Turbodymomen przyłapany na gorącym uczy nku

Data: 2010-03-08 16:36:50
Autor: krzysiek82
Turbodymomen przyłapany na gorącym uczy nku
Olo pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=WPDMxqFOgXU

hmm teraz już wiem, że jak będę jechał autem do lakiernika to muszę mieć gogle :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-08 20:31:30
Autor: to
Turbodymomen przy³apany na gor±cym uczynku
krzysiek82 wrote:

hmm teraz już wiem, że jak będę jechał autem do lakiernika to muszę mieć
gogle :)

Jeśli mnie pamięć nie myli to ostatnio gdy od niego wracałeś miałeś na bańce kask. ;-)

--
cokolwiek

Turbodymomen przyłapany na gorącym uczy nku