Turbo Kamera - jakość paliw

Data: 2011-09-18 12:17:04
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
Witam,

Właśnie leci 2 odcinek obecnego sezonu.
Jestem ciekawy, jak dziennikarze TVNu wyobrażają sobie urzędników na każde zawołanie do dystrybutora 24h/7d? Konkretniej, kto miałby zapłacić za ich dyżurowanie, za ich samochody i paliwo na dojazdy?
Przecież to musiałaby być cała brygada, jednemu 5litrów więcej weszło do Fabii innemu dziwnie pachnie i weź pan tu przyjedź do mnie w tej chwili.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 12:36:11
Autor: Krzysiek Z.
Turbo Kamera - jakość paliw

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j54ghh$8n7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Do Fabii jak się zachaczy pistoletem odpowietrznik, potrafi wejść do 10l. więcej, niż wynosi katalogowa pojemność baku.
O kant dupy potłuc te TVN-owskie programy nastawione na tanią sensację.

Pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-09-18 12:56:40
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 18-09-2011 12:36, Krzysiek Z. pisze:
O kant dupy potłuc te TVN-owskie programy nastawione na tanią sensację.

Trącą takim populizmem, że powinni zawiązać Samoobronę BIS czy coś takiego.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 12:57:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik DoQ napisał:
Trącą takim populizmem, że powinni zawiązać Samoobronę BIS czy coś takiego.

A może Samoobronę PIS? ;-)

Data: 2011-09-18 12:58:30
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 18-09-2011 12:57, Bartłomiej Zieliński pisze:
Użytkownik DoQ napisał:
Trącą takim populizmem, że powinni zawiązać Samoobronę BIS czy coś
takiego.
A może Samoobronę PIS? ;-)

Albo :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 13:00:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 2011-09-18 12:57, Bartłomiej Zieliński pisze:
Użytkownik DoQ napisał:
Trącą takim populizmem, że powinni zawiązać Samoobronę BIS czy coś
takiego.

A może Samoobronę PIS? ;-)

Nie strasz, kacza twoja mać! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-18 20:06:43
Autor: Myjk
Turbo Kamera - jakość paliw
Sun, 18 Sep 2011 12:57:53 +0200, Bartłomiej Zieliński
A może Samoobronę PIS? ;-)

Ale to już było, i nie wróci więcej... chyba. ;P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-18 12:57:56
Autor: J.F.
Turbo Kamera - jakość paliw
Dnia Sun, 18 Sep 2011 12:17:04 +0200, DoQ napisał(a):
[...]

Tusk zatrudnia przeciez 70 tys urzednikow, to mogliby pracowac na zmiany
:-)
Jakos prywatni nie maja problemu z zorganizowaniem dostepnosci 24/7.
Policja mogla by tez zatankowac, prokurator dyzurny. A ty co - proponujesz zeby urzednicy wpisali podejrzana stacje do grafiku
kontroli na przyszly rok ? I moze jeszcze nalezy poinformowac wlasciciela o
kontroli z tygodniowym wyprzedzeniem ? :-)

P.S. Ja rozumiem ze w jakiejs malej gminie jest jedno okienko i urzednik
nie bedzie pracowal cala dobe, ale we wroclawiu WK sa dwa czy nawet trzy,
okienek w dwoch po kilka ... to czemu nie mozna zarejestrowac pojazdu
codziennie miedzy 8 a 20 ? I to sie nie wiaze z kosztami, ba - oszczednosci
moga byc, bo mniej okienek, komputerow i drukarek trzeba.

J.

Data: 2011-09-18 13:15:25
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 18-09-2011 12:57, J.F. pisze:
[...]

To zatrudnij się na ochotnika, za 1600PLN/netto.

