Tusk: Polska chce byc czolowym partnerem Wietnamu

Data: 2010-09-09 11:12:10
Autor: Neko
Tusk: Polska chce byc czolowym partnerem Wietnamu
To dobrze. Jeszcze poprosze Kube i Koree Pln.

Bo na Mozambik nie mamy szans? ;)

Data: 2010-09-09 11:16:25
Autor: dK

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i6a8dl$j9h$1news.onet.pl...
To dobrze. Jeszcze poprosze Kube i Koree Pln.

Bo na Mozambik nie mamy szans?

Wietnam ma spore sukcesy gospodarcze. Porównanie z pozostałymi krajami jest nie na miejscu.
Proponuję lekturę z danymi ekonomicznymi Wietnamu.

dK

Data: 2010-09-09 11:21:56
Autor: Neko
Polska chce byc czolowym partnerem Wietnamu
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

Wietnam ma spore sukcesy gospodarcze. Porównanie z pozostałymi krajami jest nie na miejscu.
Proponuję lekturę z danymi ekonomicznymi Wietnamu.

Okey.

Slyszalem o rozwijajacym sie Wietnamie.

Zastosowalem manewr kolegow-PeOwcow: za wszystko winny Kaczynski.

Recesja? Kaczynski
Powodzie? Kaczynski
Sniegi na Kilimandzaro? Kaczynski
Plamy na sloncu? Kaczynski

No wiec to dziala tez w druga strone.

Recesja? Tusk
Powodzie? Tusk
Sniegi na Kilimandzaro? Tusk
Plamy na sloncu? Tusk

No coz, taka durna grupa. Glupi sa tu adwersarze (w 95%), to sa
i glupie posty. Lacznie ze mna: kracze tak jak wszyscy ;)

Data: 2010-09-09 11:19:33
Autor: Miglanc
[...]

;)

Powiedz jakie stosunki gospodarcze nawiązali Kaczyńscy?  Wymień chociaż jeden kraj.

--

Zahir

Data: 2010-09-09 11:22:27
Autor: Neko
Polska chce byc czolowym partnerem Wietnamu
Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w

Powiedz jakie stosunki gospodarcze nawiązali Kaczyńscy?  Wymień chociaż jeden kraj.

Cale mnostwo stosunkow!!! :)

Data: 2010-09-09 11:25:41
Autor: dK

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i6a90t$ksd$1news.onet.pl...
Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w

Powiedz jakie stosunki gospodarcze nawiązali Kaczyńscy?  Wymień chociaż jeden kraj.

Cale mnostwo stosunkow!!! :)
A najwięcej zasłużyli się koalicjanci z Samoobrony :)
dK

Data: 2010-09-09 11:32:12
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Państwo nie jest od tego

> [...]
> Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w

> Cale mnostwo stosunkow!!! :)
A najwięcej zasłużyli się koalicjanci z Samoobrony :)
Państwo nie jest od nawiązywania stosunków gospodarczych.
Państwo ma tylko ułatwiać to swoim obywatelom i osłaniać ich działania.
A przede wszystkim - nie przeszkadzać!

Data: 2010-09-09 11:33:35
Autor: Neko
Państwo nie jest od tego
Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w

..
A przede wszystkim - nie przeszkadzać!

Wlasnie. Nie przeszkadzac.

Data: 2010-09-09 11:37:21
Autor: dK
Państwo nie jest od tego

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000316.4c88a99cnewsgate.onet.pl...

> [...]

Państwo nie jest od nawiązywania stosunków gospodarczych.
Państwo ma tylko ułatwiać to swoim obywatelom i osłaniać ich działania.

Ale poważnie, nie mam tu na myśli li tylko posła Łyżwińskiego.
Sam szef Samoobrony gościł na Białorusi bynajmniej nie żeby wspierać zwiazek Andżeliki Borys, ale chwalić jej demokratycznie przeprowadzone wybory.
To jak najbardziej sprzyja poprawie relacjom  polsko-białoruskim, co w dalszej kolejności przekałda się na stosunki gospodarcze :)

dK

Data: 2010-09-09 11:44:59
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Państwo nie jest od tego

> [...]

To jak najbardziej sprzyja poprawie relacjom  polsko-białoruskim, co w dalszej kolejności przekałda się na stosunki gospodarcze :)

Mocno wątpię czy dobre stosunki rządów przekładają się na stosunki gospodarcze ich obywateli.
Pochwalił Białoruś za ichnie wybory... Mniemam że przeddsiębiorcom z obu państw było to zupełnie obojętne. Co innego gdyby nakłonił Białoruś do obniżenia ceł - oczywiście ze wzajemnością.

Data: 2010-09-09 11:47:40
Autor: dK
Państwo nie jest od tego

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000317.4c88ac9bnewsgate.onet.pl...

> [...]

było to zupełnie obojętne. Co innego gdyby nakłonił Białoruś do obniżenia ceł -

To prawda.
W przypadku Białorusi zdecydowanie poważniejszym problemem jest chimeryczność "batiuszki" niz takie pochwalne gesty.

dK

Data: 2010-09-09 14:54:11
Autor: Christ
[...]

A jak tam Twoje stosunki z żoną Iloną?:)

Data: 2010-09-09 11:40:09
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c88a6a0$0$27032$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
chcesz krytykowac a nie wiesz? jakis taki malo oczytany
awe

Data: 2010-09-09 11:40:33
Autor: Neko
Polska chce byc czolowym partnerem Wietnamu
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

chcesz krytykowac a nie wiesz? jakis taki malo oczytany

Bombel nawet nie wie gdzie jest komisariat. Nie wymagaj
od niego za wiele. ;)

Data: 2010-09-09 13:05:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-09 11:19, Miglanc pisze:

[...]

Z Gruzją, Ukrainą i Litwą.. Może to dobra metoda - nie szukajmy partnerów gospodarczych na końcu świata skoro mamy ich w zasięgu ręki?

Data: 2010-09-09 12:32:39
Autor: Tomek
[...]

To tak jak Smuda powiedział - "trzeba grać z lepszymi, bo od nich możemy się czegoś nauczyć".
Dlatego w piłkę gramy z Australią, Kamerunem i Ukrainą, a w gospodarce - z Peru, Wietnamem i Indiami...
Ale słyszałem też opinię - a czy są jeszcze jacyś gorsi? :-)
Tomek

Tusk: Polska chce byc czolowym partnerem Wietnamu