Turcjia wysle wkrotce nowa flotyle do strefy Gazy -tym razem pod ochrona wojskowych samolotow bojowych

Data: 2010-06-01 02:50:27
Autor: muto2100
Turcjia wysle wkrotce nowa flotyle do strefy Gazy -tym razem pod ochrona wojskowych samolotow bojowych
Data: 2010-06-01 05:33:31
Autor: no kto
Turcjia wysle wkrotce nowa flotyle do strefy Gazy -tym razem pod ochrona wojskowych samolotow bojowych
Słusznie, że walczycie o humanitarne traktowanie ludzi. Nasze cele są
zbieżne, ale na uwadze trzeba mieć priorytety. Słusznie się złościcie
o śmierć 19 ludzi. I ja też się słusznie złoszczę o samostanowienie
ludzkości. Kto tego nie widzi  niech lepiej skończy czytać ten tekst,
aby nie obciążać sobie psychiki.

Wy w zwierzaku macie komfort nie spętanej obowiązkami wolnej i
moralnej oceny śmierci kolegów, a ja muszę trzymać w ryzach tych,
którzy z racji wieku i zasług dzierżą władzę nad narodami. Doszło do
małego buntu na pokładzie. Był to bunt powtórkowy, wydarzający się
cyklicznie. Po co? Sami się domyślcie. Kto poniósł starty. Wszyscy. Ja
też, gdyż ci, których pielęgnowałem i którym ufałem, ponieśli klęskę w
tej selekcji po raz kolejny. Składać na nich winę to tak jakby składać
winę na debila, że nie ma wyższych funkcji umysłowych. Tak samo oni
idą ciągle tym samym śladem przez cykle czasu.
Prawdziwe ofiary starcia na prawdziwych statkach w prawdziwej materii
są wtórnym obrazem, kiedy materia usiłuje znaleźć wyobrażenie starć
duchowych spoza jej przyczyn. A wy jesteście materialni stąd w waszej
domenie odbywa się takie przedstawienie.
A ludzie duchowi?
Kim wy jesteście dla bogów przodków? Jesteście dla nich strawą, której
jeśli im odmawiam to naruszam prawo gościnności. Tak było poprzednim
razem kiedy zebrali się siwogłowi starcy, biorący stąd początek i
zasłużeni dla świata, a na koniec wielce oburzeni, że przyszli na
ucztę, a pogoniłem ich na głodnego. Dla was nie było znowu końca
świata. Czy tym razem desant też obejdzie się smakiem? Czy
"sprawiedliwi" i "troskliwi" nowoprzybyli lokatorzy dodani do
zawartości ludzkich pojemników tym razem dopną swego i z waszego
parasola "awansuję" na szefa kuchni? Dla nich, mimo swojego młodego
wieku jestem jako ten, który dmuchaną lalę (was) stawia przed swoim
rodzajem.

Z resztą nawet po ludzku, pchacie się z tym humanitaryzmem, bo macie
takie prawo. Prawo nadane i niezawieszone. Dlaczego w takich Indiach
rocznie na malarię umiera 3 mln ludzi, a nikt się tam nie pcha ze
swoją pomocą humanitarną??  Fałsz i niewola wobec upadłego ducha
dotyka was mocniej niż chcecie to przed sobą przyznać.

CBPDN (co było powtórkowo do napisania).

PS. Oczekiwane (na podstawie zapisków gościa co łazi po powtórkach)
straty personelu wojskowego 100 tyś. materialnych ludzi. HA to teraz
"bogom" podpadłem...

Data: 2010-06-01 12:04:22
Autor: MH
Turcjia wysle wkrotce nowa flotyle do strefy Gazy -tym razem pod ochrona wojskowych samolotow bojowych
Data: 2010-06-01 03:30:59
Autor: muto2100
Turcjia wysle wkrotce nowa flotyle do strefy Gazy -tym razem pod ochrona wojskowych samolotow bojowych
aktualnie    to   czytalem  ze  raz    to  wysla    samoloty  a
drugi  raz  ze  okrety  wojenne     do  ochrony  flotylli-obojetne
jest   co  wysla    ale  to  ze   postawia     sie  wkoncu  tym
mordercom  z    spod    ciemnej  gwiazdy    dawida

MH napisał(a):

http://www.ianwelsh.net/holy-sweet-lord-turkey-has-announced-they-will-send-another-flotilla-to-gaza%E2%80%94escorted-by-the-turkish-navy/

Gdzieďż˝ ty siďż˝ tam doczytaďż˝ o samolotach ??

MH

--
Wys�ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Turcjia wysle wkrotce nowa flotyle do strefy Gazy -tym razem pod ochrona wojskowych samolotow bojowych