A ty co - proponujesz zeby urzednicy wpisali podejrzana stacje do grafiku
kontroli na przyszly rok ? I moze jeszcze nalezy poinformowac wlasciciela o
kontroli z tygodniowym wyprzedzeniem ? :-)

Nie żałuj sobie, wymyśl jeszcze ekipę urzędników kontrolującą gaz w kuchenkach. Specjalne centrum gdzie każdy może zadzwonić i zamówić wizytę, "bo wydaje mi się, że woda w czajniku dłużej dochodzi do wrzenia".

[...]

Jasne. Zarejestruj od razu kilka-kilkanaście samochodów na rejon, jeden na pewno nie wystarczy. Tylko sponsoruj te fanaberie z własnego portfela.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 17:01:22
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Turbo Kamera - jakość paliw
  Powitanko,

To zatrudnij się na ochotnika, za 1600PLN/netto.

Chetnie bym sie zatrudnil, by sie opieprzac caly bozy dzionek za 1,6kzl. Choc pewnie sumienie by mi nie pozwolilo.
A czemu nie mozna do tej roboty poslac tych urzednikow, co zarabiaja wiecej, srednia placa w budzetowce jest znacznie wyzsza od tej w prywatnym, ktos te srednia robi. Kary za przekrety na stacjach powinny w zupelnosci wystarczyc na finansowanie lotnej brygady.

Jasne. Zarejestruj od razu kilka-kilkanaście samochodów na rejon, jeden
na pewno nie wystarczy. Tylko sponsoruj te fanaberie z własnego portfela.

Wyrobienie DR i tablic to cos kolo 160zl, wiec z cala pewnoscia kazdy to i wiele innych czynnosci finansuje z wlasnego portfela. Przytoczana przez Ciebie place netto wyrabia 10 klientow, w 2 godziny mozna z palcem w d* tyle zarobic. Powiedzmy 1 klient na 10 zalatwia koszt materialow dla tych 10 (tablice, DR). Naprawde nie mozna znalesc nikogo, kto chcialby pracowac po poludniu?
Pomijam juz zasadnosc wyrabiania nowego dowodu i tablic przy kazdej zmianie wlasciciela.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-09-18 19:00:14
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 18-09-2011 17:01, Pawel "O'Pajak" pisze:
To zatrudnij się na ochotnika, za 1600PLN/netto.
Chetnie bym sie zatrudnil, by sie opieprzac caly bozy dzionek za 1,6kzl.
Choc pewnie sumienie by mi nie pozwolilo.

No chciałbym zobaczyć jak wygląda to Twoje opieprzanie i popijanie kawki, gdy po drugiej stronie okienka napiera kolejka narwanych petentów...

prywatnym, ktos te srednia robi. Kary za przekrety na stacjach powinny w
zupelnosci wystarczyc na finansowanie lotnej brygady.

Piękna teoria, ale w realnym życiu okazuje się, że jednak większość stacji obecnie trzyma normy i kary nie pokryją żadnej brygady.

> [...]
> Wyrobienie DR i tablic to cos kolo 160zl, wiec z cala pewnoscia kazdy to
i wiele innych czynnosci finansuje z wlasnego portfela. Przytoczana

Tablice i dowody na drzewach nie rosną...

dla tych 10 (tablice, DR). Naprawde nie mozna znalesc nikogo, kto
chcialby pracowac po poludniu?

I w nocy? Czyli trzeba będzie zatrudnić kolejną rzeszę urzędników, ale wtedy będzie znowu jęk.

Pomijam juz zasadnosc wyrabiania nowego dowodu i tablic przy kazdej
zmianie wlasciciela.

Wymiana tablic nie jest konieczna przy każdej zmianie właściciela.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-21 06:32:09
Autor: Shrek
Turbo Kamera - jakość paliw
On 2011-09-18 19:00, DoQ wrote:

Pomijam juz zasadnosc wyrabiania nowego dowodu i tablic przy kazdej
zmianie wlasciciela.

Wymiana tablic nie jest konieczna przy każdej zmianie właściciela.

