Tuning Chinczyka

Data: 2012-06-04 13:02:20
Autor: Mnich
Tuning Chinczyka
W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 21:16:38 UTC+2 użytkownik emilson121 napisał:
Siemka chcę trochę podrasować mój skuterek jakim jest yiyang 50 (taki jak coliber).
Zastanawiam się nad tym zestawem:http://moto.allegro.pl/skuter-gy6-4t-cylinder-100-cm-glowica-tuning-139qm-i2333125985.html powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie rozpad podczas jazdy ;) .

Data: 2012-06-04 13:09:13
Autor: Mnich
Tuning Chinczyka
> powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie > rozpad podczas jazdy ;) .

NIe jest dobry. Uszkodzisz sobie sprzęta.  Zwiększ kompresję na wydechu - tak jak pisałem - trzeba nieznacznie zwęzić wylot z tłumika najlepiej przy pomocy kulki łożyskowej i delikatnie migomatem oblać spoiną ową kulkę.
W pierwszym lepszym warsztacie samochodowym zrobią ci to za 5 zelek.

Nie zapomnij o takich świszczących nakładkach na wentyle - po 3 złote za sztuka - tylko nie daj siem nabrać na alegro  - oni sprzedają takie same do Harleja za 120 złotych. Śmiesni, co nie.

Na ścigaczu jest kilku forumowiczów którzy piszą artykuły - jakbyś do nich wysłał ten link to pewnie chętnie ci odpowiedzą albo jeszcze lepiej napiszą jakiś artykuł i twój sprzęt dadzą na stronę

Trzymaj się

Tuning Chinczyka