Tusk: Gdyby nie sukces gospodarczy Polski, rodzice Jerzyka Janowicza nie mieliby aż tylu sklepów do sprzedania

Data: 2012-11-04 21:27:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk: Gdyby nie sukces gospodarczy Polski, rodzice Jerzyka Janowicza nie mieliby aż tylu sklepów do sprzedania
Najnowsze wyliczenia ministerstwa finansów.

Trudno o lepszą reklamę na świecie niż sukcesy sportowe Polaków. Dlatego Donald Tusk mógł się podczas wizyty w Laosie pochwalić: - Gdyby nie sukces gospodarczy Polski, rodzice Jerzego Janowicza nie mieliby aż tylu sklepów do sprzedania.

Szef rządu przedstawił miejscowym przedsiębiorcom najnowsze dane ministerstwa finansów, którzy wyliczyli, że przy kondycji gospodarki z lat 2005-2007 rodzice polskiego tenisisty dorobiliby się tylko czterech, a nie sześciu sklepów do sprzedania na poczet kariery syna.

– Jestem tu, żeby wkrótce dzięki inwestycjom z Azji tych sklepów nasi Janowicze mieli osiem, dziesięć, a może i jeszcze więcej – tłumaczył Tusk polskim dziennikarzom. – Aż strach pomyśleć jakich sportowców się wtedy dorobimy.

http://tiny.pl/hkcw7

Data: 2012-11-04 21:43:04
Autor: Lorn
[...]

lat 2005-2007 rodzice polskiego tenisisty dorobiliby siÄ™ tylko czterech,
[...]

Zabłysnął, jak swego czasu Lechu będąc z wizytą w GB... Ech.

Data: 2012-11-04 23:08:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k76k0p$4mf$1dont-email.me...
[...]

Otwierałeś linka, geniuszu? Wiesz co to za witryna?

Data: 2012-11-04 23:19:03
Autor: Lorn
[...]

Wiem co to za witryna geniuszu... Nie mam prawa skomentować?

Data: 2012-11-05 08:54:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k76pko$971$1dont-email.me...

[...]

Masz całkowitą rację. Masz prawo komentować wypowiedzi, które w rzeczywistości nie padły.
Ciekaw jestem, jak skomentujesz zachowanie premiera Tuska i rządu podczas ich posiedzeń na scenie kabaretu? Czy, to co premier Tusk tam mówi, nie jest jednak kompromitacją i powinien podać się do dymisji, bo tak premier nie powinien się zachowywać?

rozbawiony

Data: 2012-11-05 09:58:17
Autor: Jusuf

Sama idea geniuszu, była tak trefna i dosadna, że warto było ten dowcip zacytować. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-04 21:47:53
Autor: Jusuf
Tusk: Gdyby nie sukces gospodarczy Polski, rodzice Jerzyka Janowicza nie mieliby aż tylu sklepów do sprzedania
He, he, sukces jednej rodziny przez Tuska zamienił się w chwilową porażkę. Rodzina Janowicz to nie Polska, a przez polską politykę musiała sprzedać swoje sklepy.

Tusk: Gdyby nie sukces gospodarczy Polski, rodzice Jerzyka Janowicza nie mieliby aż tylu sklepów do sprzedania