Turowski zorganizowa? katastrof??

Data: 2011-02-28 20:06:13
Autor: Klin
Turowski zorganizowa? katastrof??
Data: 2011-02-28 20:17:39
Autor: abc
Turowski zorganizowa? katastrof??
http://lubczasopismo.salon24.pl/nieuczesane/post/280989,tomasz-turowski-organizowal-katastrofe-smolenska

Dzięki! O tym rzeczywiście warto rozmawiać.

Data: 2011-02-28 20:51:21
Autor: jadrys
Turowski zorganizowa?? katastrofÄ??
W dniu 2011-02-28 20:06, Klin > pisze:
http://lubczasopismo.salon24.pl/nieuczesane/post/280989,tomasz-turowski-organizowal-katastrofe-smolenska

Naprawdę żenujące.. Kto jest autorem tych głupot? Przercież ten facet ma nie po kolei we łbie. Miesza wartości.

Data: 2011-02-28 21:11:31
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    Jadrysie zdecyduj się w końcu czy uważasz, że to był zamach
    czy tylko trywialna katastrofa. Śledząc od jakiegoś czasu Twoje
    manewry na grupie zdaje mi się, że zachowujesz jak ten osiołek
    co to ciągle głową kręci i nie może się zdecydować jaką wersję
    wydarzeń przyjąć. Czyżbyś jak Wałęsa chciał być za a także przeciw?

Data: 2011-03-01 09:01:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-28 21:11, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Jadrysie zdecyduj się w końcu czy uwaĹźasz, Ĺźe to był zamach
   czy tylko trywialna katastrofa. Śledząc od jakiegoś czasu Twoje
   manewry na grupie zdaje mi się, Ĺźe zachowujesz jak ten osiołek
   co to ciągle głową kręci i nie moĹźe się zdecydować jaką wersję
   wydarzeń przyjąć. CzyĹźbyś jak Wałęsa chciał być za a takĹźe przeciw?

Moja koncepcja  gdzieś juĹź tak od pół roku zakłada zamach, i nic się pod tym względem nie zmieniło. Ale to nie znaczy Ĺźe ja tej kocepcji zamachu będę bronił do opadłego, bez względu na fakty. Mi chodzi o przede wszystkim o prawdę i fakty a nie o obronę czyjejś (mocno wątpliwej) cnoty..

Natomiast zapytałem Ciebie kto jest autorem tych bzdur pod linkiem, bo juz w pierwszych słowach ten dureń ogłupiony propagandą, albo jakiś cudzoziemiec,  zarzucił Geremkowi to Ĺźe był agentem PRL-u. A niby czyim miałby być Ĺźeby jego aplauz uzyskać? - CIA, czy Mossadu?

Data: 2011-03-01 10:41:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

To opisz w detalach swoją konepcję zamachu. Może kogoś przekonasz?

Data: 2011-03-01 13:50:20
Autor: jadrys

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Moja koncepcja  gdzieś już tak od pół roku zakłada zamach, i nic się pod tym względem nie zmieniło. Ale to nie znaczy że ja tej kocepcji zamachu będę bronił do opadłego, bez względu na fakty. Mi chodzi o przede wszystkim o prawdę i fakty a nie o obronę czyjejś (mocno wątpliwej) cnoty..

To opisz w detalach swoją konepcję zamachu. Może kogoś przekonasz?

Ta koncepcja się nie zmieniła od początku, a więc nie zamierzam jej przedstawiać po raz wtóry.

Data: 2011-03-01 16:21:04
Autor: cirrus
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Nie bez powodu wstydzi się głupot, ktore glosi.

--
stevep

Data: 2011-03-01 21:26:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 16:21, cirrus pisze:

Nie bez powodu wstydzi się głupot, ktore glosi.

Ale ja piszę to na co mam ochotę, a nie tak jak ty - to co ci zleca Adam M. :-P

Data: 2011-03-01 21:26:13
Autor: jadrys
[...]

Nie lubię się powtarzać.

