Tuono V4..

Data: 2010-11-04 19:03:36
Autor: jeDrASS
Tuono V4..
Odpowiedź na plany ograniczania mocy ;-)

162KM/179kg

http://www.motorcycle.com/news/eicma-2010-aprilia-tuono-v4r-unveiled-90108.html

Aprilia Wheelie Control - dla każdego coś miłego :-)

Ps. marzył mi się jako kolejny, ale cholera, z tymi lampami wygląda jakby miał zatwardzenie..

--
jeDrASS

Data: 2010-11-04 19:43:55
Autor: Vir
Tuono V4..

  > Ps. marzyÅ‚ mi siÄ™ jako kolejny, ale cholera, z tymi lampami wyglÄ…da
jakby miał zatwardzenie..

:-) Fakt, chociaż ja raczej napisałbym, że ma przestraszone spojrzenie. Reszta piękna jak zwykle...

--
Vir
Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

Data: 2010-11-05 10:53:19
Autor: Tytus z fabryki
Tuono V4..
Siemka

*** "Vir"
 Reszta piêkna jak zwykle...

I pewnie jak zwykle kurewsko nie wygodna...:)

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-06 10:44:20
Autor: ania
Tuono V4..

U¿ytkownik "Vir"

:-) Fakt, chocia¿ ja raczej napisa³bym, ¿e ma przestraszone spojrzenie.

http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php?g2_view=largephotos.Largephotos&g2_itemId=263716

a honda? co ona robi tym dziobkiem?:-) gwizda?

--
ania

Data: 2010-11-06 13:28:30
Autor: Kuczu
Tuono V4..
W dniu 2010-11-04 19:03, jeDrASS pisze:
[...]

Pfff...

http://www.motorcycle.com/news/eicma-2010-ducati-diavel-90091.html

Wyglad jak z Judge Dredd, 164 hp, opona tylna 240 czyli wszystko to co duzi chlopcy lubia najbardziej :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-11-06 22:04:47
Autor: Monster
Tuono V4..
W dniu 2010-11-06 13:28, Kuczu pisze:

Pfff...

http://www.motorcycle.com/news/eicma-2010-ducati-diavel-90091.html

Wyglad jak z Judge Dredd, 164 hp, opona tylna 240 czyli wszystko to co
duzi chlopcy lubia najbardziej :)

Chyba bardzo duzi chłopcy,tak z 200 kilo,co na normalnym Dukacie wyglądają jak na psie:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Tuono V4..