Tusek będzie teraz zasłaniał usta ręką, jak mówi

Data: 2014-06-19 10:28:53
Autor: Fritz
Tusek będzie teraz zasłaniał usta ręką, jak mówi
Co to był za film gangsterski, gdzie mafiozi bojąc się podsłuchów zasłaniali sobie na ulicy usta ręką, mówiąc do siebie? Coś mi się wydaje, że wkrótce władza będzie tak właśnie ze sobą rozmawiać, he, he, he...

Data: 2014-06-19 12:05:21
Autor: Marek Woydak
Tusek będzie teraz zasłaniał usta ręką, jak mówi
Po jakiego grzyba wysyłasz te same rzygowiny m.in. na scp i psp?

MW

Data: 2014-06-19 13:49:29
Autor: Joschi
"Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lnucmt$r5f$11news.albasani.net...
Po jakiego grzyba wysyłasz te same rzygowiny m.in. na scp i psp?

MW

~olo z psów (16:05)

wyborcy PO robią loda z połykiem

Tusek będzie teraz zasłaniał usta ręką, jak mówi