Data: 2011-03-01 12:26:40
Autor: Klin
Turowski zorganizowa? katastrof??

Natomiast zapytałem Ciebie kto jest autorem tych bzdur pod linkiem, bo

    Wiem tyle samo co Ty.

juz w pierwszych słowach ten dureń ogłupiony propagandą, albo jakiś
cudzoziemiec, zarzucił Geremkowi to że był agentem PRL-u. A niby czyim
miałby być żeby jego aplauz uzyskać? - CIA, czy Mossadu?

    Mógł być i potrójnym agentem raz bydle zawsze bydle. Donoszenie
    na kolegów z chęcią szkodzenia im aby zarobić, czy wyrobić sobie
    przyjazne oko u władzy nie było u nas nigdy dobrze widziane, może gdzie
    indziej mają inne zwyczaje - były kraje stawiające zdrajcom pomniki
    - CCCP - gdybyś zapomniał Pawlik Morozow. Dalej to dla Ciebie
    wzór do naśladowania?

Data: 2011-03-01 13:44:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ikil5o$j5e$1news.onet.pl...

[...]

Porypało cię? Przecież Pawka Morozow teraz nazywa się Obowiązek Obywatelski.

Data: 2011-03-01 13:50:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 12:26, Klin > pisze:

Natomiast zapytałem Ciebie kto jest autorem tych bzdur pod linkiem, bo

   Wiem tyle samo co Ty.

A więc niech pozostanie głupkiem bezimiennym.

[...]

Dobrze, wobec tego Ciebie postawię na miejscu Pawki... Jesteś młodym chłopakiem, i mieszkasz na wsi. I nagle ni z tego ni owego jedziesz do Moskwy. Widzisz ludzi konających z głodu, jedzących trawę i korę z drzew. Oczywiście Twój świat się wali w ruinę po tym co widziałeś. Wracasz na wieś i widzisz że twoi rodzice mają pełen spichlerz, prosisz ojca żeby odstawił to zboże, chociaż to które nie jest mu potrzebne, a on stanowczo odmawia, woli żeby je myszy żarły niż by miał sprzedać. Co Ty byś w takiej sytuacji zrobił? Ty co tak łatwo wydajesz wyroki?

Tak oczywiście, dla mnie też tacy co zdradzają kolegów to zwykle łachudry. Jednak agentów SB pracujących dla dobra Polski a przeciw zdradzieckim ich kumplom, siejącym dywersję za pieniądze obcego mocarstwa jestem w stanie zrozumieć.

Data: 2011-03-01 14:07:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikiq2a$6e0$1news.onet.pl...
[...]

Pawka melduje tam gdzie trzeba i obraz zmienia się. Teraz rodzice konają z głodu, bo konsomolcy zabrali wszystko.

Data: 2011-03-01 21:26:07
Autor: jadrys
[...]

Mądry Pawka po szkodzie, intencje miał dobre.

Data: 2011-03-01 21:36:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikjkp0$alu$4news.onet.pl...

[...]

Tak to jest w życiu. I dlatego mamy w prawie możliwość nie zeznawania jeśli sprawa dotyczy bliskiego krewnego.
A postępek Pawki był normalnym sk...wem. Jak to w komunie.

Data: 2011-03-01 14:48:20
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
W dniu 2011-03-01 12:26, Klin > pisze:

Natomiast zapytałem Ciebie kto jest autorem tych bzdur pod linkiem, bo

Wiem tyle samo co Ty.

A więc niech pozostanie głupkiem bezimiennym.

      Tak jak i my? -  przecież i nas też nikt nie legitymuje
      i możemy bezkarnie wypisywać czasem nawet głupoty.

[...]

    Toś przesadził głodująca Moskwa? - z głodu umierała prowincja
     stolica to chyba od nadmiaru żarcia.

Widzisz ludzi konających z głodu, jedzących trawę i korę z
drzew. Oczywiście Twój świat się wali w ruinę po tym co widziałeś.

