Turysta (2014)

Data: 2015-03-18 10:10:23
Autor: Skylla
Turysta (2014)

wybuchy smiechu byly zdecydowanie za czeste, zwlaszcza w dosc
drmatycznych momentach i zepsuly mi caly nastroj.
A niektórzy tutaj twierdzili, że film można przeżyć i należycie docenić tylko w kinie... ;-)
Nawet zastanawiałem się nad tym filmem, ale przeczuwałem, że może być tak jak piszesz.
S.

Data: 2015-03-18 12:11:00
Autor: Titus Atomicus
Turysta (2014)
In article <mebfdv$ep2$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> wybuchy smiechu byly zdecydowanie za czeste, zwlaszcza w dosc
> drmatycznych momentach i zepsuly mi caly nastroj.
A niektórzy tutaj twierdzili, że film można przeżyć i należycie docenić tylko w kinie... ;-)
Ja tak twierdze i podtrzymuje.
Choc oczywiscie zdarzaja sie takie wpadki jak z tym 'Turysta'
--
TA

Turysta (2014)