Tupet pedofilskiego kościoła przekracza wszelkie granice!

Data: 2012-02-26 21:39:30
Autor: Przemysław W
Tupet pedofilskiego kościoła przekracza wszelkie granice!
Abp Skworc zaznaczył, że ofensywa chamstwa, pomniejszania zła, trwa nadal, przybierając coraz bardziej wyrafinowane formy.

Ich owocem jest już nie tylko demoralizacja, ale i destrukcja człowieczeństwa, szczególnie ludzi młodych, deprawowanych, a potem porzucanych na śmietniskach subkultur - napisał metropolita katowicki abp Wiktor Skworc w liście pasterskim.

Abp podkreślił, że trzeba upominać tych, którzy pod płaszczykiem pseudokultury i sztuki bluźnią Bogu i Jego słowu, obrażają wierzących, promują niemoralne zachowania łącząc je z rozrywką, by wydawały się mniej groźne. Dodał, że tak samo trzeba upominać tych, którzy takie postawy pochwalają, czy bagatelizują.

Metropolita zwrócił uwagę, że ze zjawiskami jawnej promocjigrzechu i zła łączy się dziś problem ucieczki od odpowiedzialności w myśl hasła współczesnej popkultury:więcej zabawy, mniej ryzyka. Zaznaczył, że to do czego prowadzi rodzina, szkoła, społeczeństwo bez wychowania młodych do odpowiedzialności pokazały m.in. ubiegłoroczne wydarzenia w Anglii.

Metropolita zaapelował, by w Wielkim Poście powtarzać sobie i innym, że wszystko, co się dzieje w rodzinie, w społeczności lokalnej, w miejscu pracy, w państwie i w Kościele - to takżemoja odpowiedzialność.

Zachęcał także do wspomagania stowarzyszeń i organizacji pozarządowych poprzez udzielenie im wsparcia choćby przez ofiarowanie jednego procentu odpisu podatkowego"

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/380903,abp-skworc-zaapelowal-w-liscie-by-upominac-tych-ktorzy-obrazaja-wierzacych.html

Trzeba być wyjątkowo skur......skim hipokrytą żeby nosząc sutannę oskarżać innych o chamstwo, demoralizację i deprawację. Tfu!

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego podający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Data: 2012-02-26 21:44:48
Autor: Grzegorz Z.
Tupet pedofilskiego kościoła przekracza wszelkie granice!
Przemysůaw W napisaů:

Abp podkreúliů, ýe trzeba upominaă tych, którzy pod půaszczykiem pseudokultury i sztuki bluęniŕ Bogu i Jego sůowu, obraýajŕ wierzŕcych, promujŕ niemoralne zachowania ůŕczŕc je z rozrywkŕ, by wydawaůy sić mniej groęne. Dodaů, ýe tak samo trzeba upominaă tych, którzy takie postawy pochwalajŕ, czy bagatelizujŕ.

Metropolita zwróciů uwagć, ýe ze zjawiskami jawnej promocji grzechu i zůa ůŕczy sić dziú problem ucieczki od odpowiedzialnoúci w myúl hasůa wspóůczesnej popkultury:wićcej zabawy, mniej ryzyka.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/380903,abp-skworc-zaapelowal-w-liscie-by-upominac-tych-ktorzy-obrazaja-wierzacych.html

ĽArtysta powinien przede wszystkim ukazywaă ýycie. Jeúli bćdzie prawdziwie
ukazywaů nasze ýycie, to musi dostrzec, musi ukazaă to, co zmierza do
socjalizmu. To wůaúnie bćdzie realizmem socjalistycznym.Ą (Tow.Stalin)

--
"Jak juý nie bćdć mogůa sobie sama nalaă tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjúcie na takŕ sytuacjć" M.Czubaszek

Data: 2012-02-27 08:55:14
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław W wrote:
[...]

Słowa metropolity trzeba zapamiętać. Zwraca uwagę na to też, że od katolików zależy to co dzieje się w Kościele. Czy więc Kościół instytucjonalny od tej pory będzie przyjmował słowa krytyki laikatu, bo tak wyraża się odpowiedzialność?

