Tusk Vaseline Network

Data: 2010-02-19 13:58:34
Autor: Hans Kloss
Tusk Vaseline Network
....w akcji:
http://www.pawelznyk.pl/sekiel01.htm
Nie pamiętam skąd mam tego linka, jeżeli był już na grupie to
przepraszam, niemniej rzecz warta jest obejrzenia bo doskonale
ilustruje metody stosowane przez  szmaciarzy-walterowców. To że do
swoich kłamstw i matactw dobrali sobie wspólnika w postaci wieprza
kalisha  nie powinno zdziwić chyba nikogo.
J-23

Data: 2010-02-19 23:05:51
Autor: Lorn
Tusk Vaseline Network
Hans Kloss pisze:
...w akcji:
http://www.pawelznyk.pl/sekiel01.htm

W akcji? :> Mam rozumieć, że TVN sympatyzuje z Tuskiem? :>

Nie pamiętam skąd mam tego linka

Dopiero teraz sobie o nim przypomniałeś... :>

[...]

Szkoda, że nie dobrali Jarusia, ale ten chyba w tym czasie bojkotował TVN? :>

Data: 2010-02-19 14:11:38
Autor: Hans Kloss
Tusk Vaseline Network
On 19 Lut, 23:05, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Szkoda, że nie dobrali Jarusia

Nie przypominam sobie sytuacji w której "Jaruś" łgałby bezczelnie w
żywe oczy milionom ludzi.
Byłby więc jako pomocnik walterowskich  pałkarzy zupełnie
bezużyteczny.
J-23

Data: 2010-02-19 15:03:18
Autor: Hans Kloss
Tusk Vaseline Network
On 19 Lut, 23:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

To sobie przypomnij, że Jaruś i jego ekipa bojkotowała TVN. :>

A co to ma do rzeczy?
J-23

Data: 2010-02-20 00:20:05
Autor: Lorn
Tusk Vaseline Network
Hans Kloss pisze:
On 19 Lut, 23:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

To sobie przypomnij, że Jaruś i jego ekipa bojkotowała TVN. :>

A co to ma do rzeczy?

To, że zapraszali Kalisza, ale tobie to ładnie umknęło i pięknie wyciąłeś z mego postu to co ci nie po drodze. :> Teraz pokaż swoją nieomylność i wytłumacz mi dlaczego zapraszano Kalisza, a Jaruś bidula zaprzestał molestowania swoją królewską jasnością i postanowił nie brylować w TVN`nie... :>

Data: 2010-02-19 15:34:04
Autor: Hans Kloss
Tusk Vaseline Network
On 20 Lut, 00:20, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Teraz pokaż swoją
nieomylność i wytłumacz mi dlaczego zapraszano Kalisza, a Jaruś bidula
zaprzestał molestowania swoją królewską jasnością i postanowił nie
brylować w TVN`nie... :>

 A CO TO MA DO RZECZY???? Pałkarze-walterowcy postanowili swoim
zwyczajem skopać kogoś  po jajach, tym razem padło na   doktora
profesora leppera. Więc do pomocy zaprosili świniowatego kalisha i
dawaj sie przyp... do lepperowych doktoratów jakby nie było czegoś
bardziej kompromitującego. A robili to kłamiąc, matacząc i palikocąc
w nadziei że oglądają ich wyłącznie półmózgi bez odrobiny pamięci. Co
ma tu "Jaruś" (swoja droga ciekawa maniera zdrabniania imienia) do
rzeczy to ja nie mam zupełnie żadnego pojęcia-  chyba że zaraziłeś się
od niejakiego heska antykaczą monomania. A wtedy NTG,
pl.sci.psychiatria wydaje się odpowiedniejsza do owej manii
uzewnętrzniania
J-23

Data: 2010-02-20 00:53:42
Autor: Lorn
Tusk Vaseline Network
Hans Kloss pisze:
[...]

