Turbacz, polecam traskę

Data: 2010-09-26 11:08:57
Autor: Wojtek M.
Turbacz, polecam traskę
Cześć

Zrobiłem sobie wczoraj pętelkę piekną. Autko zostawiłem w Mszanie Dolnej, rowerem około 15 km pojechałem do miejscowości Przysłop i następnie trafiłem na czerwony rowerowy szlak na Jaworzynke Kamieniecka. Ten czerwony szlak to ciężka kolarska robota była, miejscami spore błoto i około 8km ciągłego podjazdu z czego ostatnie 300m musiałem prowadzić rower. Potem przy kapliczce na górze skręciłem w prawo na Turbacz, piękny szlak około 6 km długości z fajnymi kładkami drewnianymi po drodze. Na Turbaczu bigosik, gorąca herbatka i zjazd do Rabki czerwonym szlakiem. Początek tego szkalu bardzo trudny, wystające korzenie, powalone drzewa, śliskie błoto zaowocowało to wszystko lotem przez kierownicę :) Potem było już wspaniale, piękny ponad 30 minutowy zjazd do Rabki, trzeba tylko uważać na motocyklistów i quadowców bo było ich pełno na szlaku. Z Rabki już asfaltem też około 15 km do Mszany Dolnej po auto. Było super, wspaniała pogoda, cudne widoki, sympatyczni ludzie pod schroniskiem.
Dystans wyszedł 66,9km
W czasie 4:03
Średnie tętno 139 ;)
Spaliłem prawie 5000 kalorii, zjadłem 3 power bary, bigos, wypiłem 1litr powerade i herbatkę, zrobiłem około 30 zdjęć. Nie wiem jak u Was, jak jak się zrobie głodny to nie mam chęci na nic :/

POLECAM!
Wojtek z Krakowa

Data: 2010-09-26 11:44:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Turbacz, polecam traskę
Wojtek M. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Potem przy kapliczce na górze skręciłem w prawo na Turbacz, piękny szlak około 6 km długości z fajnymi kładkami drewnianymi po drodze.

Te kładki są szczególnie cudne gdy zaczyna padać. Łaziłem tam w długi
weekend majowy, matkobosko... (że trzy dni w butach mi chlupało to inna
sprawa).

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-26 11:46:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Turbacz, polecam traskę
Wojtek M. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Na Turbaczu bigosik, gorąca herbatka i zjazd do Rabki czerwonym szlakiem.

Przepraszam, że na dwa posty.
Schronisko jest pod Turbaczem, na Hali Długiej. Turbacz to jeszcze trochę
pod górkę i raczej nieprzejezdne rowerem (wątpię, żeby usunęli powalone
drzewa bo to w końcu PN).
Odnośnie trasy: IMO szłoby pokombinować tak, żeby jechać jeszcze mniej po
asfalcie. Popatrz na trasę maratonu w Rabce, na przykład.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-26 12:17:52
Autor: Wojtek M.
Turbacz, polecam traskę

[...]

No tak, od schroniska to około 500m w linni prostej i może 20m wyżej. Raz musiałem przeprowadzić rower, ale da się jechać spokojnie. Gorzej na poczatku zjadu.
Jak nie będzie jakoś strasznie padało to postaram się rzeczywiście opracować inną trasę, kupię mapę

Data: 2010-09-26 13:06:22
Autor: solar
Turbacz, polecam traskę
Następnym razem przejedź zielony Turbacz-Gorc. I w tą stronę - to chyba najfajnieszy szlak w Gorcach.

"Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odciągną ludzi od kościoła - sam proboszcz to zrobi."
                                     ks. J. Tischner

Data: 2010-09-27 12:41:40
Autor: Legut
Turbacz, polecam traskę
W dniu 2010-09-26 11:08, Wojtek M. pisze:
Cześć

Zrobiłem sobie wczoraj pętelkę piekną. Autko zostawiłem w Mszanie
Dolnej, rowerem około 15 km pojechałem do miejscowości Przysłop i

A nie do Rzek?
Polecam też wariant z Rzek przez przełęcz Borek
Moja ulubiona pętla w Gorcach: Rzeki - przełęcz Borek- Turbacz - Gorc - Rzeki.

pozdrawiam
Legut

Data: 2010-09-27 18:50:57
Autor: Wojtek M.
Turbacz, polecam traskę

A nie do Rzek?
Polecam też wariant z Rzek przez przełęcz Borek
Moja ulubiona pętla w Gorcach: Rzeki - przełęcz Borek- Turbacz - Gorc - Rzeki.

O widzisz, jak tylko pogoda będzie jeszcze w miarę to może to zrobię. Dam znać

Turbacz, polecam traskę