[Piątkowo] Turki mają fantazję...

Data: 2011-07-04 10:29:02
Autor: Paweł Andziak
[Piątkowo] Turki mają fantazję...
Data: 2011-07-04 03:23:38
Autor: Bartek Kacprzak
Turki mają fantazję...
On 4 Lip, 10:29, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:
W dniu 01.07.2011 14:05, morghul pisze:

>http://www.youtube.com/watch?v=sLnvd0dcy-0&feature=player_embedded

Zobaczcie tego:

http://www.youtube.com/watch?v=rb47PPv1nW4

--
ganda

Dla mnie Magnus, dwie butelki bo maly jest.
Bylo juz chyba ze dwa razy :)

pozdrawiam
Bartek

Data: 2011-07-04 22:36:29
Autor: PawelK vel Pablo
Turki mają fantazję...
Dnia 185 roku bieżącego, Bartek Kacprzak zeznał(a) jak następuje:

Dla mnie Magnus, dwie butelki bo maly jest.

HA! Miło poznać brata w wierze "Magnusowej"

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-07-05 00:51:04
Autor: Bartek Kacprzak
Turki mają fantazję...

Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w wiadomości news:20110704223629.73bca4a9X61s.homelinux.net...
Dnia 185 roku bieżącego, Bartek Kacprzak zeznał(a) jak następuje:

Dla mnie Magnus, dwie butelki bo maly jest.

HA! Miło poznać brata w wierze "Magnusowej"
Coz, trudno go nie lubic :)
Polubie bardziej jak zaczna go robic w wiekszych butelkach,

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99