maksymalnej. Bo różnice są, podobieństwa też ;)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-06-05 21:51:45
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 18:16, Piotr Rezmer pisze:

Usenetowa _grupa_ _dyskusyjna_ pl.rec.motocykle tematyką obejmuje też
motorowery,
To jest gdzieś zdefiniowane czym zajmuje się grupa? Pytam bo naprawdę
nie wiem, bez złośliwości

FAQ + tradycja + logika
(nie wytworzyła się osobna grupa o motorowerach, a technicznie różnica sprowadza się do mocy i masy - czyli jest czysto ilościowa)

[...]

Owszem.

kilka innych bardzo często występujących cech: automat, przekrok.

Jest mnóstwo sprzętów o takiej mieszance cech, że nawet czysto arbitralne rozgraniczanie nie wydoli. A różnice w sposobie jazdy są mniej więcej takiego samego rzędu, jak pomiędzy ścigaczami, "czoperami", crossami czy np. czymś w stylu Hondy Goldwing, która ma bardzo dużo cech wspólnych ze skuterami (np. silne zabudowanie).

Zdaję sobie sprawę że do podziału podchodzisz biorąc pod uwagę przepisy
czyli:
wszystko < 50cm i < 45 km/h -> motorower
pozostałe jednoślady -> motocykle.

No, jeszcze są rowery ;)

Zdecydowana większość motorowerów to skutery.

Obecnie - być może, nie mam konkretnych danych. Ale nie zakładałbym się w tej kwestii ;)

Jest sporo formalnie motorowerów w stylu np. Komara, czy Hondy Cub lub pchełek typu "motorynka" Pony, sporo quadów dla maluchów oraz coraz więcej mikrosamchodów.

[...]

Tylko te różnice są takie, że Honda Goldwing jest bardziej podobna do np. Suzuki Burgman 650 niż do Yamahy TW125.

Data: 2012-06-05 22:27:57
Autor: Piotr Rezmer
Tuning Chinczyka

Jest mnóstwo sprzętów o takiej mieszance cech, że nawet czysto
arbitralne rozgraniczanie nie wydoli.

Mam! Skutery mają taką narośl napędopodobną na wahaczu a motocykle mają takie coś innego pod bakiem (ponoć silnik)
Chociaż ja w beemce też mam bak Bóg wie gdzie...

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-06-05 23:06:57
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 22:27, Piotr Rezmer pisze:

Jest mnóstwo sprzętów o takiej mieszance cech, że nawet czysto
arbitralne rozgraniczanie nie wydoli.

Mam! Skutery mają taką narośl napędopodobną na wahaczu a motocykle mają

Jeśli masz na myśli silnik zespolony z wahaczem, to raczysz bajki opowiadać, bo choć jest to cecha większości współczesnych i nie za dużych skuterów, to starsze (np. Osa) oraz współczesne większe skutery (chociażby Yamaha T-Max) mają silnik mocowany do ramy.

takie coś innego pod bakiem (ponoć silnik)
Chociaż ja w beemce też mam bak Bóg wie gdzie...

No właśnie.

Albo np. taka Yamaha Virago - niektóre modele mały pod atrapą zbiornika wyłącznie filtr powietrza i parę innych detali - a zbiornik był OIDP pod siedzeniem.

Data: 2012-06-05 22:36:28
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
[...]

Integra ma przekrok, szczatkowy ale ma. Motocykl ma w tym miejscu zbiornik paliwa lub chociaz jego atrape sluzaca za obudowe airboxu.

Data: 2012-06-05 23:08:49
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 22:36, Kuczu pisze:
[...]

No to jak ktoś sobie w Integrze zamontuje w tym miejscu kufer w formie atrapy zbiornika, to nagle będzie mieć motocykl :-D

Przyznasz wreszcie, że twoje fundamentalistyczne kryteria prowadzą do absurdów? ;)

Data: 2012-06-05 23:15:12
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 23:08, Andrzej Lawa pisze:

No to jak ktoś sobie w Integrze zamontuje w tym miejscu kufer w formie
atrapy zbiornika, to nagle będzie mieć motocykl :-D

nie przeginaj

Przyznasz wreszcie, że twoje fundamentalistyczne kryteria prowadzą do
absurdĂłw? ;)

nie. To nie jest fundamentalizm tylko realizm. Skutery juz dawno stanowia odrebna galaz w drzewie jednosladow i nic na to nie poradzisz.

