Tusk świadomie utrudniał pracę celnikóQ1|C

Data: 2019-07-18 09:51:57
Autor: u2
Tusk świadomie utrudniał pracę celnikóQ1|C
https://wpolityce.pl/polityka/455431-swiadek-przed-komisja-vat-hodowano-mafie

Tusk świadomie utrudniał pracę celników? Świadek przed komisją VAT: "KPRM nie pomagała służbom. Były interwencje premiera. Hodowano mafię"

[...]

     KPRM nie pomagała służbom, chociaż były sygnały m.in. ze strony celników czy resortu spraw wewnętrznych nt. rozwoju przestępczości ekonomicznej; sygnaliści byli szykanowani za informacje o nieprawidłowościach.

- zeznał Siwy.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:Będą kolejne zawiadomienia komisji VAT do prokuratury! Chodzi o Jana Rostowskiego i bliskiego współpracownika Palikot

Świadek mówił, że w 2008 roku podczas prac legislacyjnych na projektem ustawy o służbie celnej minister Jacek Kapica przekonywał parlamentarzystów, że rynek gier na automatach o niskich wygranych jest pod kontrolą, a automaty działają legalnie.

     Na jakiej podstawie opierał te oświadczenia, przecież MF dysponowało informacjami o tym, że automaty te wypłacają wysokie wygrane i jest to wykorzystywane do prania brudnych pieniędzy. To jest prawdziwa afera hazardowa.

- mówił Siwy.

Świadek mówił też, że w 2009 roku przygotowano ustawę o służbie celnej, ,,w której minister finansów stwierdził, że służba celna nie realizuje lub realizuje w ograniczonym zakresie szereg podstawowych zadań, które nakłada na nas prawo".

     Wtedy dowiadujemy się na posiedzeniu podkomisji sejmowej, że służba celna (...) ma ukierunkować swoją działalność na legalne podmioty, w sferze administracyjnej ma działać, skupić się na tym, wiadomo, że przestępczość też, ale jest taka informacja: ,,nie będzie wzmocnienia służby celnej". Interwencje były od premiera Tuska.(...)Jednocześnie celnicy piszą o rozwoju szarej strefy, a wszyscy wiedzą jak agresywne są mafie paliwowe.

- zeznał.

     To, że z poziomu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów było trochę interwencji, które nie pomagały służbom w tym trudnym okresie, to wiemy, bo raporty MSWiA, CBŚP (...) z 2010 roku, pewnie wcześniej też, mówiły o tym rozwoju przestępczości ekonomicznej (...). Wiemy, że strategia walki z mafiami, którą przygotowano w MSWiA nie wchodzi w życie.

- powiedział Siwy.

[...]

--
I love love

Data: 2019-07-18 02:48:41
Autor: Bruno Brunowski
Tusk świadomie utrudniał pracę celników
Dobra, a zastanowił się ktoś jakie kompetencje ma Kancelaria Premiera Rady Ministrów w stosunku do służb? Nie? Jakież to zaskakujące...

BTW grabież VAT w latach 2016-2018 to 114 mld. Takie dane PiS podał Komisji Europejskiej. Będzie kontynuacja komisji w nowym parlamencie?

Data: 2019-07-18 12:32:24
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 11:48 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Dobra, a zastanowił się ktoś jakie kompetencje ma Kancelaria Premiera  Rady Ministrów w stosunku do służb? Nie? Jakież to zaskakujące...

Jeśli ty nie zastanawiałeś się, to dlaczego przenosisz to na "wszystkich"?

Nawet lekko rozgarnięty wie o istnieniu Kolegium do Spraw Służb  Specjalnych, którego przewodniczącym jest premier, oraz że w 2008 roku  Tusk "mianował się" koordynatorem służb specjalnych i pozostał nim bodaj  do końca.

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 03:50:46
Autor: Bruno Brunowski
Tusk świadomie utrudniał pracę celników
Ja się pytam o kompetencje KPRM w stosunku do służb. O ile wiem Kolegium jest organem od KPRM niezależnym.

--
Bruno

Data: 2019-07-18 14:20:37
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 12:50 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Ja się pytam o kompetencje KPRM w stosunku do służb. O ile wiem Kolegium  jest organem od KPRM niezależnym.

A co Tusk robił w KPRM?
Sprzątał?
Słabo, bo syf był niemiłosierny.

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 05:55:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 lipca 2019 14:20:52 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

> Ja się pytam o kompetencje KPRM w stosunku do służb. O ile wiem Kolegium  > jest organem od KPRM niezależnym.

