Tupolewizm w USA?

Data: 2020-10-04 15:03:15
Autor: Sylvio Balconetti
Tupolewizm w USA?
>Czym leczono Donalda Trumpa po zakażeniu koronawirusem?
Wczoraj lekarze zajmujący się Trumpem w Walter Reed Medical Center w Waszyngtonie ujawnili, że prezydent w ciągu ostatniej doby nie miał gorączki i nie wymagał podawania mu tlenu.
Oprócz cynku, aspiryny, famotydyny, melatoniny i wit. D zastosowano w jego przypadku m.in. eksperymentalny preparat REGEN-CoV-2 (złożony z przeciwciał monoklonalnych) oraz remdesivir, który zgodnie z najnowszymi wynikami badań skraca czas leczenia covid-19 u zakażonych o około 30 proc.<

Nic nie pisza czy POTUS wypil troche srodkow dezynfekcyjnych tudziez wzial chloroquin i hydroxychloroquin.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-10-04 15:10:31
Autor: A. Filip
Balconetti Trumpa pyta: Tupolewizm w USA?
Sylvio Balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

Ależ POTUS z pewnością napisze dlaczego Covid-19 miał u niego taki
łagodny przebieg.  Do wyborów zdąży ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-04 15:59:44
Autor: Budzik
Tupolewizm w USA?
Użytkownik Sylvio Balconetti silvio@invalid.invalid ...

> [...]
tudziez wzial chloroquin i hydroxychloroquin.

To jest własnie niesprawiedliwośc tego swiata.
Gosc wmowił milionom ze nie ma sie czego bac ale jak sam złapał to gówno to dostaje najlepszych lekarzy i najlepsze, najnowsze leki.
A głupki które mu wierzyły, umieraja...
Moze to taka niesprawiedliwa selekcja naturalna?

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2020-10-04 19:47:51
Autor: Sylvio Balconetti
Tupolewizm w USA?
Am 04.10.20 um 17:59 schrieb Budzik:
[...]

Nadzieja umiera ostatnia, jak glosi przyslowie. Jak masz przeziebienie lub jakies zakazenie, to dostajesz odpowiedni lek i po jakims czasie zdrowiejesz albo nie (wtedy pech). Nie bierzesz z reguly calej szafy lekow na bakcyla, bo one miedzy soba moga niezbyt wspoldzialac lub produkowac dziesiatki reakcji ubocznych. Gosc chyba chcial wszystko na raz, wiec poczekajmy. W koncu nie jest on najmlodszy i w nie najlepszej kondycji (gruby, niezbyt fit, cholesteryny za duzo) .

Data: 2020-10-04 19:59:44
Autor: Budzik
Tupolewizm w USA?
[...]

U nas bierzesz coś objawowego bo przeciez do niczego innego nie masz dostepu.

Tak naprawde jak cie łapie cos grypopodobnego to powinienes zrobic test czy to grypa i jezeli tak to na grype jest dedykowany lek.

O remdesiwirze czytałem ze dawał rezultaty rzeczywiście tylko w przypadku podawania najbardziej chorym. Wiec pewnie wział sobie na wszelki wypadek. Ale ten lek z przeciwcial? To juz celowany lek na covid i na pewno niewielu miało szanse zdecydowac sie na jego branie...

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Tupolewizm w USA?