Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany

Data: 2012-04-29 09:21:28
Autor: Przemysław W
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany
"Najbardziej żałuję tego, że nie mogliście być ze mną wszyscy i w Emiratach i w Arabii Saudyjskiej i wczoraj na spotkaniu z premierem Chin oraz 15 premierami z całego regionu. Żałuję, bo byłem strasznie dumny i wy też bylibyście dumni, gdybyście usłyszeli co oni myślą o Polsce. Naprawdę myślą lepiej niż my sami. Wróciłem z tych spotkań zbudowany" - powiedział w najnowszym wideoblogu premier Donald Tusk.

Premier dodał, że Warszawa stała się niekwestionowanym centrum dla całego regionu. Podsumowując swoją wizytę w Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej oraz spotkanie z premierem Chin Tusk podkreślił, że inwestorzy z tych rejonów są gotowi rozpocząć w naszym regionie "poważne inwestycje". "To może oznaczać w przyszłości nowe miejsca pracy" - dodał.

Lider Platformy Obywatelskiej w internetowym nagraniu zachęca także Polaków do wywieszenia flagi na święta majowe. W wideoblogu opublikowanym na stronie Platformy Obywatelskiej, premier przypomina, że 1, 2 i 3 maja warto wywiesić flagę państwową.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tusk-oni-mysla-o-polsce-lepiej-niz-my-sami-jestem-,1,5118184,wiadomosc.html

Plucie picowskiego, antypolskiego bydła na eszystko co robi rząd, nie znalazło zrozumienia przywódców innych państw!!!

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-29 01:30:56
Autor: matador
On 29 Kwi, 09:21, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Premier dodał, że Warszawa stała się niekwestionowanym centrum dla całego
regionu.

900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

matador.

Data: 2012-04-29 10:44:16
Autor: Przemysław W
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał

900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

"Minister Rostowski przyznał, że w tym roku dług publiczny zaczyna spadać. - Przewidujemy spadek o jakieś 50 mld złotych w relacji do PKB" - powiedział minister. "

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11635987,Rostowski__w_tym_roku_polska_gospodarka_zaczyna_sie.html#ixzz1tPuzljBr

Przemek

Data: 2012-04-29 01:47:02
Autor: matador
Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał

Data: 2012-04-29 10:49:03
Autor: Przemysław W
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:98ed04e7-dcb2-45af-bb83-3bf22fc834dfv22g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

Przewidujemy spadek o jakieś 50 mld złotych w relacji do PKB" - powiedział

????????

Przemek

Data: 2012-04-29 01:54:40
Autor: matador
> [...]

Przewidujemy spadek o jakieś 50 mld złotych w relacji do PKB" - powiedział

"KAKTUS", Kawecki...

http://www.dlugpubliczny.org.pl/pl

Już jest 812 mld. i ciągle rośnie - 1000 zł/sek. Także - nie pierdol.

matador.
p.s. Spadam na działkę, ty pracuj dalej - nie zaharuj się przez
przypadek.

Data: 2012-04-29 11:26:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany
niedziela, 29 kwietnia 2012 10:54. carbon entity 'matador' <matadorpikador@gmail.com>

Już jest 812 mld. i ciągle rośnie - 1000 zł/sek.

http://www.dlugpubliczny.org.pl/pl

To jest estymacja na zasadzie trendu liniowego, licznik nie pokazuje realnego zadłużenia tyko model. Z modelami jest różnie, sprawdzają się i owszem, ale do określonych granic. Do czasu, jak to się mówi.

Bardziej mnie niepokoi, w jaki sposub Tusk oddłuża, bo w taki, że niedługo tutaj będzie kulturalna pustynia. Tnie po oświacie i instytucjach kulturalnych i na tym należy się skoncentrować.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 13:55:21
Autor: Przemysław W
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:05ad33b9-b651-440f-b8c5-cb4a13b03c5aca2g2000vbb.googlegroups.com...

 Także - nie pierdol.

Przyznajesz, że ty też pier....? Skąd ta samokrytyka moherze?

Przemek

Data: 2012-04-30 06:43:32
Autor: stevep
Dnia 29-04-2012 o 10:54:40 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

> [...]

matador.
p.s. Spadam na działkę, ty pracuj dalej - nie zaharuj się przez

A bredzisz jakbyś już był po "działce".
--
stevep

Data: 2012-04-29 15:08:45
Autor: Wabidamek

Użytkownik "matador"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bc0f7098-3925-49ed-8dcc-a2b10d330370@j3g2000vba.googlegroups.com...

[...]

Tyle ukradli?
To czym oni te kase wywożą?
TIRAMI?

Data: 2012-04-29 12:42:46
Autor: matador

> [...]

> regionu.

