Tupolewizm

Data: 2021-04-14 07:53:28
Autor: Runt
Tupolewizm
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,pielegniarka-- wypowiedz-prezydenta-dudy-zwalila-mnie-z-nog,film,90544163.html

"Powiedział, że mamy sprzęt i odpowiednią liczbę respiratorów. Ta wypowiedź zwaliła mnie z nóg. Moje koleżanki są już u kresu sił - mówiła pielęgniarka."

"Obecnie współczynnik pielęgniarek na tysiąc mieszkańców wynosi pięć osób, Europa ma 10. W naszych szpitalach tymczasowych na 200 łóżek mamy jedną pielęgniarkę, a Niemcy czy Czesi mają dwie."

No to "jest nieźle!" ;-))))

--
Runt

Data: 2021-04-14 11:55:40
Autor: Sylvio Balconetti
Tupolewizm
Am 14.04.21 um 07:53 schrieb Runt:
[...]

Zawolanie "Niech jada!" weszlo do codziennego slownika w Polsce. Podobnie w Niemczech "polnische Pflegekräfte" (polskie opiekunki) to synonim pielegniarek lub opiekunek z Europy Wschodniej zatrudnianych do pomocy przy seniorach przez rodziny oraz domy starcow.

Rzucisz to haslo do google'a to masz dziesiatki stron z oferami i wyjasnieniami. Pogadasz z ludzmi to uslyszysz, ze mieli lub maja taka opiekunke dla matki lub ojca, wzglednie znaja rodziny w takich sytuacjach. Podobnie z pytaniem o obcojezycznych lekarzy, to masz liste rumunsko-, rosyjsko-, polsko-, bulgarsko-, turecko-, arabsko- itd. jezycznych lekarzy sa w kazdym wiekszym miescie.

np.
https://www.allianz.de/gesundheit/pflegeversicherung/polnische-pflegekraefte-kosten/#kosten
https://www.pflege.de/altenpflege/polnische-pflegekraefte/
https://www.medi-jobs.de/polnische-aerzte-pflegekraefte.html

http://www.doktorzy.de/bayern/muenchen.html
http://www.doktorzy.de/berlin.html
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

  o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

"Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference" (Mark Twain)

  o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?.o*´¨`*o.¸??o.¸?¸.o*??´¨`*o ?.¸?

Data: 2021-04-14 17:26:40
Autor: Zenek Kapelinder
Tupolewizm
środa, 14 kwietnia 2021 o 07:53:29 UTC+2 Runt napisał(a):
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,pielegniarka-- wypowiedz-prezydenta-dudy-zwalila-mnie-z-nog,film,90544163.html "Powiedział, że mamy sprzęt i odpowiednią liczbę respiratorów. Ta wypowiedź zwaliła mnie z nóg. Moje koleżanki są już u kresu sił - mówiła pielęgniarka." "Obecnie współczynnik pielęgniarek na tysiąc mieszkańców wynosi pięć osób, Europa ma 10. W naszych szpitalach tymczasowych na 200 łóżek mamy jedną pielęgniarkę, a Niemcy czy Czesi mają dwie." No to "jest nieźle!" ;-)))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
W twoim przypadku pizdziak vel runt dziura w dupie to debilewizm. Przestałeś już kopać ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

Data: 2021-04-15 09:50:08
Autor: Runt
"debilewizm" zenusia
W dniu 2021-04-15 o 02:26, debil genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
[...]

W twoim przypadku
zenusiu, ty jesteś nieuleczalny przypadek ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-)

vel runt
C-VEL zenus ;-))))))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie zamiłowanie do asshole? czyżby tęsknota za burdelowymi czasami kiedy obsługiwałeś hanssa i jego psa? ;-)

to debilewizm.
w twoim to skrajny imbecylizm genetyczny połaczony z idiotyzmem nabytym po kundlach "tate" i "mame". twoje IQ jest poniżej 35 punktów! ;-)))

Przestałeś już kopać ojca po jajach
zenusiu, nie rozumiem skąd u ciebie takie upodobanie do "jajach". Czyzby projekcja? uwielbiasz byś kopany "po jajach" (masz jaja?), prawda! ;-)))

jak nogę do szczania podnosi
zenusiu, projekcja. zapewne to pies hanssa podnosił nogę kiedy lizałeś mu jaja i robiłeś mu "przodem" loda a tyłem posuwał cię hanss!. ;-))))

masz zenusiu coś do powiedzenia w temacie stanu służby zdrowia w PL?
jak nie to WON pokrako! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-15 04:12:53
Autor: Zenek Kapelinder
"debilewizm" zenusia
czwartek, 15 kwietnia 2021 o 09:50:11 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- > W twoim przypadku zenusiu, ty jesteś nieuleczalny przypadek ;-))) > pizdziak zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-) > vel runt C-VEL zenus ;-)))))) > dziura w dupie zenusiu, skąd u ciebie zamiłowanie do asshole? czyżby tęsknota za burdelowymi czasami kiedy obsługiwałeś hanssa i jego psa? ;-) >to debilewizm. w twoim to skrajny imbecylizm genetyczny połaczony z idiotyzmem nabytym po kundlach "tate" i "mame". twoje IQ jest poniżej 35 punktów! ;-)))
zenusiu, nie rozumiem skąd u ciebie takie upodobanie do "jajach". Czyzby projekcja? uwielbiasz byś kopany "po jajach" (masz jaja?), prawda! ;-))) > jak nogę do szczania podnosi zenusiu, projekcja. zapewne to pies hanssa podnosił nogę kiedy lizałeś mu jaja i robiłeś mu "przodem" loda a tyłem posuwał cię hanss!. ;-)))) masz zenusiu coś do powiedzenia w temacie stanu służby zdrowia w PL? jak nie to WON pokrako! ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Służba zdrowia. Psychiatra w fatalnym stanie. Jesteś tego chodzącym przykładem.

Data: 2021-04-15 15:47:36
Autor: Runt
"debilewizm" zenusia
W dniu 2021-04-15 o 13:12, bękart genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, jesteś już po lobotomii? ;p-))))

--
Runt

Tupolewizm