   Też umiem snuć domysły - dostał do taty pasem po dupie więc poszedł
    i się zemścił.

[...]

   Wtedy nie było Polski było państwo wasalne wobec CCCP,
   a jeżeli ktoś wierzył, że donosi dla jej dobra był zwykłym
   nieświadomym istoty rzeczy pacanem czego nie ośmieliłbym
   się tu powiedzieć o Geremkowi. Dzisiaj też donosząc na kogoś
   //poza może sprawami czysto kryminalnymi jak morderstwo
   czy gwałt, ale już nie pospolita kradzież to można rozstrzygnąć
   inaczej niż przez ładowanie złodziejaszka za kratki skutkiem
   naszej pryncypialnej czujności - tym bardziej gdy sami nie jesteśmy
   poszkodowani// nie można czuć się dowartościowanym moralnie.

Data: 2011-03-01 21:25:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 14:48, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Jak przypuszczałem, nie odnosiłeś się wprost do tego co napisałem, tylko poprzestawialeś możliwości żeby jasno podkreślić że Pawka popełnił niewyobrażalna niegodziwość której nikt normalny by nie zrobił.  A swoja opinię opierasz tylko na tym co zasłyszałeś od kogoś, czy gdzieś wyczytałeś...Z pewnością ta wieść jest wielokrotnie wyolbrzymiona.

Polska wtedy była bardziej suwerennym krajem niż jest w dniu dzisiejszym. Nie wiem czy czytałeś co już pisałem.. - Ja mimo bliskiego sąsiedztwa 10 jezior nie mogę na nich łowić ryb.. Za pseudokomuny mogłem. Lada dzień nie będę miał wstępu do lasu.. To tak nawiasem.
I wiesz co, gdyby nie ZSRR, i nasza niechęć do poddaństwa Waszyngtonowi to z pewnością bylibyśmy rozbici nawet przed Jugoslawią.  Tak że nie patrz na działalność agentów SB tak jednostronnie. Wiele Polska im zawdzięcza.

Data: 2011-03-01 16:48:50
Autor: u2
Turowski zorganizowa? katastrof??
W dniu 2011-02-28 20:06, Klin > pisze:
http://lubczasopismo.salon24.pl/nieuczesane/post/280989,tomasz-turowski-organizowal-katastrofe-smolenska

Taki miał prikaz z centrali na Łubiance.

Data: 2011-03-01 19:14:55
Autor: [heÂŽsk]
Turowski zorganizowa? katastrof??
On Mon, 28 Feb 2011 20:06:13 +0100, Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> wrote:

http://lubczasopismo.salon24.pl/nieuczesane/post/280989,tomasz-turowski-organizowal-katastrofe-smolenska

zalozmy, ze tak. jakis tam agent bezpieki wspolnie
z po i komorowskim "organizuje" zamach na 1-wsza osobe.
1-wszy wariant - robi to bez wiedzy putina. jest mozliwe?
nie! robi to wspolnie z putinem? jest mozliwe. pozostaje
pytanie: co za cymbaly lecialy tym samolotem? przypomne:
podejrzliwy, wrecz wrogi do rosjan i wzajemnie prezydent,
4 generalow, dowodcow sil zbrojnych, szef bbn, agenci bor.
czy to cale towarzystwo to kupa durni? czy nie kapneli sie,
ze ta  mgla to lipa i ruskie zastawili na nich pulapke?
co za durnie z tych pilotow, ze pikowali w mgle jak mleko?
na co liczyli? ze jak kolumb nagle krzykna: ziemia!?
zobaczyli ziemie ale bylo za pozno. poszli jak cieleta
na rzez. co lub kto zmusil ich do ladowania w takich warunkach?
putin, tusk, a moze "przypadkowy" prezydent komorowski?
kogo z pompa pochowano na wawelu skoro brat blizniak twierdzi,
ze ten w trumnie to nie jest jego brat? wiec kto? ruski general?

Turowski zorganizowa? katastrof??