Przy czym nawet jak nie jest konieczna, to trzeba je zdjąć i przytargać na biurko urzędnika.

Shrek.

Data: 2011-09-18 17:09:44
Autor: J.F.
Turbo Kamera - jakość paliw
Dnia Sun, 18 Sep 2011 13:15:25 +0200, DoQ napisał(a):
[...]

A ja cos pisalem o zatrudnieniu nowych ? Zreszta jak widac urzednicy sa, widac zarobki sa odpowiednie.

[...]

Przeciez sa. No moze nie urzednicy kontroluja, ale jakies kontrole
nakazali. I spoldzielnie wynajmuja firmy ktore instalacje kontroluja.

Specjalne centrum gdzie każdy może zadzwonić i zamówić wizytę, "bo wydaje mi się, że woda w czajniku dłużej dochodzi do wrzenia".

Ostatnio sie zdarzylo odwrotnie i sie zrobila duza afera.
Na szczescie mozna ciagle zadzwonic na Pogotowie Gazowe .. choc to organ
operatora, wiec nie z reklamacja :-)

[...]

A ty tak lubisz zwalniac sie z pracy zeby zdazyc do Jasnie Pana Urzednika,
ktory nie moze sie skalac praca w godzinach innych niz 8-15 ?

przy czym zauwaz ze moje fanaberie wcale nie wymagaja sponsora. Wystarczy tylko zeby urzednik pracowal np 10-18, albo 13-21 co drugi
tydzien/dzien/miesiac.
Ilosc samochodow do zarejestrowania sie nie zmienia, ilosc urzednikow
potrzebnych do wykonania tej pracy tez nie, chodzi tylko o godziny pracy.

J.

Data: 2011-09-18 18:47:50
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 18-09-2011 17:09, J.F. pisze:

[...]

Kontrolę instalacji (zwłaszcza pod kątem bezpieczeństwa) czy jakości gazu dla czyjejś fanaberii (24/7d w tygodniu oczywiście)? Rozróżniasz te dwie rzeczy?

[...]

W urzędach i tak już są kolejki, na załatwienie różnych formalności nieraz trzeba odczekać swoje bo formalności jest po sufit. A Ty chciałbyś jeszcze odesłać część urzędników na wyjazdy w teren, do (najczęściej) oszołomów którym "coś się wydaje". Ciekawe jak sobie wyobrażasz zachować dotychczasową wydajność bez zatrudnienia armii kontrolerów, przy zachowaniu 160h/mies i dodatkowymi formalnościami związanymi z kontrolami.

Jesteś wyznawcą utopijnych pomysłów Korwina?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 20:28:01
Autor: szufla
Turbo Kamera - jakość paliw
W urzędach i tak już są kolejki, na załatwienie różnych formalności nieraz trzeba odczekać swoje bo formalności jest po sufit.

Chyba cos ci sie pokickalo. Tusk w 4 lata zatrudnil okolo 70tys. nowych urzednikow, bo za jego kadencji wzrosla ilosc formalnosci ? He he, dobre. Razem to juz jest armia 500tys. Ludzi , ktorzy nie biora udzialu w PKB, ale dostaja pensje z twoich podatkow, ktore mozna by zagospodarowac znacznie rozsadniej. Chyba przyznasz, ze sensu to nie ma zadnego.... tzn jest, ci nowo zatrudnieni to jego potencjalny elektorat. Sprytne, nie ?

sz.

Data: 2011-09-18 20:37:22
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jako�� paliw
W dniu 18-09-2011 20:28, szufla pisze:

Chyba cos ci sie pokickalo. Tusk w 4 lata zatrudnil okolo 70tys. nowych
rozsadniej. Chyba przyznasz, ze sensu to nie ma zadnego.... tzn jest, ci
nowo zatrudnieni to jego potencjalny elektorat. Sprytne, nie ?