Data: 2012-02-27 14:18:15
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jifct3$30a$1node2.news.atman.pl...
Przemysław W wrote:
[...]

Nie sądzę żeby słowa Skorca chocby w najmniejszym stopniu przełożyły się na zachowanie kleru. Odkąd pamiętam mówili coś innego niż robili.

Przemek

Data: 2012-02-27 16:17:08
Autor: Marek Czaplicki

Przemysław W wrote:
[...]

Cóż. Trzeba poczekać. Mam nadzieję, że metropolita pamięta też słowa: "Chcesz zmienić świat? To najpierw zmień samego siebie."

Data: 2012-02-27 22:38:04
Autor:
Tupet
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Przemysław W wrote:
> [...]

Cóż. Trzeba poczekać. Mam nadzieję, że metropolita pamięta też słowa: "Chcesz zmienić świat? To najpierw zmień samego siebie."

Ja tez zmienie siebie...w biskupa! ;)
Od jutra -w ramach umartwienia- chodze w koloratce.

Data: 2012-02-27 13:29:17
Autor: Antenka
Kościoł wreszcie przemówił! "NIE" dla chamstwa, demoralizajci i destrukcji człowieczeństwa serwowanego przez Kupeckiego i jego mocodawców!
On 26 Lut, 21:39, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Jakim trzeba być wyjątkowym  skur......skim hipokrytą żeby, będąc
Kupeckim sponsorowanym przez najgorszą padlinę,  jaką ta polska ziemia
nosi,  lecącej na kilometr GóWnem, serwującą chamstwo, demoralizację i
deprawację człowieka, pluć na  Bożych pomazańców stojących na straży
DEKALOGU.
Tfu!

Antenka

Data: 2012-02-27 23:28:48
Autor: Ajgor

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1786be8b-af78-4f03-aef2-de14dcf6386am2g2000vbc.googlegroups.com...
 Bożych pomazańców stojących na straży DEKALOGU.

masz na mysli tych z mafii pedofilskiej, czyszczacych brudne pieniadze mafii sycylijskiej?
Tych, co kaza wszystkim przestrzegac jakis hipotetyczny dekalog, w ktory sami nie wierza, bo go lamia na kazdym kroku?

Data: 2012-02-28 07:31:31
Autor: sofu

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jih01j$vto$1news.dialog.net.pl...

[...]

-- --

Jak tak poczytać zwiedłą różę, to można dojśc do wniosku, że czerwone miało sporo racji pisząc o "zaplutych karłach reakcji".
Co do dekalogu to to moherowe ścierwo powinno wiedzieć, że dekalog został onego czasu przez watykańska sektę skutecznie sfałszowany.
Nie jest wiec to już boski dekalog, a tylko katabasi. Ale skąd ma wiedziec, jak to prymitywne i głupie jest?

sofu

Data: 2012-02-28 12:40:25
Autor: Ajgor

Użytkownik "sofu" napisał w wiadomości news:jihsc8$lt9$1node2.news.atman.pl...

[...]

Czasem się zastanawiam, jak można być AZ TAK slepym.
Przeciez to podwaza treorie i tym, ze czlowiek jest istota inteligentna.
Oscar Wilde mial racjem mowiac:

"Mozg - aparat, za pomoca ktorego czlowiek mysli, ze mysli".

Data: 2012-02-28 12:38:09
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-27 22:29, Antenka pisze:

[...]

No niestety, Jacek, (przez to wprowadzanie odpowiedzialności zbiorowej)  też zaczyna pretendować do miana "małego Hitlerka". :-(

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-02-28 09:03:19
Autor: Antenka
On 28 Lut, 12:38, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

No niestety, Jacek, (przez to wprowadzanie odpowiedzialności zbiorowej)   też zaczyna pretendować do miana "małego Hitlerka". :-( <
 Pozdrawiam;-)

Małego?! :-/ Toż to mega_Adolf! :-E To typowy naziol jest, rodem z
hitlerjugend! Takie świadectwo wystawił sobie przez swoje codzienne
bluzgi na psp.

Pozdrawiam S.O.Z.W. ;-))

Antenka

Tupet pedofilskiego kościoła przekracza wszelkie granice!