Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany

Data: 2012-04-29 01:30:56
Autor: matador
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany
On 29 Kwi, 09:21, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Premier dodał, że Warszawa stała się niekwestionowanym centrum dla całego
regionu.

900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

matador.

Data: 2012-04-29 10:44:16
Autor: Przemysław W
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał

900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

"Minister Rostowski przyznał, że w tym roku dług publiczny zaczyna spadać. - Przewidujemy spadek o jakieś 50 mld złotych w relacji do PKB" - powiedział minister. "

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11635987,Rostowski__w_tym_roku_polska_gospodarka_zaczyna_sie.html#ixzz1tPuzljBr

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-29 01:47:02
Autor: matador
Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał

Data: 2012-04-29 10:49:03
Autor: Przemysław W
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:98ed04e7-dcb2-45af-bb83-3bf22fc834dfv22g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

Przewidujemy spadek o jakieś 50 mld złotych w relacji do PKB" - powiedział

????????

Przemek

Data: 2012-04-29 01:54:40
Autor: matador
> [...]

Przewidujemy spadek o jakieś 50 mld złotych w relacji do PKB" - powiedział

"KAKTUS", Kawecki...

http://www.dlugpubliczny.org.pl/pl

Już jest 812 mld. i ciągle rośnie - 1000 zł/sek. Także - nie pierdol.

matador.
p.s. Spadam na działkę, ty pracuj dalej - nie zaharuj się przez
przypadek.

Data: 2012-04-29 11:26:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany
niedziela, 29 kwietnia 2012 10:54. carbon entity 'matador' <matadorpikador@gmail.com>

Już jest 812 mld. i ciągle rośnie - 1000 zł/sek.

http://www.dlugpubliczny.org.pl/pl

To jest estymacja na zasadzie trendu liniowego, licznik nie pokazuje realnego zadłużenia tyko model. Z modelami jest różnie, sprawdzają się i owszem, ale do określonych granic. Do czasu, jak to się mówi.

Bardziej mnie niepokoi, w jaki sposub Tusk oddłuża, bo w taki, że niedługo tutaj będzie kulturalna pustynia. Tnie po oświacie i instytucjach kulturalnych i na tym należy się skoncentrować.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-29 13:55:21
Autor: Przemysław W
Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:05ad33b9-b651-440f-b8c5-cb4a13b03c5aca2g2000vbb.googlegroups.com...

 Także - nie pierdol.

Przyznajesz, że ty też pier....? Skąd ta samokrytyka moherze?

Przemek

Data: 2012-04-30 06:43:32
Autor: stevep
Dnia 29-04-2012 o 10:54:40 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

> [...]

matador.
p.s. Spadam na działkę, ty pracuj dalej - nie zaharuj się przez

A bredzisz jakbyś już był po "działce".
--
stevep

Data: 2012-04-29 15:08:45
Autor: Wabidamek

Użytkownik "matador"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bc0f7098-3925-49ed-8dcc-a2b10d330370@j3g2000vba.googlegroups.com...

[...]

Tyle ukradli?
To czym oni te kase wywożą?
TIRAMI?

Data: 2012-04-29 12:42:46
Autor: matador

> [...]

> regionu.

900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

Skradzionym Daewoo Espero ?

matador.

Data: 2012-04-29 12:53:31
Autor: brat_olin
On 29 Apr, 21:42, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Użytkownik "matador"  napisał w wiadomości grup

> 900 mld zł "w plecy" na koniec roku 2012, Kawecki....

Skradzionym Daewoo Espero ?

Espero to nie na alkohol?

Data: 2012-04-29 13:21:18
Autor: matador
On 29 Kwi, 21:53, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

> Skradzionym Daewoo Espero ?

Espero to nie na alkohol?

Tak, na drzewny. Z patyków.

matador.

Tusk: Oni myślą o Polsce lepiej niż my sami. Jestem zbudowany