Tupolew został zestrzelony"

Data: 2011-09-27 05:29:22
Autor: muto2100
Tupolew został zestrzelony"
Data: 2011-09-27 11:07:05
Autor: Antenka
Tupolew został zestrzelony"
On 27 Wrz, 14:29, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony

Ta zbrodnia nie ujdzie im na sucho! Pytanie brzmi kto zestrzelił?
Mossad czy KGB?

Antenka :-?

Data: 2011-09-27 20:29:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Tupolew został zestrzelony"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4a9e11c5-994d-4e0b-8338-66eb32e8e8cbg33g2000yqc.googlegroups.com...
On 27 Wrz, 14:29, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony

Ta zbrodnia nie ujdzie im na sucho! Pytanie brzmi kto zestrzelił?
Mossad czy KGB?

=========================

Eskimosi!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-28 02:12:42
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Sep 2011 11:07:05 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On 27 Wrz, 14:29, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony

Ta zbrodnia nie ujdzie im na sucho! Pytanie brzmi kto zestrzelił?
Mossad czy KGB?

Nie wiem. Mnie interesuj± skutki, skutki - tzn te dalsze w czasie :-(

--
XL

Data: 2011-09-28 03:45:44
Autor: stevep
Dnia 27-09-2011 o 20:07:05 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Razwietka.  :p
--
stevep

Data: 2011-09-27 14:45:34
Autor: Zahir
Tupolew został zestrzelony"

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5c9775c7-109b-4048-abe5-f2741bae075bx19g2000vbl.googlegroups.com...
http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony

Kto kazał zestrzelić? Putin, Komorowski, Tusk czy J.Kaczyński?

--
Zahir

Data: 2011-09-27 19:07:21
Autor: He®Sk
On Tue, 27 Sep 2011 14:45:34 +0200, "Zahir" <zahir@desert.is> wrote:

> [...]
> http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony

Kto kazał zestrzelić? Putin, Komorowski, Tusk czy J.Kaczyński?

 ten, kto nawiecej zyskal na smierci lecha kaczynskiego.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-27 19:19:02
Autor: bolek
Tupolew został zestrzelony"

Użytkownik ""HeRSk"" <te.same.?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7fu3871ca8emlr0a24uoilpgc63kjom2ua4ax.com...
> [...]

Kto kazał zestrzelić? Putin, Komorowski, Tusk czy J.Kaczyński?

ten, kto nawiecej zyskal na smierci lecha kaczynskiego.

Nikt nic nie zyskał. Przecież Kaczyński był już na wylocie.
Wystarczyło poczekać bo kadencja się kończyła.

bolek

Data: 2011-09-27 19:30:58
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Sep 2011 19:19:02 +0200, bolek napisał(a):

Nikt nic nie zyskał. Przecież Kaczyński był już na wylocie.
Wystarczyło poczekać bo kadencja się kończyła.

Mógł zyskać, gdyby OBAJ Kaczyńscy polecieli. Jednak obaj nie polecieli, jak
wiesz, i to w ostatniej chwili się okazało. A machina już była ustawiona.

Ale - to nie Tusk, spoko. Za cienki Bolek. Jemu tylko DANO do zrozumienia,
co się stanie, jak nie będzie grzeczny - dlatego pozwolono mu lecieć
osobno...

No i JEST grzeczny. --
XL

Data: 2011-09-27 11:01:18
Autor: Antenka
Tupolew został zestrzelony"
On 27 Wrz, 19:30, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 27 Sep 2011 19:19:02 +0200, bolek napisa (a):

> Nikt nic nie zyska . Przecie Kaczy ski by ju na wylocie.
> Wystarczy o poczeka bo kadencja si ko czy a.

M g zyska , gdyby OBAJ Kaczy scy polecieli. Jednak obaj nie polecieli, jak
wiesz, i to w ostatniej chwili si okaza o. A machina ju by a ustawiona.