Data: 2012-06-07 13:05:33
Autor: Andrzej Lawa
Tuning Chinczyka
W dniu 05.06.2012 23:15, Kuczu pisze:
W dniu 2012-06-05 23:08, Andrzej Lawa pisze:

No to jak ktoś sobie w Integrze zamontuje w tym miejscu kufer w formie
atrapy zbiornika, to nagle będzie mieć motocykl :-D

nie przeginaj

To nie ja wymyślam absurdalne kryteria separacji ;)

[...]

Mniej-więcej tak samo, jak od dawna Murzyni stanowią odrębną gałąź w drzewie ludzi ;)

A jednak się krzyżują! (podobnie Murzyni ;) ) Znaczy się gatunek ten sam ;->

Data: 2012-06-05 11:48:22
Autor: AZ
Tuning Chinczyka

Kolego tutaj nikt Ci nie pomoże bo to dział motocyklowy. Zadaj pytanie na http://forum.scigacz.pl/forum-13.html a najlepiej odezwij się na priv do użytkownika Lovtza http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=93 gośc się zna na skuterach jak mało kto to Ci pomoże.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-05 11:54:13
Autor: robertbig
Tuning Chinczyka
[...]

Pewnie sie juz zniecheciłes i oczekujesz odpowiedzi. Ale nie pekaj. Odpowiem ci.
Otóż jesli masz zdrowy wał .Nie nalatane wiecej niz 10kkkm , to mozesz sobie załozyc wiekszy cylinder. Ale do 80 ccm max. Bardzo dobrze sprawdzaja sie takie 6o-70ccm.
Ja nie wyobrażam sobie seryjnego gaźnika w 100CCM pojemnosci.raczej by to nie chodziło. No i wał tez by sie szybko okreslił.Gdyby jakims cudem wspólpracowało to z gaźnikiem od 50-ki.
Łańcuch  rozrzadu w GY6 jest z gówna zrobiony. Musisz z pewnoscia zainewstowac w nowy. A zeby nie pruć silnika i nie pierdolic sie w kólko z nim, to najlepiej kupic markowy z nitowana zapinka np DiD.Potem masz juz spokój z tym podzespołem.
Tyle z grubsza.
Bo te kutafony przeciez ci nie odpowiedza. Tylko beda szydzic.
Sami zapierdalali na Kumarkach ,aby tylko czyms... Ale juz dawo zapomieni i nie maja zrozumienia dala takich co tez na czymkoliwek ...
teraz maja Herleje .
Czyli hujostwo przy których droższy Chińczyk to excliusiv. Taka to hujnia ,ze strach na to siadac.
Wiem bo mam doczynienia z tym kurestwem aktualnie. Chujnia obrobiona +-2mm ..Poskrecana na zwykłe sruby jak do sztachet.
Ale kurestwo kosztowało przecież 120tys. Wiec taki kierownik musi byc "lepszy" od innych. Czyż nie mam racji, jebane eunuchy ,z których wielu jeździło w latach 90-tych takimi struclami ,ze nawet do glinianki sie kwalifikowały !
Ale teraz welkie panyska powyrastały... Ha,ha,ha !
Szczekac kundle. Naał !
he,he,he !

Data: 2012-06-05 21:08:06
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 20:54, robertbig pisze:

Pewnie sie juz zniecheciłes i oczekujesz odpowiedzi. Ale nie pekaj. Odpowiem ci.
Otóż jesli masz zdrowy wał .Nie nalatane wiecej niz 10kkkm , to mozesz sobie załozyc wiekszy cylinder.

Niestety 10 kkm dla wiekszosci chinskich skuterow to granica wytrzymalosci. Chinole (zwlaszcza te tansze) sa zrobione z gownolitu.

Tak, wiem o czy pisze gdyz na codzien mam doczynienia z dwukolowa chinska mysla techniczna. Szczytem mozliwosci chinczykow w ostatnich kilku dniach byla felga nowego skutera ktora puszczala powietrze przez pory w metalu.

[...]
Łańcuch  rozrzadu w GY6 jest z gĂłwna zrobiony. Musisz z pewnoscia zainewstowac w nowy. A zeby nie pruć silnika i nie pierdolic sie w kĂłlko z nim, to najlepiej kupic markowy z nitowana zapinka np DiD.Potem masz juz spokĂłj z tym podzespołem.
Tyle z grubsza.

