Turcja - jak zaopatrzyć się w tureckie złotówki...

Data: 2010-09-09 08:17:21
Autor: combek
Turcja - jak zaopatrzyć się w tureckie złotówki...
zawsze jestem zdania że najlepiej płacić walutą kraju w którym się przebywa bo z
tymi przelicznikami /na targu w hotelach itp/ to różnie bywa.Byłem 2 lata temy
bez żadnego problemu chodziła debetówka Visa elektron.W bankomatach można wybrać
euro,dolary i liry tureckie. W praktyce okazało się że przelicznik bankowy był
dla mnie korzystny /eurobank/ Na 2 tygodnie w tym objazdówka wybrałęm 400 lira i
płaciłem wszędzie gdzie się dało lirą a to co zostało poszło na lotnisku w
wolnocłowym a euro wróciło do domciu.Warto mieć drobne dolce /1-2 dolarówki/ są
mile widziane jako napiwek w hotelu,stołówce itp. W restauracjach, sklepach
hotelach ceny często są podane w euro,dolarach i lirach. Turaja to piękny kraj
ludzie życzliwi życzę miłego wypoczynku i targuj się z nimi twardo można dużo
zyskać.   --

Turcja - jak zaopatrzyć się w tureckie złotówki...