Turcja morduje

Data: 2019-10-15 18:47:47
Autor: u2
Turcja morduje
na ch*j polsko - turecka przyjaźń po spuszczeniu manta dla Turków przez Bolanda

w dodatku Turcy kombinują z kacapami, nie wiem, czy na prikaz jankesów rozpracowują kacapskie systemy rakietowe, ale to już dla mnie dosyć, po zamordowaniu przez kacapów ś.p. Lecha Kaczyńskiego

Data: 2019-10-15 10:53:05
Autor: Bruno Brunowski
Turcja morduje
W dniu wtorek, 15 października 2019 18:47:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Rosjanie podobno bardzo chwalą bazy jakie przekazują im Amerykanie na polecenie wielkiego przyjaciela Adrania.

--
Bruno

Data: 2019-10-15 11:51:48
Autor: Bruno Brunowski

[...]