ROTFL z tym elektoratem grubo pojechałeś.
Generalnie wiadomo, Ĺźe wszystko to wina Tuska.
Dzisiaj na konwencji PiSu jakiś hodowca papryki miotał się, jak to jest źle, bo stracił zbiory przez burzę i wiatr które ściągnął na niego Tusk.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 21:13:06
Autor: szufla
Turbo Kamera - jako?? paliw
ROTFL z tym elektoratem grubo pojechałeś

Grubo ? Raczej bardzo sensownie bo logika na to wskazuje.

Generalnie wiadomo, że wszystko to wina Tuska.

Nie, skad. 70tys nowych urzedasow to jego zasluga :)

Dzisiaj na konwencji PiSu jakiś hodowca papryki miotał się, jak to jest źle, bo stracił zbiory przez burzę i wiatr które ściągnął na niego Tusk.

Nie znam sie na uprawie papryki i nie slyszalem tej wypowiedzi ale jest bardzo duze prawdopodobienstwo, ze ty jako wyznawca jedynie slusznej opcji po prostu zle ja zinterpretowales.

sz.

Data: 2011-09-18 21:41:01
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jako?? paliw
W dniu 18-09-2011 21:13, szufla pisze:
ROTFL z tym elektoratem grubo pojecha�e�
Grubo ? Raczej bardzo sensownie bo logika na to wskazuje.

Serio? Nabór do służby cywilnej dokonywany jest wg. przynależności partyjnej? Przeprowadziłeś jakąś sondę wyborczą wśród urzędników?

Generalnie wiadomo, �e wszystko to wina Tuska.
Nie, skad. 70tys nowych urzedasow to jego zasluga :)

Nie no, przyjdzie następny rząd i zredukuje - tak przynajmniej obiecuje!

Dzisiaj na konwencji PiSu jakiďż˝ hodowca papryki miotaďż˝ siďż˝, jak to jest
�le, bo straci� zbiory przez burz� i wiatr kt�re �ci�gn�� na niego Tusk.
Nie znam sie na uprawie papryki i nie slyszalem tej wypowiedzi ale jest
bardzo duze prawdopodobienstwo, ze ty jako wyznawca jedynie slusznej opcji
po prostu zle ja zinterpretowales.

No skąd...rząd Tuska ma złą passę!
http://www.tvn24.pl/28377,1717826,0,1,paprykarz-polityczny,fakty_wiadomosc.html Panie Premierze jak żyć?!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 22:09:46
Autor: szufla
Turbo Kamera - jako?? paliw
Serio? Nabór do służby cywilnej dokonywany jest wg. przynależności partyjnej? Przeprowadziłeś jakąś sondę wyborczą wśród urzędników?

Przynaleznosc partyjna to sie uwidacznia po zatrudnieniu i moze sie zmienic po zwolnieniu. Chyba cos malo kumaty jestes, skoro nie rozumiesz tak prostych relacji srodowiskowo-spolecznych.

Nie no, przyjdzie następny rząd i zredukuje - tak przynajmniej obiecuje!

Pewnie nie zredukuje z wiadomych przyczyn, tylko kto ich najpierw zatrudnil, a raczej za czyim pozwoleniem ?

No skąd...rząd Tuska ma złą passę!
http://www.tvn24.pl/28377,1717826,0,1,paprykarz-polityczny,fakty_wiadomosc.html Panie Premierze jak żyć?!

Nie ma tam calej wypowiedzi tylko wyrwane fragmenty.
To jest lepsze, tylko potraktuj z luzem :)
http://www.youtube.com/watch?v=UPs5nCTxC3Y&feature=relmfu

sz.

Data: 2011-09-18 21:14:45
Autor: J.F.
Turbo Kamera - jakość paliw
Dnia Sun, 18 Sep 2011 18:47:50 +0200, DoQ napisał(a):
[...]