900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

Skradzionym Daewoo Espero ?

matador.

Data: 2012-04-29 12:53:31
Autor: brat_olin
On 29 Apr, 21:42, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Użytkownik "matador"  napisał w wiadomości grup

> 900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

Skradzionym Daewoo Espero ?

Espero to nie na alkohol?

Data: 2012-04-29 13:21:18
Autor: matador
On 29 Kwi, 21:53, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

> Skradzionym Daewoo Espero ?

Espero to nie na alkohol?

Tak, na drzewny. Z patyków.

matador.

Data: 2012-04-29 09:36:15
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-29 09:21, Przemysław W pisze:
[...]

Bezczelności nigdy mu nie brakowało.

Data: 2012-04-29 10:01:49
Autor: Przemysław W
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jnir1f$2c1$3node2.news.atman.pl...
[...]

Podaj przykłady tej bezczelności.

Przemek

Data: 2012-04-29 12:18:58
Autor: pluton
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany
> Bezczelności nigdy mu nie brakowało.

Podaj przykłady tej bezczelności.

No na przykład bezczelnie jest premierem, podczas gdy to
stanowisko nalezy sie wiadomo komu.

Nullification

Data: 2012-05-02 20:18:10
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-29 10:01, Przemysław W pisze:
[...]

Kiedyś miałem (chciałem mieć) nadzieję że Tusk robi to co robi w dobrej wierze. Po prostu nie zna życia i wierzy w człowieka. A więc przyznanie owych nagród rodzinom swoich kolegów, przy jednoczesnym obniżeniu zasiłków pogrzebowych dla biedaków, sprawiało na mnie wrażenie że on w ten sposób chciał uniknąć pozwów o odszkodowania tychże rodzin. Przy następnych jego podobnych przypadkach w innych sprawach straciłam całkowicie nikłą nadzieję że on to robi w dobrej wierze, ale nie wychodzi to co sobie założył.

Data: 2012-05-02 21:11:18
Autor: Przemysław W
[...]

Co konkretnie robi?

[...]

Jakie nagrody przyznał i którym kolegom?

Przy
następnych jego podobnych przypadkach w innych sprawach

Jakich przypadkach, o czym piszrsz?

Przemek

Data: 2012-05-03 15:24:36
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-02 21:11, Przemysław W pisze:
[...]

Liczyłem że mam do czynienia z kimś kto choć trochę ma pojęcie o tym co się dzieje w polityce krajowej. Tak więc sorry Jacek ale do dyskusji wybierz sobie kogoś równego sobie poziomem, albo takiego kto będzie miał ochotę na tłumaczenie ci niegodziwości obecnego premiera.

Data: 2012-05-03 21:23:43
Autor: Przemysław W
[...]

Kiepskie to wytłumaczenie na twoje konfabulacje.

Przemek

Data: 2012-05-05 10:21:53
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-03 21:23, Przemysław W pisze:
[...]

Czyli jaki jest cel zadawania tych pytań na które z pewnością znasz odpowiedź?

Data: 2012-05-05 12:23:32
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jo2nv6$mrl$2node2.news.atman.pl...
[...]

Jadrys, myśl trochę. Jak mogę znać odpowiedź na twoje chore wymysły? Przecież napisałem, że konfabulujesz.

Przemek

Data: 2012-05-06 15:52:07
Autor: Jadryś
W dniu 2012-05-05 12:23, Przemysław W pisze:

[...]

Przepraszam bardzo, ale obdarowywanie rodzin swoich kolegów po ich śmierci to nie mój wymysł, ograniczanie biedakom zasiłków pogrzebowych  też nie mój.. To samo dotyczy prób okradzenia Polaków z 2 lat emerytury. Ja Jacek tylko o faktach piszę, i myślę że te fakty ty znasz jak każdy inny człowiek który choć trochę interesuje się polityką.. A więc jaki cel mają te twoje pytania o oczywiste sprawy?

Data: 2012-05-06 19:13:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jo60dj$17t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Uzasadnij, na czym polega kradzież 2 lat emerytury?

Data: 2012-05-03 08:32:42
Autor: Pamelo
Dnia Wed, 02 May 2012 20:18:10 +0200, jadryś napisał(a):

[...]

Co ty tu piprzesz. Przecież od zawsze głosujesz na PiS bo jako komuchowi
jest ci ideowo bliski.

Data: 2012-05-03 15:23:50
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-03 08:32, Pamelo pisze:

Co ty tu piprzesz. Przecież od zawsze głosujesz na PiS bo jako komuchowi
jest ci ideowo bliski.

Zarówno na PiS jak i na PO będę głosował tylko wtedy gdy nasza demokracje dojrzeje na tyle że możliwe będzie oddanie głosu na "nie".

Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany