Tusk - Schetyna. Czyżby rozłam w PO ??!!

Data: 2011-01-21 13:02:14
Autor: MH
Tusk - Schetyna. Czyżby rozłam w PO ??!!
Tak by się mogło na pierwszy rzut oka wydawać. Ale to jest totalna bzdura !!
A wiecie dlaczego ?? Odpowiedź jest tutaj :

http://www.youtube.com/watch?v=v5Ce1Q3e-tM&feature=fvw

MH

Data: 2011-01-21 16:07:39
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihc04m$ra$1inews.gazeta.pl...
Tak by się mogło na pierwszy rzut oka wydawać. Ale to jest totalna bzdura !!
A wiecie dlaczego ?? Odpowiedź jest tutaj :

http://www.youtube.com/watch?v=v5Ce1Q3e-tM&feature=fvw

MH

Ależ ona jest szczerze i bezpretensjonalnie głupia ;) Zazdroszczę takim ludziom, bo są szczęśliwi w swojej nieświadomości rzeczywistości ;)

Zennon

Data: 2011-01-22 02:04:39
Autor: MH
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):

> [...]

Ależ ona jest szczerze i bezpretensjonalnie głupia ;) Zazdroszczę takim ludziom, bo są szczęśliwi w swojej nieświadomości rzeczywistości ;)

Na nią zawsze można liczyć !!

MH

--

Tusk - Schetyna. Czyżby rozłam w PO ??!!