Zaraz zaraz - przeciez tu akurat pisze o innych urzednikach. Ale akurat jakbym odeslal, to by rzad mial dwa wyjscia:
a) podniesc podatki,
b) uproscic formalnosci.

Wiec moze by to na dobre wyszlo.

[...]

Sprawdz najpierw co te urzedy robia. Moze i tak robia kontrole.
To nie lepiej zeby robili tam gdzie maja sygnal ze jest cos podejrzanego ? J.

Data: 2011-09-18 23:51:50
Autor: Tomasz Pyra
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 2011-09-18 13:15, DoQ pisze:

Specjalne centrum gdzie każdy może zadzwonić i zamówić
wizytę, "bo wydaje mi się, że woda w czajniku dłużej dochodzi do wrzenia".

Ja tam nie widzę problemu, może być odpłatnie.

Data: 2011-09-18 14:44:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Turbo Kamera - jakość paliw
Hello DoQ,

Sunday, September 18, 2011, 12:17:04 PM, you wrote:

[...]

Jasne. Lepiej jak obecnie, czyli przyjazd na stację MIESIĄC po
zgłoszeniu na pobranie próbki paliwa i stwierdzenie, że wszystko jest
OK. I wcześniejsza odmowa pobrania próbki z baku czy też wzięcia do
analizy paliwa komisyjnie zlanego z baku do kanistra w ASO.

--
Best regards,

Data: 2011-09-18 14:51:39
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
[...]

Ciekawe jak to jest. Kilkaset/kilka tysięcy transakcji dziennie, paliwo niby skandaliczne a nie jeździ jeden samochód. Jakoś kolejek reklamacji tam raczej nie było.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 15:53:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
Turbo Kamera - jakość paliw
Hello DoQ,

Sunday, September 18, 2011, 2:51:39 PM, you wrote:

[...]

Jak bys zobaczył, co się stało z silnikiem, to nie dziwiłbyś się, że
podejrzewałem paliwo... A, że tylko mój? Nie kazdy wyjeżdża paliwo
niemal do zera i tankuje pod korek. Nie każdy jeździ szybko, zmuszając
silnik do bardziej wytężonej pracy. Tysiąc samochodów przy jeździe
miejskiej nie odczuje wyższej temperatury spalania, tysiąc pierwszy na
autostradzie wypali tunel w głowicy.

Jakoś kolejek reklamacji tam raczej nie było.

Jasne. Tylko że paliwo zostało przebadane przez laboratorium
(nieautoryzowane) i zawierało dziwne domieszki (m.in. ON i aceton).
Niestety - w sprawach paliw tylko wyniki autoryzowanych laboratoriów
są brane pod uwagę. I tylko przy pobraniu próbki zgodnie z procedurą.
A to nastąpiło miesiąc po zdarzeniu.

Nie było żadnego sposobu na zmuszenie właściwych organów do pobrania
próbki paliwa tuż po zdarzeniu.

Nie wiem jak dzisiaj, ale wtedy klient nie miał absolutnie żadnej
możliwości udowodnienia swojej racji. Całkowita impregnacja na
argumenty.

--
Best regards,

Data: 2011-09-18 15:58:13
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale czy to tylko kwestia paliwa?
Nawet zepsutego mięsa nie jesteś w stanie zareklamować - z dokładnie tego samego powodu.

Możesz liczyć tylko na dobrą wolę sklepu, jak się wypnie, to jesteś stratny na zakupie i tyle.
Żaden PIH, Sanepid, ani nic podobnego nic Ci nie pomoże - bo nawet jeśli po miesiący przyjadą na kontrolę, to sprawdzą co najwyżej stan bieżący, który ma się nijak do tego czy mięso kupiłeś miesiąc wcześniej świeże czy niekoniecznie świeże.

Podejrzewam, że identycznie jest z większością produktów szybko psujących się.

Data: 2011-09-18 22:32:03
Autor: Tomasz Pyra
Turbo Kamera - jakość paliw
[...]

