Data: 2009-05-30 17:55:39 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje: Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i kupic prawdziwego GSXRa :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-05-30 21:40:52 | |
Autor: fv | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Piotr Klimek pisze:
Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym problemem jest słaby przedni zawias. Ma też za mało mocy. Modele 08/09 mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech. Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich, może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji jest bezużyteczny... ;-) -- fv |
|
Data: 2009-05-30 21:17:37 | |
Autor: kakmar | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Dnia 30.05.2009 fv <fake@cybax.com> napisał/a:
Piotr Klimek pisze:1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak. Ma też za mało mocy. Modele 08/092. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1 Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model3. patrz p.1 może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR. Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie nada. ;) -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2009-05-31 11:17:36 | |
Autor: Kuczu | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
kakmar pisze:
1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak. Nie mam zielonego pojecia o B650. Bandit to olejak. Gdy dolozyli wodne chlodzenie to Bandit sie skonczyl. B6/B12 sie tuningowalo. B650 sie po prostu sprzedaje. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 23:19:41 | |
Autor: fv | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
kakmar pisze:
Dnia 30.05.2009 fv <fake@cybax.com> napisał/a: To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego, z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na pewno nie. Ma też za mało mocy. Modele 08/092. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1 Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama). może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież? Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiemNo to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie nada. Tia... Wolałbym jednak wydać to na jeden pokój własnego mieszkania.. -- Marcin |
|
Data: 2009-05-31 23:59:11 | |
Autor: Kuczu | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
fv pisze:
To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego, Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy nienajgrubszy pasazer. Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama). A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze nic nie znaczy. Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież? Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-06-01 09:16:42 | |
Autor: Jasio | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gvuujq$hdt$3news.wp.pl... fv pisze: No, przy 174cm wzrostu 60kg to całkiem szczupła pasażerka. (: Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama). Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy: http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter-chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A200 http://shop.ebay.co.uk/merchant/chiledog_123 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280351421780&rvr_id=&mfe=sidebar http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220421758502&rvr_id=&mfe=sidebar Nawet to ostatnie, choć zalatuje wiejskim tuningiem, jest pomysłem ciekawym i przemyślanym. I za trochę więcej kasy: http://shop.ebay.co.uk/merchant/xjrat http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-STEALTH-BANDIT-fully-custom-s-spent_W0QQitemZ170337989510QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item27a8ef7386&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A200 Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego bandita. Przy pewnym zapasie kasy, oczywiście. Która raczej nie zwróci się przy sprzedaży. -- Jasio vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541 Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-01 10:47:21 | |
Autor: Kuczu | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Jasio pisze:
Ale gosc nawydziwial :) Zabil mnie ten tylny wahacz z przodu. Aczkolwiek pomysl niecodzienny i calkiem mu to zgrabnie wyszlo. Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego bandita. Ale wykonanie mocno slabe. Zreszta nie trzeba sie mocno naszukac, wystarczy wpisac w google "suzuki bandit streetfighter" -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-06-01 22:38:31 | |
Autor: Monster | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Jasio pisze:
Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy: może nie za marne pensy ale ciekawe:-) http://tiny.pl/3rt6 -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-06-02 18:16:28 | |
Autor: Jasio | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości news:h01e7s$di4$1news.onet.pl... Jasio pisze: "This listing (260418669268) has been removed or is no longer available. Please make sure you entered the right item number. " -- Jasio vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541 Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-01 11:47:26 | |
Autor: fv | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
Kuczu wrote:
fv pisze: Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać problemy. Ja jestem skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa. Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki. Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie. To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest i tak lepszy niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN kosztuje - to dużo, ale może warto? -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-06-01 11:56:22 | |
Autor: Kuczu | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
fv pisze:
Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać problemy. Ja jestem Alez ja tylko twierdze ze sie sprawdzi. I przekladka przodow miedzy roznymi modelami Suzuki jest bardzo prosta. Na ogol (!) pasuje wszystko bez wielkich przerobek. Pojawia sie tylko kwestia roznej dlugosci glowek i koniecznosc (czasami) wymiany sztycy. :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki. Do starych B6 mozna wlozyc silnik z B12. Ale nie jest to proste bo silnik B12 jest wyzszy. Da sie natomiast bez problemu wlozyc silnik od GSXF/GSXR750. Taki silnik z GSXF750 ma, w zaleznosci od wersji, nawet 115 KM wiec sporo wiecej niz oryginalny z B6. To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest i tak lepszy Ja bym nie dal :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 11:25:31 | |
Autor: kocyk | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
fv wrote:
> Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem > czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji > jest bezużyteczny... ;-) A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi turystykami... K.14. |
|
Data: 2009-05-31 21:22:11 | |
Autor: MiT | |
Tuning GS500 - rok po ;-) | |
W dniu 2009-05-31 11:25, kocyk napisał (a)::
fv wrote:Znaczy nigdzie nie byłeś. -- pozdrawiam MiT - VFR 25000 cm3 |
|