Turystyk do 12 tys

Data: 2016-05-26 08:55:38
Autor: gogu
Turystyk do 12 tys
Witam!

Przymierzam się do kupna kolejnego motocykla. 5 lat jeździłem na XJ 600S. Szczerzę jestem zainteresowany Hondą VFR 800 (wersja z 2002 roku+), jednak ciężko znaleźć w mojej okolicy (do 200km od Bydgoszczy) coś w dobrym stanie za te 12 tys. Dlatego też moje pytanie - co jeszcze polecacie z kategorii sportowo-turystycznych? Czego szukam?

- wygodny motocykl
- owiewki
- możliwość zamocowania odczepianych kufrów. - w miarę niskie spalanie
- moc powyżej 100 KM
- 2000+ rok - brak kwadratowych, kanciatych elementów w wyglądzie

Jakie jeszcze modele (prócz VFR-ki) możecie mi polecić?

Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam :)

Data: 2016-05-26 16:20:06
Autor: Drzewo
Turystyk do 12 tys
Dlatego też moje pytanie - co jeszcze polecacie z kategorii sportowo-turystycznych? Czego szukam?

Polecam dużego Horneta http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=99

Co prawda ma pewne ograniczenia - wysoko poprowadzone dwa wydechy, ale na upartego po zamocowaniu owiewki turystycznej jest to genialna maszyna do turystyki, do tego prawie bezobsługowa.

--
Drzewo
http://www.moto-opinie.info