Tur de Poloń A.D. 2013...

Data: 2012-11-07 13:10:57
Autor: drobo
Tur de Poloń A.D. 2013...
....a la italiana
Wybieracie się kibicować?
Swoją drogą to dobry pomysł na "szosowy wyjazd 2013" - połączenie przyjemnego z pożytecznym (i patriotycznym) :-)

http://www.sport.pl/sportGW/1,91756,12801276,Tour_de_Pologne__Kolarze_pojada_z_ziemi_wloskiej_do.html

Data: 2012-11-08 12:50:08
Autor: Kapsel
Tur de Poloń A.D. 2013...
Wed, 7 Nov 2012 13:10:57 -0800 (PST), drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com
napisał(a):

[...]

po tej przygodzie z Armstrongiem, to mi się odechciało kibicowania w ogóle
:(

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-11-08 05:13:32
Autor: Olivander
Tur de Poloń A.D. 2013...
zabawna jest "dlaczegologia" że z Włoch. zmienią też nazwę na Giro(-konto) di Polonia? ;-)

Data: 2012-11-08 12:09:36
Autor: Sevek
Tur de Poloń A.D. 2013...
napisał(a):

[...]

teraz Vinokurow na topie ;-). Armstrong juz w niepamiec poszedl, juz nie
bawi. Chociaz z drugiej storny zaraz pewnie znowu wyplynie, tym razem w
innej roli.
Kolarstwo walczy o palme pierwszenstwa w sciemie i korupcji z pilka
nozna. Chocby przyszlo tysiac atletow i kazdy zjadlby tysiac kotletow i
kazdy nie wiem jak sie natezal to i tak nie zrobi takiego syfu jaki ma
futbol. Nie ta kasa. Z drugiej strony jak sie jakosciowo porowna, srodki
wlozone do efektu to kto wie, kto wie....

--
Sevek

Tur de Poloń A.D. 2013...