Turysta (2014)

Data: 2015-03-18 00:01:54
Autor: Titus Atomicus
Turysta (2014)
Witam,
Cos takiego:
http://en.wikipedia.org/wiki/Force_Majeure_(film)
Nie rozumiem zachwytow nad tym filmem.
:-(
Film zasadniczo rozgrywa sie w scenerii narciarskiej, ale to nie thriller, jak podaja w opisch, ale raczej dramat psychologiczny, a gory i narty to tylko tlo.
Po pierwsze irytowaly mnie nieostrosci... Te niostrosci wystepowaly glownie w scenach narciarskich :-( - dziwne, nawet poczatkowo myslalem, ze to kwestia kopii, ale nie. We wnetrzach bylo ok.
Po drugie - publicznosc jakos zawiodla. Ja rozumiem, ze szwedzki to dla niektorych zabawny jezyk, no i Kristofer Hivju jako Mats tez byl zabawny (troche przypominal mi Rhysa Ifansa jako Spika w Notting Hill), ale te wybuchy smiechu byly zdecydowanie za czeste, zwlaszcza w dosc drmatycznych momentach i zepsuly mi caly nastroj.
Po trzecie - sceny narciarskie byly jakies nieprawdziwe.
Po czwarte - nie rozumiem tytulu :-( - nie zarejestrowalem pojawienia sie w filmie chocby jedynego turysty.
W sumie chyba 5/10
--
TA

Data: 2015-03-18 10:10:23
Autor: Skylla
Turysta (2014)

wybuchy smiechu byly zdecydowanie za czeste, zwlaszcza w dosc
drmatycznych momentach i zepsuly mi caly nastroj.
A niektórzy tutaj twierdzili, że film można przeżyć i należycie docenić tylko w kinie... ;-)
Nawet zastanawiałem się nad tym filmem, ale przeczuwałem, że może być tak jak piszesz.
S.

Data: 2015-03-18 12:11:00
Autor: Titus Atomicus
Turysta (2014)
In article <mebfdv$ep2$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> wybuchy smiechu byly zdecydowanie za czeste, zwlaszcza w dosc
> drmatycznych momentach i zepsuly mi caly nastroj.
A niektórzy tutaj twierdzili, że film można przeżyć i należycie docenić tylko w kinie... ;-)
Ja tak twierdze i podtrzymuje.
Choc oczywiscie zdarzaja sie takie wpadki jak z tym 'Turysta'
--
TA

Data: 2015-03-18 12:14:40
Autor: Titus Atomicus
Turysta (2014)
In article <Titus_Atomicus-52FE11.00015418032015@node1.news.atman.pl>,

[...]

Po piate - kiedys przydarzyla mi sie identyczna sytuacja jak w koncowce  - panika w autobusie, na serpentynach w Alpach, wszyscy wysiedli, zostalem sam z kierowcami.
Ale ten kierowca na filmie rzeczywiscie sobie nie radzil.
Tak czy siak - koncowki filmu tez nie rozumiem :-(
--
TA

Turysta (2014)