Tusk : Amber Gold to lipa

Data: 2017-06-23 18:41:54
Autor: prezydent San Escobar
Tusk : Amber Gold to lipa
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Przed komisją śledczą ds. Amber Gold zeznaje Michał Tusk. Towarzyszy mu jego pełnomocnik Roman Giertych. Tusk tłumaczy się ze współpracy z firmą OLT Express, której właścicielem była spółka Amber Gold.

A to ciekawe :DDDDDDD

Poważne oskarżenia pod adresem Kempy ws. Amber Gold.

Szefowa KPRM Beata Kempa (51 l.) będzie wezwana przed sejmową komisję śledczą
ds. Amber Gold? Taki wniosek może paść bo - jak ustalił Fakt - jej nazwisko
pojawia się w korespondencji dziennikarza Pawła Mitera z Marcinem P., twórcą
Amber Gold.

W wiadomości z 3 sierpnia 2012 r., dziennikarz mówi wprost, że w sprawie Amber
Gold będzie interweniował u Beaty Kempy, wówczas posłanki opozycyjnego PiS.

,,Proszę mieć na uwadze apel PiS sprzed kilku dni, w którym pytali, czy ABW
informowało premiera o akcji. Oni już wtedy musieli też coś wiedzieć. To ważne
jest. Będę zaraz dzwonić do Beaty Kempy, znam jej córkę dobrze też, będę
prosił, by się za wami stawili w świetle tych informacji dziś upublicznionych.
Nacisk, media i politycy" - tak brzmi SMS [pisownia oryginalna].

O tym, że Mitera i Kempę łączy wyjątkowa znajomość, świadczą wydarzenia z
ostatnich dni. Głośno jest o wizycie Kempy na komendzie policji w Oleśnicy w
czasie, gdy stacja TVN24 ujawniła, że to policyjny paralizator zabił Igora
Stachowiaka (+25 l.). Minister długo zaprzeczała, że była w Oleśnicy. Okazało
się jednak, że ktoś zrobił jej tam zdjęcie. Ta wieść zastała Kempę na urlopie.
Do kogo zadzwoniła, by przekazać swoje stanowisko w sprawie? Tak! Do Mitera,
który pracuje w jednej z gazet. Ten stanowisko szefowej kancelarii premiera
natychmiast umieścił w internecie. Z Beatą Kempą, która wciąż jest na urlopie,
nie udało nam się skontaktować. Z kolei Miter nie odbierał telefonu.

Zobaczymy czy wzywani są równi i równiejsi :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Tusk : Amber Gold to lipa