Ale - to nie Tusk, spoko. Za cienki Bolek. Jemu tylko DANO do zrozumienia,
co si stanie, jak nie b dzie grzeczny - dlatego pozwolono mu lecie
osobno...

No i JEST grzeczny.
--
XL

Witaj Ikselko. Dobrze, że wróciła¶ po wakacjach. :-)
Teraz do meritum. Jak my¶lisz,  kto poci±ga małego kominiarczyka  za
sznurki ? :-o))

Antenka

Data: 2011-09-28 03:46:58
Autor: stevep
Dnia 27-09-2011 o 20:01:18 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Witaj Ikselko. Dobrze, że wróciła¶ po wakacjach. :-)
Teraz do meritum. Jak my¶lisz,  kto poci±ga małego kominiarczyka  za

Hugo kretynko.  '<

--
stevep

Data: 2011-09-27 19:48:18
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Sep 2011 19:30:58 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

bolek, oczywi¶cie.

Jemu tylko DANO do zrozumienia,
co się stanie, jak nie będzie grzeczny - dlatego pozwolono mu lecieć
osobno...

No i JEST grzeczny.

j.p.
--
XL

Data: 2011-09-27 20:14:57
Autor: bolek
Tupolew został zestrzelony"

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rrtpoahfhfwi$.xearhj32z73d$.dlg40tude.net...
[...]

A po co komu załatwiać Jarosława ?
W jakim charakterze miałby tam lecieć ?
Pilnować Lecha ?

bolek

Data: 2011-09-28 02:15:38
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 27 Sep 2011 20:14:57 +0200, bolek napisał(a):

[...]

Żeby NA PEWNO nie został prezydentem jako kontynuator polityki brata?

Ale nie o Jarosława chodziło wg mnie, lecz o prezesa NBP.

W jakim charakterze miałby tam lecieć ?
Pilnować Lecha ?

W takim samym, jak reszta.

--
XL

Data: 2011-09-27 14:49:14
Autor: lord_donald
W dniu 27.09.2011 14:29, muto2100 pisze:
http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony
Chyba korkiem od jabola jak chlali na pokładzie!

Data: 2011-09-27 16:44:36
Autor: .
Dnia Tue, 27 Sep 2011 05:29:22 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony

Mozesz dać to jeszcze z 5 razy?

Dominik

Data: 2011-09-27 16:57:56
Autor: u2
W dniu 2011-09-27 14:29, muto2100 pisze:
http://niezalezna.pl/16755-tupolew-zostal-zestrzelony

Samolot Tu-154 z prezydentem Polski Lechem Kaczyńskim na pokładzie
został zestrzelony – uważają niezależni eksperci. Autorzy raportu pt.
„Zbrodnia Smoleńska. Anatomia zamachu” odpowiadają na pytania, których
rządowa komisja Jerzego Millera nie odważyła się nawet postawić. Ich
praca pokazuje masę błędów i zaniechań popełnionych w oficjalnym
badaniu. Dowodzi, jaką farsą było badanie tej sprawy przez rządy Rosji i
Polski.

Autorzy raportu stwierdzają: „Przyczyną katastrofy był wybuch nad
samolotem głowicy konwencjonalnej rakiety z ładunkiem termobarycznym”
(s. 730). Wyniki ich międzynarodowego śledztwa opublikowało Wydawnictwo
Antyk Marcina Dybowskiego. Raport wskazuje dowody oparte m.in. na
rekonstrukcji przebiegu katastrofy, relacjach świadków, analizie
szczątków i badaniach ciał ofiar. Eksperci wykonali ogromną pracę.
Czerpali informacje ze źródeł polskich, rosyjskich, amerykańskich i z
innych krajĂłw.

Teksty wstępne do raportu napisali Wiktor Suworow, były oficer GRU, oraz
Eugene Poteat, prezydent Stowarzyszenia Byłych Oficerów Wywiadu USA.

Więcej w dzisiejszej "Gazecie Polskiej Codziennie"

Data: 2011-09-27 17:44:22
Autor: stevep
Dnia 27-09-2011 o 16:57:56 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Na wysokości 15m?