Tusk Vision Network

Data: 2009-03-12 20:32:01
Autor: Dziadek Eustachy
Tusk Vision Network
ładnie ITI wydymał akcjonariuszy??

--
"Widzowie są po prostu... mało wymagający. No cóż, my z naszymi widzami dobrze się czujemy." Pieczyński szef TVN24

Data: 2009-03-12 20:33:39
Autor: Robert Wicik
Tusk Vision Network
Użytkownik "Dziadek Eustachy" <bleebleblewytnijto@optotezwytnij.pl> napisał w wiadomości news:bq2b0p661nk3.cggpfxp4k902.dlg40tude.net...
ładnie ITI wydymał akcjonariuszy??

Tego jeszcze nie wiadomo ;]

Data: 2009-03-12 20:42:29
Autor: Virck
TVN

"Dziadek Eustachy" <bleebleblewytnijto@optotezwytnij.pl> wrote in message news:bq2b0p661nk3.cggpfxp4k902.dlg40tude.net...
ładnie ITI wydymał akcjonariuszy??

-- "Widzowie są po prostu... mało wymagający.
No cóż, my z naszymi widzami dobrze się czujemy."
Pieczyński szef TVN24

A ty straciles moze czy raczej cieszysz sie, ze inni stracili?

Data: 2009-03-13 07:49:13
Autor: iktorn
TVN
Virck pisze:
"Dziadek Eustachy" <bleebleblewytnijto@optotezwytnij.pl> wrote in message news:bq2b0p661nk3.cggpfxp4k902.dlg40tude.net...

A ty straciles moze czy raczej cieszysz sie, ze inni stracili?

To jest taki troll, którego się do KF-a wsadza.

Data: 2009-03-13 10:06:29
Autor: Dziadek Eustachy
TVN

> ładnie ITI wydymał akcjonariuszy??

A ty straciles moze czy raczej cieszysz sie, ze inni stracili?
 cieszę się, bo będzie mniej debili, mądrzących na tematy o których g... wiedzą. (nic złośliwego)
Wychodzę z strasznego, liberalnego założenia, ze idioci, klakierzy i niewolnicy,
 którzy nie potrafią myśleć nie powinni bawić się pieniędzmi.
nie ma nic lepszego niż prawdziwie wolny rynek, który idiotom odbiera, bo na to
nie zasługują, zeby coś posiadać.
Bo ja jestem wstrętnym wolnym liberałem.  --

Data: 2009-03-13 11:00:32
Autor: Virck
TVN

"Dziadek Eustachy" <bleeblebleWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:14f0.00000095.49ba2215newsgate.onet.pl...

Jednak jestes uposledzony umyslowo, wiec paszla won do KF...

Tusk Vision Network