Turyści motocyklowi poszukiwani!!!:) [lekko trąci spamem:p]

Data: 2010-02-12 06:16:21
Autor: Jędrzej Traczyński w2m
Turyści motocyklowi poszukiwani!!!:) [lekko trąci spamem:p]
Witam wszystkich

Dawno dawno temu, prosiłem Was o opinie na temat nowego portalu
motocyklowego który robimy razem z kumplem.
Chodzi o http://beta.where2moto.com/
Jest jeszcze na becie, ale lada dzień przerzucamy na oficjalna domenę
www.where2moto.com (na razie nie działa bo przenosimy wszystko powoli,
ale beta normalnie funkcjonuje)

Ale po co mi turyści motocyklowi?
Otóż, bardzo nam zależy aby ten portal, który jest naszym pierwszym
wspólnym przedsięwzięciem, wypalił:)
A żeby tak było, muszą być zadowoleni użytkownicy. A żeby tak było
powinna być treść... i tu Wasza rola:D
Mi już się wyczerpują pomysły na miejscówki dla motocyklowej
gawiedzi..
A chciałbym mieć ich co najmniej 200 przed oficjalnym startem.
Jestem w stanie każdemu zaproponować browara za dodaną miejscówkę,
ekwiwalent pieniężny jak ktoś z daleka:-p dozgonną wdzięczność i
własną satysfakcję:)
Jeżeli ktoś z Was znalazłby troszkę czasu i chciałby nam pomóc proszę
o kontakt lub o zalogowanie się i dodanie Waszych ulubionych
miejscówek.

Z góry bardzo wszystkim dziękuję.
Pozdrawiam serdecznie

Jędrzej Traczyński
http://beta.where2moto.com/
www.where2moto.com

PS
Jeżeli będziecie mieli zastrzeżenia, zgłoście je albo do mnie, albo po
prawej stronie klikając "Twoja sugestia"

Data: 2010-02-12 16:28:07
Autor: Barti
Turyści motocyklowi poszukiwani!!!:) [lekko trąci spamem:p]
Jędrzej Traczyński w2m pisze:

<ciach>

Z góry bardzo wszystkim dziękuję.
Pozdrawiam serdecznie

ciekawy pomysł, jeżeli uda się przyciągnąć dużo czynnych użytkowników to portal będzie godzien uwagi.
Ja od siebie dorzuciłem Balaton.
Powodzenia

Data: 2010-02-12 20:10:05
Autor: Piotr Kompa
Jędrzej Traczyński w2m wrote:

Otóż, bardzo nam zależy aby ten portal, który jest naszym pierwszym
wspólnym przedsięwzięciem, wypalił:)
A żeby tak było, muszą być zadowoleni użytkownicy. A żeby tak było
powinna być treść... i tu Wasza rola:D

Wrzuć na Forum Motocyklistów, tam też jest trochę użytkowników ;)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2010-02-12 15:55:39
Autor: Jędrzej Traczyński w2m
On 12 Lut, 20:10, Piotr Kompa <p.kompa...@wp.pl> wrote:
> [...]
> powinna być treść... i tu Wasza rola:D

Wrzuć na Forum Motocyklistów, tam też jest trochę użytkowników ;)

Witam

Wrzucę, ale narazie poszukuję ludzi co by mogli rozbudować bazę
miejscówek...
Potrzebuję treści zanim to ruszy, żeby wtopy nie było:)
A start juz niebawem:D

pozdrowionka

Data: 2010-02-13 09:21:48
Autor: Miecio
W dniu 2010-02-13 00:55, Jędrzej Traczyński w2m pisze:

[...]

Jak znajdę chwilę, to wrzucę parę fajnych miejscówek w Alpach i Dolomitach.

Turyści motocyklowi poszukiwani!!!:) [lekko trąci spamem:p]