Tusk/Rada Europy krytykuje, Trump/USA gratuluje [28:1]

Data: 2017-04-18 06:39:00
Autor: A. Filip
Tusk/Rada Europy krytykuje, Trump/USA gratuluje [28:1]
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-donald-trump-zadzwonil-do-erdogana-prezydent-usa-pospieszyl-,nId,2383151
Prezydent USA Donald Trump zadzwonił do tureckiego prezydenta Recepa
Tayyipa Erdogana, by pogratulować mu zwycięstwa w niedzielnym
referendum w sprawie zmiany systemu rządów z parlamentarnego na
prezydencki - poinformowała w poniedziałek agencja Reutera. Agencja
powołała się na źródła w pałacu prezydenta Erdogana. [...]
Według wspólnej misji OBWE i Rady Europy procedury zastosowane w
kampanii i podczas referendum w Turcji nie spełniały międzynarodowych
standardów. [...]

Data: 2017-04-18 09:24:43
Autor: Dark Ice
Filip gratuluje [27:1]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+6bnxlnb9mf-h4i2@buntownik.pl...
[...]

Zadwoń do tego kolesia z półksiężycem i też mu pogratuluj! Zesra się za szczęścia!

CL

Data: 2017-04-18 09:53:55
Autor: u2
W dniu 2017-04-18 o 06:39, A. Filip pisze:
[...]

swój swego zawsze pozna:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Tusk/Rada Europy krytykuje, Trump/USA gratuluje [28:1]