Turystyczny pojemnik na wodę - do prania i zmywania naczyń

Data: 2009-05-29 13:40:51
Autor: #:-) gps
Turystyczny pojemnik na wodę - do prania i zmywania naczyń
Kiedyś gdzieś wypatrzyłem składany pojemnik na wodę (był to akurat sześcian [=pięćścian] ze składanymi bokami). Był lekki i dość pojemny, a po złożeniu mały. Idealny do robienia prania lub mycia naczyń.

Czy ktoś z Was może mnie namierzyć na taki wynalazek?

#:-)
gps

Data: 2009-05-29 11:52:36
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-29, #:-) gps wrote:
[...]

http://ujeb.pl/wiadro/

Takie?

Data: 2009-05-29 15:07:03
Autor: Tomasso
Turystyczny pojemnik na wodę - do prania i zmywania naczyń
Użytkownik "Jan Srzednicki" napisał:

http://ujeb.pl/wiadro/

Cyt.:

Kolor: Ciemnozielony

ROTFL!!!

Data: 2009-05-31 07:37:19
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Turystyczny pojemnik na wodę - do prania i zmywania naczyń
w odpowiedzi Tomasso na post news:gvomlo$cq$1news.onet.pl z Pt 29 maj 2009 15:07:03 pisze co nastepuje:

Cyt.:

Kolor: Ciemnozielony

to kolor tego produktu ortlieba :)

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-05-31 05:02:59
Autor: Marek
Turystyczny pojemnik na wodę - do prania i zmyw ania naczyń
Tu nieco większa i tańsza alternatywa dla Ortlieba:
http://www.prokajak.com/24333610.html
Na stronie sklepu nie ma informacji o wadze, ale myślę że różnica jest
pomijalnie mała.

--
Marek

Data: 2009-06-05 12:20:20
Autor: T0M0

Użytkownik "Marek" <h.art@op.pl> napisał w wiadomości news:36bec8b1-f08d-4e09-96f0-7ecdc59f6d87y7g2000yqa.googlegroups.com...
Tu nieco większa i tańsza alternatywa dla Ortlieba:
http://www.prokajak.com/24333610.html
Na stronie sklepu nie ma informacji o wadze, ale myślę że różnica jest
pomijalnie mała.

ja mam obydwa, moim zdaniem to to samo tylko inny kolor..

-- -
T0M0

Data: 2009-06-05 14:23:11
Autor: #:-) gps
Turystyczny pojemnik na wodę - do pra nia i zmywania naczyń

ja mam obydwa, moim zdaniem to to samo tylko inny kolor..

-- -
T0M0

A czy mógłbyś je dokładnie zważyć?
Nigdzie nie mogę znaleźć info o ich wadze.

Z góry dzięki.

#:-)
gps

Turystyczny pojemnik na wodę - do prania i zmywania naczyń