Problem zazwyczaj jest taki, że to że padło tu i teraz wcale nie oznacza że to ostatnio zatankowane paliwo było winne.
Problemem będzie raczej regularne tankowanie jakiś alchemicznych wynalazków aż w końcu silnik powiedział dość.

Bo fakt, że dzisiejsze silniki sterowane sondą lambda pewnie przynajmniej zapalą MIL jeżeli z paliwem jest coś bardzo nie tak, chociaż to już może zależeć od konkretnych rozwiązań w ECU.

[...]

Taki ból jest ogólnie przy wszystkich sprawach cywilnych.
Sam musisz zgromadzić dowody i generalnie nikt Ci w tym nie pomoże.

Data: 2011-09-18 23:29:35
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

[...]

Żaden urok, tylko choroba tego państwa.
Że ofiara oszustwa musi coś udowadniać, a winowajca jest kryty.

Data: 2011-09-18 23:50:36
Autor: Tomasz Pyra
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 2011-09-18 23:29, Cavallino pisze:
[...]

Zasadniczo jest to prawidłowo - ciężar dowiedzenia winy leży na tym który rzuca oskarżenie. Trudno żeby miało być odwrotnie.

Natomiast przydałyby się uprawnione służby, które wykonywałyby takie badania na życzenie każdego (oczywiście odpłatnie).
Wtedy z wynikiem przed sąd i odszkodowanie plus koszty badania można by ściągnąć od sprzedawcy.

Data: 2011-09-18 23:58:40
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
[...]

A domniemanie, że wada jednak tkwi w towarze (w ciągu 6 miesięcy od zakupu) ?
Niech sprzedawca udowodni, że paliwo w baku tego samochodu (albo spożywka o której pisałem) było prawidłowe, albo zepsuł to konsument.

Data: 2011-09-19 15:07:53
Autor: J.F
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
[...]

Sprzedawca udowodni bez problemu - przedstawi zapewnienie dostawcy/produdenta ze paliwo jest zgodne z norma, a moze nawet atest z probki.
Jakiejs tam probki z jakiegos zbiornika.

I zeby tak nie bylo, to na swiecie jednak sie troche chroni tych glupich konsumentow.

A tu, no coz - moze by sie dalo jakos namowic bieglego sadowego zeby pojechal na dana stacje, zakupil kanister paliwa - to jeszcze nie sa duze koszta.
I moze sad mu uwierzy ze pozniejsze analizy dotycza paliwa naprawde zakupionego na tej stacji.

Analizy sa juz drozsze i niewiele z nich wynika, no chyba zeby tak biegly wlal do wlasnego pojazdu, przejechal sie stylem RoMana, przypadkiem tez zatarl silniki ... ale wtedy jest juz strona w postepowaniu i mu sie nie wierzy :-)

A potem ktos bieglemu zarzuci ze kanister nie mial atestu :-)

J.

Data: 2011-09-19 15:15:11
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A to dostawca badał paliwo z baku samochodu?
Obawiam się, że jednak nie.

A jeśli badał, zrobił to w niezależnym laboratorium i faktycznie spełnia normy to nie ma tematu, klient przegra proces.
I tak to powinno się odbywać.

A tu, no coz - moze by sie dalo jakos namowic bieglego sadowego zeby pojechal na dana stacje, zakupil kanister paliwa - to jeszcze nie sa duze koszta.

Już widzę jak szukasz biegłego w sobotę czy niedzielę, a on wyraża chęć na ruszenie tyłka z domu.

Data: 2011-09-19 21:49:01
Autor: to
Turbo Kamera - jakość paliw
begin Cavallino
A to dostawca badał paliwo z baku samochodu? Obawiam się, że jednak nie.

Ale po co ma to robić? W baku możesz mieć dowolny syf skądkolwiek.