Głupa zgrywasz? :> To ma do rzeczy, że ten kaczorek bojkotował TVN :> Może coś mu sie odpie**oli i znowu zacznie bojkotować... :> Im mniej ich w mediach tym lepiej :> Swój elektorat mogą bombardować poprzez wycofanie teleranka :>

Pałkarze-walterowcy postanowili swoim
zwyczajem skopać kogoś  po jajach, tym razem padło na   doktora
profesora leppera.

Profesor Kaczyński brzmi dostojnie? Hehe... Nie zapominaj kto sobie Leppera za sojusznika wyśnił i wprowadził w życie. :>

Więc do pomocy zaprosili świniowatego kalisha i
dawaj sie przyp... do lepperowych doktoratów jakby nie było czegoś
bardziej kompromitującego.

Kompromitujące jest występowanie europosłów Pisowskiego elektoratu, którzy pobierają kasę z brukselskiej kasy za podpisanie listy obecności... To już nie jest ble?

A robili to kłamiąc, matacząc i palikocąc
w nadziei że oglądają ich wyłącznie półmózgi bez odrobiny pamięci.

Co ma Kalisz do Po? Przestań robić z siebie idiotę...

ma tu "Jaruś" (swoja droga ciekawa maniera zdrabniania imienia) do
rzeczy to ja nie mam zupełnie żadnego pojęcia-  chyba że zaraziłeś się
od niejakiego heska antykaczą monomania.

Wyobraź sobie, że jestem antykaczystą. :>

A wtedy NTG,
pl.sci.psychiatria wydaje się odpowiedniejsza do owej manii
uzewnętrzniania

Polecam tobie psychologa, żebyś uwolnił się od kaczej propagandy 'wiem, ale nie powiem'. :>

Data: 2010-02-19 16:59:40
Autor: Hans Kloss
Tusk Vaseline Network
On 20 Lut, 00:53, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Głupa zgrywasz? :> To ma do rzeczy, że ten kaczorek bojkotował TVN :>
I CO  Z TEGO?? Jaki to ma związek z ordynarnymi kłamstwami
walterowskich kurew dziennikarskich?
Czy gdyby "kaczorek"; tam się pojawił to zaczęliby mówić prawdę? Głupa
zgrywasz!

Profesor Kaczyński brzmi dostojnie? Hehe... Nie zapominaj kto sobie
Leppera za sojusznika wyśnił i wprowadził w życie. :>
CO TO KURWA MA WSPÓLNEGO z faktem ze "dziennikarze" tefałenu posługują
się w swojej propagandzie ordynarnymi kłamstwami?

Kompromitujące jest [...]
...twoje pieprzenie zupełnie nie na temat

Co ma Kalisz do Po? Przestań robić z siebie idiotę...
Kto tu cokolwiek wspominał o peło (oprócz ciebie)? Odnoszę wrażenie ze
ty w razie potrzeby wcale  nie będziesz musiał z siebie idioty
robić...

Wyobraź sobie, że jestem antykaczystą. :>
Tak jak napisałem wcześniej- to chyba nie jest  właściwa grupa dla
kojenia swoich obsesji czy manii prześladowczych.
J-23

Data: 2010-02-20 02:10:59
Autor: Lorn
Tusk Vaseline Network
Hans Kloss pisze:
On 20 Lut, 00:53, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Głupa zgrywasz? :> To ma do rzeczy, że ten kaczorek bojkotował TVN :>
I CO  Z TEGO??

To co już opisałem... :>

[...]

Oglądaj TVP1 ewentualnie TVP2 :> Nie wkur**aj się tak bardzo... Szkoda zdrowia :>

Kompromitujące jest [...]
..twoje pieprzenie zupełnie nie na temat

Za to twoje wodolejstwo... Poraża. :>

[...]