Z grubsza to jest rzezba w gownie. Co z tego ze sobie podniesie moc skoro mu odpadna okladziny hamulcowe przy probie hamowania z 90 kmh ?

Bo te kutafony przeciez ci nie odpowiedza. Tylko beda szydzic.

Odpowiedza

Sami zapierdalali na Kumarkach ,aby tylko czyms... Ale juz dawo zapomieni i nie maja zrozumienia dala takich co tez na czymkoliwek ...

Nie, nie zapomnieli. Tyle ze wtedy nie bylo wyboru - byla Jawa 50, kosmicznie drogi Simson i jakies Romety na talon w Polmozbycie. Dzisiaj jest wybor.

teraz maja Herleje .
Czyli hujostwo przy których droższy Chińczyk to excliusiv. Taka to hujnia ,ze strach na to siadac.

masz racje, absolutiea, jak zwykle zreszta.

Wiem bo mam doczynienia z tym kurestwem aktualnie. Chujnia obrobiona +-2mm ..Poskrecana na zwykłe sruby jak do sztachet.
Ale kurestwo kosztowało przecież 120tys. Wiec taki kierownik musi byc "lepszy" od innych.

j.w.

[...]

Trzeba byc mega grzbietem zeby smiac sie z wlasnych dennych dowcipow.

Data: 2012-06-05 12:42:28
Autor: doktorski
Tuning Chinczyka
W dniu wtorek, 5 czerwca 2012 21:08:06 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
Chinole (zwlaszcza te tansze) sa zrobione z gownolitu.
To zupelnie jak niektore modele BMW.

BP, MSPANC.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-05 21:19:49
Autor: zefir
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 21:08, Kuczu pisze:
[...]

E tam, ma racje. Dzieciaki ze skromnym budżetem, uskrobanym z kieszonkowego, dalej niestety nie mają wyboru, bo lepsze sprzęty lepiej też kosztują, a czasem taki chiński szajs jest jedyną metodą na spełnienie marzenia o dwóch kółkach. I zamiast pleść głupoty o gliniance, lepiej chyba się wcale nie odzywać i nie zniechęcać narybku, nawet jak pisze ze ścigacza.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-05 21:33:53
Autor: Kuczu
Tuning Chinczyka
W dniu 2012-06-05 21:19, zefir pisze:

E tam, ma racje. Dzieciaki ze skromnym budĹźetem, uskrobanym z
kieszonkowego, dalej niestety nie mają wyboru, bo lepsze sprzęty lepiej
też kosztują, a czasem taki chiński szajs jest jedyną metodą na
spełnienie marzenia o dwóch kółkach.

Zgadza sie. Co nie oznacza ze to nadaje sie do tuningu. Te sprzety czesto nie dozywaja konca gwarancji a co dopiero mowic o "rasowaniu" silnika. Jesli nowy kompletny gaznik do 2T kosztuje w detalu 42 pln a cala gora silnika 4T 180 pln to ja sie boje sprawdzac z czego to jest zrobione.

I zamiast pleść głupoty o
gliniance, lepiej chyba się wcale nie odzywać i nie zniechęcać narybku,
nawet jak pisze ze ścigacza.

Byc moze

Data: 2012-06-11 10:55:59
Autor: Piotr Klimek
Tuning Chinczyka
Dnia (Tue, 05 Jun 2012 21:33:53 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Własnie się ostatnio zastanawiałem czy lepiej kupować zestaw naprawczy,
czy od razu cały nowy gaźnik do DT125. http://allegro.pl/nowy-gaznik-yamaha-dt-125-do-yamahy-dt125-i2349924899.html
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gaznika-yamaha-dt-125-tzr-tdr-i2404785411.html

Ceny śmiesznie niske. Ciekawe jak z jakością.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-06 11:02:26
Autor: Marcin N
Tuning Chinczyka
[...]

Pełna zgoda.

Tak się zastanawiam, skąd się bierze potrzeba tuningu i wychodzi mi, że to potrzeba pokazania umiejętności. "Ja umiem popylać 60 km/h a ty nie".
A może by tak zaszczepić u młodych chęć ścigania się w umiejętności jazdy? Może gymkhana skuterowa? Zamiast rozwiercać cylindry i dziurawić tłumiki - niech chłopaki trenują na parkingach jazdę wśród pachołków.

Taniej i z pożytkiem na przyszłość.

Tuning Chinczyka