Data: 2011-09-20 08:09:01
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e77b8cd$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

A to dostawca badał paliwo z baku samochodu? Obawiam się, że jednak nie.

Ale po co ma to robić? W baku możesz mieć dowolny syf skądkolwiek.

Jasne.
Ale niech udowodni, Ĺźe ten syf to nie od niego.
Co zwłaszcza w przypadku, gdy zdecydowana większość paliwa w baku zostało właśnie zatankowane, może być trudne.

Data: 2011-09-20 15:01:39
Autor: to
Turbo Kamera - jakość paliw
begin Cavallino
Jasne.
Ale niech udowodni, że ten syf to nie od niego. Co zwłaszcza w
przypadku, gdy zdecydowana większość paliwa w baku zostało właśnie
zatankowane, może być trudne.

A jak przyniesiesz mu wiadro moczu, to też ma udowadniać, że to nie z dystrybutora?

Jedyne domniemanie na niekorzyść sprzedawcy jest takie, że bodaj w ciągu pół roku zakłada się, że wada istniała w momencie kupna, ale to na kupującym spoczywa ciężar dowodu, że wada istnieje i to w dodatku istnieje w produkcie zakupionym u tego sprzedawcy. To co masz w baku to niewątpliwie nie jest produkt zakupiony u tego sprzedawcy, tylko mieszanina produktów od co najmniej dwóch sprzedawców + sporo brudu.

Data: 2011-09-20 17:29:16
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
[...]

A teraz sprawdź o co szło.
O to, żeby ten stan rzeczy odwrócić.

Data: 2011-09-20 16:32:46
Autor: to
Turbo Kamera - jakość paliw
begin Cavallino
[...]

Pomysł rodem z domu wariatów. Szkoda nawet komentować.

Data: 2011-09-20 19:11:35
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e78c02e$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

[...]

Dopóki Cię jakiś oszust nie przewiezie na zakupie bubla w imieniu prawa wolno Ci tak sądzić, bo nie wiesz o czym gadasz.
Gdybyś po tym fakcie zdania nie zmienił, to by świadczyło o bezdennej głupocie.

Data: 2011-09-20 20:11:47
Autor: to
Turbo Kamera - jakość paliw
begin Cavallino
[...]

Argument rodem z domu wariatĂłw.

Data: 2011-09-20 23:38:06
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e78f383$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

[...]

No czyli jak zwykle żyjesz w swoim świecie.
Szczęścia życzę.
EOD

Data: 2011-09-20 22:04:24
Autor: to
Turbo Kamera - jakość paliw
begin Cavallino
No czyli jak zwykle żyjesz w swoim świecie. Szczęścia życzę.

Raczej Ty, skoro proponujesz rozwiązanie, zgodnie z którym właściciel stacji ma udowadniać, że siki w czyimś baku, jako całość, nie pochodzą z jego dystrybutora. Jest to nie tylko idiotyczne w samej intencji, ale także byłoby w praktyce, bo wbrew Twoim intencjom dowód byłby oczywisty.

Data: 2011-09-21 05:55:47
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e790de8$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie - nie rozumiesz co czytasz, ma udowadniać, że to co sprzedał nie było sikami.

Data: 2011-09-20 22:31:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
Turbo Kamera - jakość paliw
On 2011-09-20, Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

I za odwrócony stan zapłacić. Szybka kontrola tego co się wylewa z
dystrybutora to bardzo dobry pomysł, oskarżanie stacji o zawartość
czyjegoś baku to chory pomysł.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-09-20 20:58:34
Autor: to
Turbo Kamera - jakość paliw
begin Krzysiek Kielczewski
I za odwrócony stan zapłacić. Szybka kontrola tego co się wylewa z
dystrybutora to bardzo dobry pomysł, oskarżanie stacji o zawartość
czyjegoś baku to chory pomysł.