Co ty mi tu imputujesz? :> Głupa palić możesz i masz do tego prawo... :>

Wyobraź sobie, że jestem antykaczystą. :>
Tak jak napisałem wcześniej- to chyba nie jest  właściwa grupa dla
kojenia swoich obsesji czy manii prześladowczych.

Nie spodziewałem się po tobie samokrytycyzmu... :>

Data: 2010-02-20 13:34:31
Autor: -heÂŽsk-
Tusk Vaseline Network
On Fri, 19 Feb 2010 16:59:40 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 20 Lut, 00:53, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Głupa zgrywasz? :> To ma do rzeczy, że ten kaczorek bojkotował TVN :>
I CO  Z TEGO?? Jaki to ma związek z ordynarnymi kłamstwami
walterowskich kurew dziennikarskich?

 BRAWO! BRAWO! BRAWO! Pisz w tym stylu wiecej! Pisz!

> [...]

> Profesor Kaczyński brzmi dostojnie? Hehe... Nie zapominaj kto sobie
> Leppera za sojusznika wyśnił i wprowadził w życie. :>
CO TO KURWA MA WSPÓLNEGO

--

 HeSk

Data: 2010-02-20 13:34:31
Autor: -heÂŽsk-
Tusk Vaseline Network
On Fri, 19 Feb 2010 15:34:04 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

rzeczy to ja nie mam zupełnie żadnego pojęcia-  chyba że zaraziłeś się
od niejakiego heska antykaczą monomania. A wtedy NTG,

 jak dotad to ty gamoniu wykazujesz sie opluwaniem wszystkich ktorzy
 osmielili sie skrytykowac boskiego prezesa ;o)))

pl.sci.psychiatria wydaje się odpowiedniejsza do owej manii
uzewnętrzniania

 najlepiej byloby gdybys tam sie przeniosl chociaz bardziej
 odpowiednim miejscem jest dla ciebie szpital gdzie zrobiliby
 ci lobotomie.

--

 HeSk

Data: 2010-02-19 23:15:39
Autor: Lorn
Tusk Vaseline Network
Hans Kloss pisze:
On 19 Lut, 23:05, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Szkoda, że nie dobrali Jarusia

Nie przypominam sobie

To sobie przypomnij, że Jaruś i jego ekipa bojkotowała TVN. :>

Data: 2010-02-20 14:59:21
Autor: cyc
Tusk Vaseline Network

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b49739c1-8977-4636-96f5-bd67a7037b72b2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

"co dechnie to brechnie " !!. Znasz to ? .

cyc

Data: 2010-02-20 15:02:11
Autor: -heÂŽsk-
Tusk Vaseline Network
On Sat, 20 Feb 2010 14:59:21 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

Nie przypominam sobie sytuacji w której "Jaruś" łgałby bezczelnie w
żywe oczy milionom ludzi.

 a cos o 3 mln mieszkan slyszales ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-20 13:34:31
Autor: -heÂŽsk-
Tusk Vaseline Network
On Fri, 19 Feb 2010 13:58:34 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

...w akcji:
http://www.pawelznyk.pl/sekiel01.htm
Nie pamiętam skąd mam tego linka, jeżeli był już na grupie to
przepraszam,

 buhahahahahhahahahhahahhahahahaaaaaa!
niemniej rzecz warta jest obejrzenia bo doskonale
ilustruje metody stosowane przez  szmaciarzy-walterowców.

 niedawno mowiles cos opluwaniu. skad u ciebie tyle jadu ?

To że do swoich kłamstw i matactw dobrali sobie wspólnika w postaci wieprza
kalisha  nie powinno zdziwić chyba nikogo.

 "wieprza kalisha" - coz za zenada. jestes zwyklym gamoniem.
 ale pisz,pisz. pisz wiecej w tym stylu.
 lepszych argumentow na prymitywizm elektoratu pis nie trzeba.
 niech ludzie zobacza co ich czeka kiedy tacy jak ty dorwa sie
 do wladzy.

--

 HeSk

Tusk Vaseline Network