Tusk=Orban?

Data: 2012-01-06 17:43:56
Autor: rAzor
Tusk=Orban?
Czemu nie? Jest kilka części wspólnych. Wymieńmy kilka:

- obaj przewodzą partiom typu "platformowego", wielonurtowego

- obaj ratowali deficyt budżetowy przejęciem prywatnych funduszy emerytalnych (jak to robi Orban to źle! źle! źleeeeee! Jak Tusk - tak trzeba! tak tzreba! ta tzreeeba! to jest doooobre!!! he he he)

- obaj ratują bieżący budżet podniesieniem stawek VAT (kiedy to robi Orban - to jest źleeeee!, kiedy to robi Tusk z tym pokręconym kasjerem Rostowskim, to jest doooobre! he he he)

- obaj odziedziczyli po poprzednikach spieprzoną gospodarkę - Orban po postkomunistach, Tusk - po... sobie samym.

- obaj mieli kłopoty z aferami hazardowymi ;-)

- obaj zmuszeni kryzysem globalnym zmuszeni zostali do częściowej ingerencji w polityke banku centralnego :-D (kiedy ingeruje Orban - to jest źleee!, kiedy Tusk wygrzebuje z NBP forsę na nierobów Greków - to jest doooobrzeee! he he he)

Jedno ich tylko różni - Orban ma jajca ze stali i na przekór wrzaskom potrafił doprowadzić do delegalizacji partii postkomunistycznej jako kontynuatorki zbrodniczych "tradycji" komunistów, Tusk to rozmiękła fizda, która komuchom żre z ręki, a nawet gotów jest wchodzić z tymi łajdakami w koalicję.

I o to tu chodzi! O to różne ekspierdy Kaweckie drą ryja. he he he
A paszoł won do łopaty! Rozporki obserwować i raportowac na bieżąco! Kałmuku jeden z drugim!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 16:48:59
Autor: Obserwator
Tusk=Orban?

sa dwie zasadnicze roznice:

* partie Tuska zalozyla postkomunistyczna esbecja.

* Tusk jest kosmopolita i uwaza, ze Polska to nienormalnosc oraz sprzedaje sie obcym panstwom

Orban: zalozyl partie pronarodowa i sprzeciwil sie obcym wplywom.

Data: 2012-01-06 16:52:34
Autor: Obserwator
Tusk=Orban?
[...]

Tusk gdyby to zrobil co Orban, to bylby to jego ostatni dzien w polityce:)

Esbecja rzucila by mu sie do gardla, a postkomusza TV i masmedia, zamknely by
parasol ochronny nad jego glowka.

Data: 2012-01-06 17:57:23
Autor: rAzor
Tusk=Orban?
UĹźytkownik -  Obserwator napisał:
*Jedno ich tylko róşni - Orban ma jajca ze stali i na przekór wrzaskom
[...]

Krótko mówiąc - Donald to pajac na sznurkach.

Data: 2012-01-06 17:34:49
Autor: Obserwator
Tusk=Orban?
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a): Krótko mówiąc - Donald to pajac na sznurkach.

no jasne, ale nie on jeden:)

Dla tej sitwy zdrajcow i sprzedawczykow istnieje tylko jedno powazne
zagrozenie: swiadomosc spoleczna.
Dlatego dbaja o to, aby narod byl niedoinformowany.

Data: 2012-01-06 19:36:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk=Orban?

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je795h$kd5$3inews.gazeta.pl...
[...]

I jedynym, który zbawi Polskę jest Kaczyński? To dlaczego ten naród jest taki wredny i za PO jest obecnie 38%, a za PiS - 20%?

Data: 2012-01-06 19:48:32
Autor: raff
Tusk=Orban?

Użytkownik -  Obserwator napisał:
[...]

Moze dlatego, ze jest zasypywany kasą z UE i z dlugu ?

A jak ta kasa sie skonczy, no to zgadnij, co bedzie Idzikowski ?

Traumatologu ty nasz.

R.

Data: 2012-01-06 20:04:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk=Orban?

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2egeg7dr3e3qdjdcaprhhfit6qc5ubj26j4ax.com...
[...]

