Tusk! Podnieś akcyzę na paliwa!

Data: 2011-08-12 16:08:42
Autor: Zennon
Tusk! Podnieś akcyzę na paliwa!
Te frajery z PiSu, ani nie mrukną, tylko polecą na najdroższą stację benzynową w mieście i grzecznie kupią ;)))

Zennon

Data: 2011-08-12 10:17:46
Autor: Hans Kloss
Tusk! Podnieś akcyzę na paliwa!
On 12 Sie, 16:08, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Te frajery z PiSu, ani nie mrukną, tylko polecą na najdroższą stację
benzynową w mieście i grzecznie kupią ;)))

Oho, powracają stare czasy "polowania"- kiedyś na wiązkę srajtasmy,
dziś wielbiciele pełokomuszerii szczytować będą przy zakupie
chrzszczonej i bierzmowanej benzyny o 10 groszy taniej niz "frajerzy",
którym zwyczajne szkoda życia na uganianie się za dziesięciogroszówką.
J-23

Data: 2011-08-12 20:12:40
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:
[...]

Frajer! Frajer! ;)))))) Kupuj po 6 złotych, tak jak Ci prezio kazał ;) Ja kupuje po 5.03 w jednej stacji, a po 5.05 w trzech stacjach w Krakowie. Wszystkie znane sieciówki! Tylko trzeba główką ruszyć i wiedzieć gdzie i kogo zapytać. ;)))

Zennon

Data: 2011-08-12 15:04:35
Autor: Hans Kloss
Tusk! Podnieś akcyzę na paliwa!
On 12 Sie, 20:12, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:8533fa6e-fc67-4db4-a945-f6651584ec0fq3g2000yqi.googlegroups.com...
On 12 Sie,
Ja kupuje po 5.03 w jednej stacji, a po 5.05 w trzech stacjach
Aja mam to w dupie i tankuję gdzie mi wygodnie, tych nędznych parę
groszy które miałbym"zaoszczędzić" w tak żałosny sposób odbiję sobie z
nawiązka na platfonsach- i to w czasie krótszym niż ten który bym
marnował na "pytanie gdzieś kogoś". Cienki bolek z ciebie zennus skoro
szukasz takich groszowych oszczędności.
J-23

Data: 2011-08-12 22:55:01
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Address.invalid> wrote:
[...]

Zennnek dwa razy w około miasto objeździ, aby nie być "frajerem", a że przy tym spali ze trzy litry paliwa, to cóż?
--
Pit

Data: 2011-08-12 16:14:16
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201108121408.UTC.j23c5h$uht$1tioat.net...
Te frajery z PiSu, ani nie mrukną, tylko polecą na najdroższą stację benzynową w mieście i grzecznie kupią ;)))

Tusk ! Podnoś, podnoś !

Są tu tacy, co pobiegną na najtansza stacje i kupia wody pol na pol ;)

Pewnie maja stare diesle, co leja do nich "sloneczko" ;)

R.

Data: 2011-08-12 16:16:53
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j23cg8$9mh$1news.onet.pl...

[...]

Frajer! Frajer! ;)))) Dwie markowe stacje w Krakowie! Frajer! Frajer!

Zennon

Data: 2011-08-12 16:22:11
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201108121417.UTC.j23cks$ung$1tioat.net...

[...]

Zenek, powiedz no, gdzies ty znalazl paliwo po 5.03 w Krakowie.

Pojade tam i posmiejemy sie razem ;)

R.

Data: 2011-08-12 18:39:31
Autor: Zennon
[...]

Szuka se sam frajerze.

Zennon

Data: 2011-08-12 18:41:04
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201108121639.UTC.j23l0c$1cj$1tioat.net...

[...]

Buehehe.

No Zenek. Jak zwykle "mijasz się z prawdą". Niezly z ciebie klaun.

R.

Data: 2011-08-12 18:43:44
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j23l3i$5ur$1news.onet.pl...

[...]

Mam przygłupiemu PiSowcowi za darmo pomagać? Spie*.*aj!

Zennon

Data: 2011-08-12 18:48:22
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j23lf7$73j$1news.onet.pl...
[...]

Frajer! Kupuj po 6 złotych, jak Ci prezio kazał. Mnie to nie przeszkadza.

Zennon

Tusk! Podnieś akcyzę na paliwa!