Tuning GS500 - rok po ;-)

Data: 2009-05-30 17:55:39
Autor: Piotr Klimek
Tuning GS500 - rok po ;-)
Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
tuningu tego motocykla. A ma 84KM i leci 200. Z tym że tutaj poprawiać
cokolwiek jest jakiś sens. Co więcej, firmy tuningowe ten akurat pomysł
traktują w miarę poważnie i oferują zawieszenia, hamulce,
powercommandery i wszystko to, co do GS trzebaby przekładać z innych maszyn.

IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
kupic prawdziwego GSXRa :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-05-30 21:40:52
Autor: fv
Tuning GS500 - rok po ;-)
Piotr Klimek pisze:
[...]

Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P

Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
problemem jest słaby przedni zawias. Ma też za mało mocy. Modele 08/09
mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.

Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich, może jakieś
siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i
scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P

Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
jest bezużyteczny... ;-)

--
fv

Data: 2009-05-30 21:17:37
Autor: kakmar
Tuning GS500 - rok po ;-)
Dnia 30.05.2009 fv <fake@cybax.com> napisał/a:
Piotr Klimek pisze:
[...]

1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

Ma też za mało mocy. Modele 08/09
mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich,
3. patrz p.1

może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.
Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
jest bezużyteczny... ;-)

No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie nada.

;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-31 11:17:36
Autor: Kuczu
Tuning GS500 - rok po ;-)
kakmar pisze:

1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

Nie mam zielonego pojecia o B650. Bandit to olejak. Gdy dolozyli wodne chlodzenie to Bandit sie skonczyl. B6/B12 sie tuningowalo. B650 sie po prostu sprzedaje.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-31 23:19:41
Autor: fv
Tuning GS500 - rok po ;-)
kakmar pisze:
[...]

To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
pewno nie.

Ma też za mało mocy. Modele 08/09
mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

[...]

Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

[...]

Tia... Wolałbym jednak wydać to na jeden pokój własnego mieszkania..

--
Marcin

Data: 2009-05-31 23:59:11
Autor: Kuczu
Tuning GS500 - rok po ;-)
fv pisze:

To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
pewno nie.

Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy nienajgrubszy pasazer.

Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze nic nie znaczy.

Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.

Data: 2009-06-01 09:16:42
Autor: Jasio
Tuning GS500 - rok po ;-)

Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gvuujq$hdt$3news.wp.pl...
fv pisze:

[...]

No, przy 174cm wzrostu 60kg to całkiem szczupła pasażerka. (:

[...]

Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter-chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A200

http://shop.ebay.co.uk/merchant/chiledog_123

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280351421780&rvr_id=&mfe=sidebar

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220421758502&rvr_id=&mfe=sidebar
Nawet to ostatnie, choć zalatuje wiejskim tuningiem, jest pomysłem ciekawym i przemyślanym.

I za trochę więcej kasy:

http://shop.ebay.co.uk/merchant/xjrat

http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-STEALTH-BANDIT-fully-custom-s-spent_W0QQitemZ170337989510QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item27a8ef7386&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A200

Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego bandita.
Przy pewnym zapasie kasy, oczywiście. Która raczej nie zwróci się przy sprzedaży.

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

Data: 2009-06-01 10:47:21
Autor: Kuczu
Tuning GS500 - rok po ;-)
Jasio pisze:

[...]

Ale gosc nawydziwial :) Zabil mnie ten tylny wahacz z przodu. Aczkolwiek pomysl niecodzienny i calkiem mu to zgrabnie wyszlo.

Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego bandita.

Ale wykonanie mocno slabe.

Zreszta nie trzeba sie mocno naszukac, wystarczy wpisac w google "suzuki bandit streetfighter"

Data: 2009-06-01 22:38:31
Autor: Monster
Tuning GS500 - rok po ;-)
Jasio pisze:

Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

może nie za marne pensy ale ciekawe:-)

http://tiny.pl/3rt6
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-06-02 18:16:28
Autor: Jasio
Tuning GS500 - rok po ;-)

Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości news:h01e7s$di4$1news.onet.pl...
Jasio pisze:

Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

może nie za marne pensy ale ciekawe:-)

http://tiny.pl/3rt6

"This listing (260418669268) has been removed or is no longer available. Please make sure you entered the right item number. "

Data: 2009-06-01 11:47:26
Autor: fv
Tuning GS500 - rok po ;-)
Kuczu wrote:
fv pisze:

[...]

Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać problemy. Ja jestem
skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
nic nie znaczy.

:O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.

To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest i tak lepszy
niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN kosztuje - to
dużo, ale może warto?

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-06-01 11:56:22
Autor: Kuczu
Tuning GS500 - rok po ;-)
fv pisze:

Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać problemy. Ja jestem
skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

Alez ja tylko twierdze ze sie sprawdzi. I przekladka przodow miedzy roznymi modelami Suzuki jest bardzo prosta. Na ogol (!) pasuje wszystko bez wielkich przerobek. Pojawia sie tylko kwestia roznej dlugosci glowek   i koniecznosc (czasami) wymiany sztycy.

:O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

Do starych B6 mozna wlozyc silnik z B12. Ale nie jest to proste bo silnik B12 jest wyzszy. Da sie natomiast bez problemu wlozyc silnik od GSXF/GSXR750. Taki silnik z GSXF750 ma, w zaleznosci od wersji, nawet 115 KM wiec sporo wiecej niz oryginalny z B6.

[...]

Ja bym nie dal :)

Data: 2009-05-31 11:25:31
Autor: kocyk
Tuning GS500 - rok po ;-)
fv wrote:

> Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
> czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
> jest bezużyteczny... ;-)

A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi turystykami...
K.14.

Data: 2009-05-31 21:22:11
Autor: MiT
Tuning GS500 - rok po ;-)
W dniu 2009-05-31 11:25, kocyk napisał (a)::
fv wrote:

> [...]
 > jest bezużyteczny... ;-)

A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi turystykami...
Znaczy nigdzie nie byłeś.

MiT - VFR 25000 cm3

Tuning GS500 - rok po ;-)