Widzę, że nie potrafisz wyjaśnić. No to ci wyjaśnię: bo ludzie wolą PO i Tuska rządzącego. A ty i tobie podobni nic na to nie możecie poradzić. Stąd wasza frustracja.

Data: 2012-01-06 19:10:47
Autor: Obserwator
Tusk=Orban?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Widzę, że nie potrafisz wyjaśnić. No to ci wyjaśnię: bo ludzie wolą PO i Tuska rządzącego. A ty i tobie podobni nic na to nie możecie poradzić. Stąd wasza frustracja.

hitlera i Stalina i komune tez kiedys woleli, dopoki nie dostali pozadnie po
doopie, durniu esbucki.

Data: 2012-01-06 21:12:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk=Orban?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je7gvm$hr4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz kobietę, obsrywatorku?

Data: 2012-01-06 20:17:23
Autor: Obserwator
Tusk=Orban?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Masz kobietę,

a ty pedal  czy pedofil jestes Idzikowski? --

Data: 2012-01-06 22:02:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk=Orban?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je7ksj$1qh$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Masz kobietę,

a ty pedal  czy pedofil jestes Idzikowski?

Po pierwsze nie sądziłem, że jesteś taki smarkacz. Tatuś czy mama  dopuściła cię do komputera?
Cofam pytanie, bo taki smark oczywiście nie może mieć kobiety. Najwyżej koleżankę do zabawy w piaskownicy. I najwyżej może się z nią zabawiać w doktora.

Data: 2012-01-06 21:35:41
Autor: Obserwator
Tusk=Orban?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> a ty pedal  czy pedofil jestes Idzikowski?

Po pierwsze nie sądziłem, że jesteś taki smarkacz. Tatuś czy mama  dopuściła
cię do komputera?

a cuiebie kto dopuscil do komputera? lekarz z Tworek?

Cofam pytanie, bo taki smark oczywiście nie może mieć kobiety. Najwyżej koleżankę do zabawy w piaskownicy. I najwyżej może się z nią zabawiać w doktora.

taaak, nie tylko wiesz lepiej ode mnie czy mam Audi, jaki jest moj stan
majatkowy, ale rowiniez ile mam lat?

Dobra, a teraz zmiencie esbecki dziadku zapaskudzone pieluszki i jazda do
lozeczka.

Data: 2012-01-06 22:30:58
Autor: pluton
Tusk=Orban?
hitlera i Stalina i komune tez kiedys woleli, dopoki nie dostali pozadnie
po
doopie, durniu esbucki.

Na szczescie prezia sprawdzili i ... nigdy wiecej.

Nullification

Data: 2012-01-06 21:37:34
Autor: Obserwator
Tusk=Orban?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> hitlera i Stalina i komune tez kiedys woleli, dopoki nie dostali pozadnie
po
> doopie, durniu esbucki.

Na szczescie prezia sprawdzili i ... nigdy wiecej.

..ale bedzie inny i zrobi wam bal:))

Data: 2012-01-06 22:56:13
Autor: pluton
Tusk=Orban?
> po
>

> Na szczescie prezia sprawdzili i ... nigdy wiecej.

.ale bedzie inny i zrobi wam bal:))

Jakos sobie damy rade. Ale ty lepiej wracaj na czukotke, zanim ten inny
zamknie granice.

Nullification

Data: 2012-01-07 05:27:53
Autor: stevep
Tusk=Orban?

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał w wiadomości
[...]

Bankructwo jak u Orbana Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-07 00:13:58
Autor: XL
Tusk=Orban?
Dnia Fri, 6 Jan 2012 19:36:23 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

I jedynym, który zbawi Polskę jest Kaczyński? To dlaczego ten naród jest taki wredny i za PO jest obecnie 38%, a za PiS - 20%?

Nie wredny, tylko durny.
--
XL

Data: 2012-01-07 00:36:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk=Orban?

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:swsqvzupy25e.jd4i7ukyh8r0.dlg40tude.net...
[...]

Właśnie - durny. Wprawdzie, niegdyś szczerze oddany wieczny wielbiciel prezesa Kurski mówił, że naród głupi.
No to macie przesrane. Preziu już nigdy nie porządzi.

Data: 2012-01-07 11:06:38
Autor: Leprechaun
Tusk=Orban?

[...]

Durny to ty trans jesteś!