Idę o zakład, że jakby dokładnie sprawdzić przypadki "popsucia auta przez złe paliwo" to okazałoby się, że w przytłaczającej większości był to zwykły zbieg okoliczności, a przyczyny awarii były zupełnie inne. Choćby takie, że co drugi "oszczędny" jeździ na oparach i zmienia filtr paliwa raz na dekadę.

Data: 2011-09-20 23:02:36
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 20-09-2011 22:58, to pisze:
[...]

Dokładnie. Najgorzej jak naprawę wycenią na 3-6kpln+ , wtedy często okazuje się, że nie możliwe jest że samochód sam się popsuł!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-20 23:39:38
Autor: Cavallino
Turbo Kamera - jakość paliw
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e78fe7a$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo moĹźliwe.
Ale niechby był jakiś sposób na weryfikację, sam bym się jej chętnie poddał.,
Zwłaszcza że już pisałem, że to nie dotyczy tylko paliwa, tylko wszystkiego co jutro już w sklepie będzie inne, a u klienta nie wytrzyma do ew. kontroli.

Data: 2011-09-19 00:32:53
Autor: kamil
Turbo Kamera - jakość paliw
On 18/09/2011 22:50, Tomasz Pyra wrote:
[...]

Dlaczego odpłatnie? Sanepid też ma kasować cię za sprawdzenie, czy zielona kiełbasa w sklepie jest na pewno zielona?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-18 23:21:24
Autor: rzymo
Turbo Kamera - jakość paliw
On 19 Wrz, 01:32, kamil <ka...@spam.com> wrote:
> Natomiast przyda yby si uprawnione s u by, kt re wykonywa yby takie
> badania na yczenie ka dego (oczywi cie odp atnie).

Dlaczego odp atnie? Sanepid te ma kasowa ci za sprawdzenie, czy
zielona kie basa w sklepie jest na pewno zielona?

Przecież Sanepidowi się płaci za kontrolę :)

Data: 2011-09-19 10:04:03
Autor: kamil
Turbo Kamera - jakość paliw
On 19/09/2011 07:21, rzymo wrote:
[...]

Żartujesz sobie?! Klient dostaje sraczki po jogurcie i ma jeszcze płacić za zgłoszenie tego?

Lata poza polską i człowiek nie może uwierzyć, że tam dalej PRL króluje.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-18 17:12:06
Autor: J.F.
Turbo Kamera - jakość paliw
Dnia Sun, 18 Sep 2011 14:51:39 +0200, DoQ napisał(a):
[...]

Bo ta jakosc generalnie nie jest taka zla.

Co nie zmienia faktu ze czasem jest zla, a wtedy nasi kochani urzednicy
zareguja jak wyzej, albo nawet "wyczerpalismy limit kontroli na ten rok,
prosimy o ponowne zgloszenie w 2015, jak bedziemy ustalac plan na nastepna
pieciolatke".

J.

Data: 2011-09-18 19:14:13
Autor: DoQ
Turbo Kamera - jakość paliw
W dniu 18-09-2011 17:12, J.F. pisze:
[...]

Jakość generalnie nie jest zła, gdzieś może zdarzy się sporadyczna wpadka i do tego trzeba powoływać zespół mobilnych kontrolerów 24h/7d? Trochę brakuje tu logiki.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 21:06:27
Autor: J.F.
Turbo Kamera - jakość paliw
Dnia Sun, 18 Sep 2011 19:14:13 +0200, DoQ napisał(a):
[...]

Jak przyjdzie kontrola, wlepi solidna kare, to wpadek bedzie mniej.
A jak nie przyjdzie, to bedzie wiecej, chyba ze Orlen umocni pozycje :-)

J.

Data: 2011-09-18 15:34:38
Autor: to
Turbo Kamera - jakość paliw
begin RoMan Mandziejewicz
[...]

A jaki związek ma to, co jest w baku z tym, co było w dystrybutorze? Podpowiem -- dość luźny.

Turbo Kamera - jakość paliw