Tuning GS500 - rok po ;-)

Data: 2009-05-30 21:40:38
Autor: metalbeast
Tuning GS500 - rok po ;-)

dla potomności: POMYSŁ TUNINGU GS 500 JEST GŁUPI. Należy sprzedać i

GS to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj.

Dziękuję grupie za uzmysłowienie mi tego.

sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km to nie problem...
ale ja nie o tym chciałem.
Mam dokłądnie takie samo podejście jak ty wyciągnąłeś wnioski. Utrzymywać GSa w stanie bardzo dobrym ale fabrycznym! - nic ponad to. Tak zrobiła go fabryka i nie ma co cudować. Tyle.

Data: 2009-05-30 13:01:38
Autor: artur.zabronski
Tuning GS500 - rok po ;-)
On 30 Maj, 21:40, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:

sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km to
nie problem...
A czym innym jezdziles? Moze byc nawet wkolo komina :-)

--
Artur

Data: 2009-05-31 19:13:31
Autor: metalbeast
Tuning GS500 - rok po ;-)

Użytkownik <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:13e98bd5-4264-4c9e-9b4e-e82422477aefk8g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek "wkoło komina" hornetem ;]
w sumie każdy miał coś fajnego.

Data: 2009-05-31 10:55:06
Autor: artur.zabronski
Tuning GS500 - rok po ;-)
On 31 Maj, 19:13, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:

R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek
"wkoło komina" hornetem ;]
w sumie każdy miał coś fajnego.
Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
sobie na tym traski 500km :-)
No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.

--
Artur

Data: 2009-05-31 20:18:04
Autor: metalbeast
Tuning GS500 - rok po ;-)

Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
sobie na tym traski 500km :-)

ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi się i jest git.

No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.

też nie napisałem, że GS jest super i na zawsze... obecnie to dla mnie dobre moto i tyle.
A traska 500km na Gsie to nie problem jeśli się zrobi jedną dłuższą przerwę po drodze.
Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?

Data: 2009-05-31 12:02:14
Autor: artur.zabronski
Tuning GS500 - rok po ;-)
On 31 Maj, 20:18, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:

ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi
się i jest git.

"Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
troche nadinterpretowuje :-)

[...]
Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.

--
Artur

Data: 2009-06-01 00:38:26
Autor: metalbeast
Tuning GS500 - rok po ;-)

"Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
troche nadinterpretowuje :-)

chyba tak, ale gdybym nie miał radochy z jazdy na GSie to bym go zmienił prędziej, a że lubie to moto, decyduje się na nim jezdzić. Ty tez z jakiegoś powodu masz taki a nie inny motocykl. Prosta sprawa.

Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.

Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach, bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]

Data: 2009-06-01 00:41:02
Autor: artur.zabronski
Tuning GS500 - rok po ;-)
On 1 Cze, 00:38, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:

Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]
No mnie właśnie zaczynały boleć już po 70 a po 100 musiałem stawać ;-)
Mam 188 cm wzrostu i jakoś nie wyobrażałem sobie dłuższych wypadów tym
motocyklem ale nie twierdzę, że się nie da - pytanie po co się
męczyć? :-)

--
Artur

Data: 2009-06-01 11:39:39
Autor: zbigi
Tuning GS500 - rok po ;-)
artur.zabronski@gmail.com napisał(a):
[...]

Toc o tym isalem juz niejednokrotnie - GS500 jest sympatycznym motocyklem, z ktorym wiele mozna zrobic. Jedyna jego wada w moich oczach sa wlasnie mikre gabaryty - proponuje wiec, by osoby powyzej 180cm nie wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)

Data: 2009-06-01 03:05:31
Autor: artur.zabronski
Tuning GS500 - rok po ;-)
On 1 Cze, 11:39, zbigi <zbiegu...@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl>
wrote:

[...]
No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
mówię ;-)

--
Artur

Data: 2009-06-01 13:02:36
Autor: metalbeast
Tuning GS500 - rok po ;-)

[...]

**
no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw osi i wysokość siodła podobna
Za to ma tą zaletę, że na pierwsze moto świetnie się nadaje i dla tego też go kupiłem. Nie wiem jak zaczynałeś jezdzić, ale suza przez pierwsze setki Km mnie przerażała momentami. Uchroniła mnie tez przed różnymi wpadkami, choćby parkingowymi...
Wiadomo, że sprzęt to rzecz nabyta i zawsze można zmienić, dla tego nie ma co się rozwodzić nad tym co lepsze itd.
Gość od którego kupiłem suze zminił ją po nie całym roku jeżdżenia :) ja zostawie sobie ją na dłużej bo mi się fajnie jezdzi (i tanio).

Data: 2009-06-01 04:54:29
Autor: artur.zabronski
Tuning GS500 - rok po ;-)
On 1 Cze, 13:02, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:
> [...]

**
no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw
Na szczęście rozstaw osi i wysokość siodła to nie wszystko :-) Ale jak
zbigi kazał się nie wypowiadać ludziom powyżej 180cm to się nie
wypowiadam ;-)
[...]
Nigdy nie mówiłem, że się nie nadaje. Ja zaczynałem na wszelkiej maści
demoludach i jak dla mnie jazda na GS niewiele się różniła od jazdy na
MZ 251 czy Jawie 350TS, chociaż nie powiem kiedyś chciałem mieć GS-a
ale teraz się cieszę, że wtedy go nie kupiłem :-)

--
Artur

Data: 2009-06-06 03:30:45
Autor: zbigi
Tuning GS500 - rok po ;-)
[...]

Tam, kazal od razu! ;)
Ale faktycznie - IMO porownanie kategorii wielkosci do MZ/Jawy jest bardzo mi pasujace.

[...]

No widzisz. Ale GS500 jest polecany na _pierwsze_ moto. Dla osob, ktore nigdy nie jezdzily (i raczej juz nie beda) MZ250/Jawa350.

Data: 2009-06-09 13:55:30
Autor: metalbeast
Tuning GS500 - rok po ;-)
No widzisz. Ale GS500 jest polecany na _pierwsze_ moto. Dla osob, ktore nigdy nie jezdzily (i raczej juz nie beda) MZ250/Jawa350.

no to faktycznie mogę się przyłączyć do tej opinii. Pewnie po GSie wskocze na jakies wieksze moto (600ccm) bo na jeszcze większe nie bardzo mnie kusi. Lecz obecnie GS świetnie się sprawdza jak dla mnie- czyli kogoś kto m dopiero 1 sezon poznawania jazdy za sobą.

Tuning GS500 - rok po ;-)