Tusk, Merkel, papież... Kto jeszcze dziękował Bartoszewskiemu?

Data: 2012-02-20 13:26:17
Autor: T.
Tusk, Merkel, papież... Kto jeszcze dziękował Bartoszewskiemu?
No Merkel mu dziekowała za te słowa, że mniej bał się hilterowców niż Polaków...
I tyle.
Za co inni - nie wiem, aż tak nie śledzę wypowiedzi tego Pana...
T.

Data: 2012-02-20 19:50:04
Autor: sofu

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f423c83$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
No Merkel mu dziekowała za te słowa, że mniej bał się hilterowców niż Polaków...
I tyle.
Za co inni - nie wiem, aż tak nie śledzę wypowiedzi tego Pana...
T.

Jeśli odpowiednio się go spożytkuje, ma szanse wagowo być takim samym dobrem jak krowi nawóz na łące.
Ale na razie zdecydowanie pożytku z niego nie ma.

sofu

Tusk, Merkel, papież... Kto jeszcze dziękował Bartoszewskiemu?