Słaby to jest twój umysł łykający każde g... jakie KC PiS wypluje.
Jakbyś poczytał czym się powininna zajmować KPRM, to byś nie wygłaszał takich idiotyzmów.

Pisiory tradycyjnie wyrwały z całego zeznania jedno pasujące im zdanie i teraz buduja na tej podstawie cała narrację. To tylko świadczy o ich bezsilności w sprawie VAT.

Ps. 2016-2018: grabież 114mld, będzie ciag dalszy komisji?

--
Bruno

Data: 2019-07-18 14:22:05
Autor: u2
Tusk świadomie utrudniał pracę celników
Ja się pytam o kompetencje KPRM w stosunku do służb. O ile wiem Kolegium jest organem od KPRM niezależnym.

durnia walasz, Trefniś tobie dokładnie odpowiedział:)

--
I love love

Data: 2019-07-18 15:28:48
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 14:22 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 18.07.2019 o 12:50, Bruno Brunowski pisze:
Ja się pytam o kompetencje KPRM w stosunku do służb. O ile wiem  Kolegium jest organem od KPRM niezależnym.

durnia walasz, Trefniś tobie dokładnie odpowiedział:)

Nieeee...
Koordynator służb specjalnych D. Tusk w KPRM tylko latał na szmacie.

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 07:31:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 lipca 2019 15:29:03 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> durnia walasz, Trefniś tobie dokładnie odpowiedział:)

Nieeee...
Koordynator służb specjalnych D. Tusk w KPRM tylko latał na szmacie.

Drogi niepełnosprytny, celnicy to służby skarbowe, a nie specjalne i jako takie podlegają ministrowi finansów. KPRM nie ma na nie żadnego wpływu.

--
Bruno

Data: 2019-07-18 16:55:18
Autor: u2
Tusk świadomie utrudniał pracę celników
Drogi niepełnosprytny, celnicy to służby skarbowe, a nie specjalne i jako takie podlegają ministrowi finansów. KPRM nie ma na nie żadnego wpływu.

no paczaj pan, Tusk "nic nie mogię" Dunald, szef bezradnych mynystrów:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-18 08:00:07
Autor: japanizer
On Thursday, July 18, 2019 at 4:55:46 PM UTC+2, u2 wrote:
> [...]

no paczaj pan, Tusk "nic nie mogię" Dunald, szef bezradnych mynystrów:)))))))))

Jest znacznie gorzej!

Kaczyński do dziś nie może zrobić tylu dobroczynnych rzeczy dla Wolski, bo Tusk 10 lat temu czegoś nie zrobił. A to sędziowie nie sądzą, jak należy, a to smog smoguje, jak nie należy, a to spekulanty leki wykupiły!

Panie, jak żyć? Krótko!

Data: 2019-07-18 17:02:14
Autor: u2
W dniu 18.07.2019 o 17:00, japanizer@japanizer.org pisze:
 Tusk 10 lat temu czegoś nie zrobił.

nie czegoś, tylko niczego dobrego, drobna różnica, niedostrzegalna dla niemieckiej japy:))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-19 11:04:35
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

+ cit 90mld

czekamy na CZOPKÓW :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-18 10:13:24
Autor: A. Filip
Tusk świadomie utrudniał pracę celników? [wpolityce]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A po co aż tak ostro?  Ikona totalnej opozycji dawno przy innych
okazjach podała inne możliwe wyjaśnienie :-)

A ty nie bądź matołem niedoceniającym tego znaku zapytania na końcu w
kontekście "skarżalności".  Niech nauki mecenasa Giertycha ci służą.
[ Tłumaczył kiedyś dlaczego mówił "quasi mafia" a nie "mafia"  :-) ]

https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa
Stłucz pan termometr, a nie będziesz miał gorączki.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-18 13:23:10
Autor: Yogi
Dnia Thu, 18 Jul 2019 09:51:57 +0200, u2 napisał(a):

https://wpolityce.pl/polityka/455431-swiadek-przed-komisja-vat-hodowano-mafie

Tusk świadomie utrudniał pracę celników? Świadek przed komisją VAT: "KPRM nie pomagała służbom. Były interwencje premiera. Hodowano mafię"

Przygłupie, od kiedy to KPRM ma zapierdzielać za celników? Rząd rządzi,
partia kieruje, co? To se już nie wrati! Y

Tusk świadomie utrudniał pracę celnikóQ1|C